Gå til innhold

Koblingsur IQ test eller?

discostu

Anbefalte innlegg

IQ test, kjøpte meg 3pakke med koblingsur på clas olhson her om dagen, men får de ikke til å fungere.

Slik jeg ønsker de brukt er at jeg setter på en timer, så slår strømmen seg på etter gitt antall timer.

Skjønner ikke hvordan det skal fungere, er 2 ting å selve boksen, en vriskive med tall tilogmed 48 og en knapp på siden med bilde av klokke eller I.

Slik jeg har fortstått det skal man stille vriskiven til ønsket tid og sette knappen til klokkesymbolet.

Problemet er at lampa lyser fortsatt.

Har jeg kjøpt feil? Er det sånn at lyset slår seg AV etter den gitte tiden? Det er jo isåfall helt ubrukelig. Hvem ønsker timer for å slå av ting, jeg vil ha timer for varme i huset når jeg står opp om morran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jammen mannen da.. det er jo elementært.. Vri ringen til det stemmer med klokka.. Er klokka 22, så vrir du ringen til 22.

Deretter trykker du ned de svarte lamellene hele veien til du har fått den tidsperioden du ønsker at apparatet skal være påslått/avslått mellom.

Dette er -ikke- noen korttidstimer. Men et vanlig 24-timers tidsur.

Lenke til kommentar
Jammen mannen da.. det er jo elementært.. Vri ringen til det stemmer med klokka.. Er klokka 22, så vrir du ringen til 22.

Deretter trykker du ned de svarte lamellene hele veien til du har fått den tidsperioden du ønsker at apparatet skal være påslått/avslått mellom.

Dette er -ikke- noen korttidstimer. Men et vanlig 24-timers tidsur.

Hehe, jeg fant det faktisk ut etter litt knoting. Forøvrig skulle de svarte greiene trykkes ut, men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...