ArmenMinAU Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei Jeg og en dame holdt på her litt ista og hun tok litt vel hardt i med ballemassasjen for å si det sånn, og den ene testikkelen gikk opp i magen, men så rett ned igjen i pungen når jeg trykte den ned litt. Skikkelig ubehagelig opplevelse. Noen som har opplevd det samme? Farlig? Bør jeg komme meg til legen? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Njeei.. Det skal normalt ikke være farlig. Testiklene har gjerne en "rømningsvei" oppover om det blir kjipe forhold nede i pungen. Prøv f.eks å skyll pungen med (is)kaldt vann, så observerer du hvilken vei testiklene tar.. Men selvfølgelig, om du kjente at den reiste opp til nakken bør du kanskje ta en telefon til legevakten Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 En kompis av meg trykker dem opp, slik at de ligger over kølla. ingen fare, han flyr rundt å leker han har mus ikke noe homo-leir elns jeg har vært med på Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Auch, fy faen Skal prøve iskaldt vann greiene etterpå. Hva bør forventes? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 En liten kar, + 2 små som forsvinner! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lurte på det samme selv her om dagen, plutselig var balla borte, skvatt som faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå