EviLEddiE Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.rage3d.com/articles/atidawning/ Dawn går visst kjappere med Radeon 9800 Pro enn både GeForce FX 5800 OG 5900, og attpåtil med høyere kvalitet! Imponerende med tanke på at dette må kjøres med en OpenGL Wrapper i bakgrunnen... Lite tips til slutt: Prøv å rename "fairy.exe" til "3dmark03.exe" eller "quake3.exe" og se hva som skjer da... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hehe - funker som bare f på mitt 9700pro :smile: Ser helt crap ut uten AA men med AA er det rimelig bra må jeg si, selv om den ape (sjimpanse?)-demoen til ATI nok er litt bedre sånn rent teknisk. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 http://home.online.no/~gsboye/ati/dawn_ati.jpg Hehe! http://home.online.no/~gsboye/ati/dawn_ati.zip Men må vel si meg enig, ATi demoene har litt mer klasse. Debevec's "Rendering with natural light" er så simpel, men allikevel den demoen som imponerte meg mest. Fargedybden og skarpheten er virkelig noe som faller i smak hos mange! http://home.online.no/~gsboye/ati/debevec_rnl.jpg Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ganske imponerede demo, ser veldig bra ut med 4xAA og 16xAF i 1280x1024 med Dawn Ultra snarveien! Selv om det kun er Dawn som er detaljert, resten av omgivelsene er veldig enkle. lqpl Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ligger det til nedlasting noen andre steder en Rage3d? Kommer fa*n ikke inn der. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kommer heller ikke inn på siden.. står fullført også skjer ingenting.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som har en link til demoen eller? skal gi GeForce 256 Pro kortet mitt litt å tygge på.. Edit: Jeg fant den.. merkelig nok var den å finne på nVidia.com Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Demoen ligger for nedlastning hos Nvidia,det man trenger i tillegg er Wrapperen for å kjøre den.Kan godt maile Wrappern til den som trenger den. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Fant en nude patch også. Men får ikke testet den før jeg får ned OpenGL wrapperen, som ligger på en side som ikke fungerer. Sat*n å morro!!! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg trenger den [email protected] Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Demoen ligger for nedlastning hos Nvidia,det man trenger i tillegg er Wrapperen for å kjøre den.Kan godt maile Wrappern til den som trenger den. Hørtes bra ut Tar den gjerne imot jeg. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg trenger den [email protected] Den er sendt. Husk å pakke den ut i Dawn-bin mappa. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Alternativ link: http://www.fileconnect.net/modules.php?nam...article&sid=809 Rage3D sliter ganske mye nå, ja. Både pga alle folkene som skal ha tak i OpenGL-wrapperen samt at det foregår oppgradering av serverne der. Og med tanke på at folkene bak Rage3D kun har en 2Mbit linje, sier det seg selv at det vil gå treigt... Liten ting angående Dawn på ATI: Hun mangler visst øyevippene, men med tanke på at demoen emuleres gjennom en wrapper, så er det imponerende uansett... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvordan fikk dere den til, står bare at jeg må ha en FX GPU bla bla bla.. hjelp her.. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvordan fikk dere den til, står bare at jeg må ha en FX GPU bla bla bla.. hjelp her.. Last ned GL wrappern her (Takk til EvilEddiE for link), pakk ut, og legg i "bin" folderen hvor du har installert Dawn (f.eks. c:program filesnvidia corporationnvidia demosdawnbin) Så er det bare å starte demo'en Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Fant en nude patch også. Men får ikke testet den før jeg får ned OpenGL wrapperen, som ligger på en side som ikke fungerer. Sat*n å morro!!! Nude patch? hahahha...link? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Hvorfor stresse med nude-patcher når alt man trenger å gjøre er å rename "fairy.exe" til "3dmark03.exe"? Man får en god utsikt, selv om øvre del av forlystelsesenteret er skjult av et lite blad. Les mer om andre folks erfaringer på Rage3D sitt forum. Til slutt: LOL Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hehehe..var det jeg også fant ut ...eneste vi mangler nå er et fritt kamera :o Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Men det ER faktisk et Free Cam-modus innebygd i Dawn-demoen... Trykk på "Animation" og deretter "Free Cam", kameraet vil da fokusere på Dawn sitt ansikt. Man har følgende kontrollmuligheter med musa, ved å holde inne nevnte knapper: Venstre knapp - Beveger kameraet rundt Dawn i den retningen man beveger musa Midterste knapp - Beveger kameraet opp og ned (flytt musa opp og ned) Høyre knapp - Zoomer inn (flytt musa opp) og ut (flytt musa ned) Det er nok bare et tidsspørsmål til folk kommer med egne nye skins til Dawn, som bl.a sikkert fjerner det lille bladet som er igjen ved å kjøre demoen som "3dmark03.exe"... EDIT: Mitt innlegg nr. 1000..!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå