maXini Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei, Vi har fått en lekse, hvor temaet er: " Hvilket medium vil få størst betydning i framtiden? Skriv en essay, artikkel eller kåseri om temaet. " Jeg har valgt å skrive en artikkel om Internett, siden det er det jeg tror vil få størst betydning i framtiden. Problemet mitt er at jeg sliter med å starte artikkelen. Jeg kommer ikke på hvordan jeg skal starte artikkelen. Derfor spør jeg dere, kunne dere ha hjulpet meg litt? Gitt meg en tips eller noe? Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 1. Internet skrives med stor forbokstav og en T. 2. Du kan jo begynne med å sammenligne hvor stort det er med mye annet. Så kom jeg ikke på mer i farten. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Gjennom tidene har vi hatt mange former for kommunikasjon, språk og det skrivende ord er kanskje hva som har hatt mest betydning for vårt samfunn fordi før den tid ble informasjon om lærdom kommunisert fra mun til mun og kunne bruke generasjoner på å komme fra en sender til en mottaker. I dagens samfunn har vi mange forskjellige medium av den skrivende form. Vi har brev og notater, bøker og tekster. Felles for dem alle er at de sprer, formiddler og deler informasjon. Dagens nyvinninger er internet som statig vokser seg større og større hvorav alle deler på en enkel måte, hva er fordelene med denne informasjons strømmen og hva er bakdelene? ---- så må du skrive selv.. men masse å ta tak i og mange vinklinger du kan ha på det og du kan smøre tykkere på innledningen her og utdype mer + utdype hvilke måter man kan kommunisere på internett og gi det til grunn for hvorfor internet blir størst og sammen ligne det me de andre mediumene og hvorfor kommunikasjon er så viktig for mennesker.. så har du en artikkel her http://www.dagbladet.no/2009/10/16/kultur/...anboys/8602811/ som man kan dra inn, som viser hvor stor innvirkning det har att 1 person mener noe på internett og hvor mange som kan delta i diskusjonen om den 1 meningen og etterhvert utvikle seg til drapstrussler. Endret 18. oktober 2009 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå