Oblivion260 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har en fujitsu-siemens 19 tommer lcd-skjerm. Ca. 3 1/2 år gammel. Nå er det slik at PÅ-lyset på skjermen blinker blått. Den gjør det uavhengig om pc`n er på eller av. Den skulle normalt sett lyst oransj når den ikke er på, men det går ikke ann å slå den av uten å måtte ta ut strømkontakten. Igår så var den slik når jeg startet opp og jeg tok ut strømmen og pluggen utifra pc`n for å bare for å ha testa det, og tilsynelatende så fungerte den igjen. Men har gjort det samme idag og det er samme problemet. lampa lyser blått og reagerer ikke på noe. Har koblet til ny skjerm på pc`n, i samme plugg, og den fungerer fint. Så pc`n ser ut til å være i orden. Hva kan være problemet med skjermen min? Lenke til kommentar
Oblivion260 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Har testa andre strømkabler.. og samma resultat Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 snakker ikke om strøm-kabelen, det er i tilfellet signalkabelen som er problemet. Eller skjermen. Og skjermer i dag repareres vanligvis ikke, desverre. Heldigvis er ikke skjermer så dyrt lenger... Lenke til kommentar
Oblivion260 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Ah.. signalkabelen ja. Så dårlig ut der også.. men som du sier, ikke ofte man reparerer skjermer. Så får skaffe meg en ny en. Det var utrolig kjedelig da.. Men sånn er det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå