Gå til innhold

Angriper Davy Wathne for sammenblanding av privatlig og offentlig fremtoning


Dotten

Anbefalte innlegg

Lars Nyre, forsker ved UiB, slår nå til igjen og retter sitt skyts mot Davy Wathne. Tidligere har han angrepet Facebook og Twitter.

 

"Eg held ikkje ut denne typen privatlivskommentarar på fjernsyn. Det er berre ein konklusjon på det heile, og den leverer naturlegvis Davy heilt sjølv. ”Eg tar ikkje meg sjølv veldig høgtidelig, og håper ikkje andre gjør det heller. Min måte å fjase på og fleipe på er en del av meg, og det må eg stå for, det må eg tole, det må eg akseptere at er kommet ut. .. Så får folk kjøpe det eller irritere seg over det, eller synes eg er en kjempeidiot, det lever eg helt greitt med. Eg er den eg er”.

Ja, du er ein kjempeidiot, Davy. Ved å gå til frontalangrep på deg i offentlegheita ynskjer eg å vekka fleire enn meg sjølv til motstand mot denne utruleg intime omgangsforma. Den einaste måten å stoppa den på er å drita dykk ut maksimalt i offentlegheita, slik at de skjønar at de må slutta med det.

 

PS. Eg veit at eg no må tola ein Twitterstorm og nettdebatt de luxe, men dei handlar i det minste ikkje om mitt kjærleiksliv, berre om legitimiteten av å angripa Davy Wathne på denne måten."

 

Er du enig i herr Nyre? Davy Wathne ser ut til å være det og har med det muligens tatt luften litt ut av ballongen for å skape en ny storm. Men generelt sett, er sammenblandingen av privatliv og offentlig fremtoning problematisk og uønsket, eller er det bare Nyre som overreagerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen ønsker å betale Wathne for å legge ut i tide og utide om sitt privatliv må de gjerne gjøre det. De ville ikke ha betalt dersom de ikke hadde sett sitt snitt til å tjene penger på det. På den annen side har jeg liten sans for synsere som Wathne. Gang på gang blir han avkledd i sin mangel på fotballforståelse av folk som har kompetanse på området. Og i tillegg sitter han da og snakker negativt om haugevis av folk hver eneste uke.

 

Men om noen hadde ønsket å lønne millioner av kroner for å spre eder og galle utover riksdekkende tv, bring it on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...