Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen henger seg opp

Anbefalte innlegg

Etter som jeg har klødd av meg nesten alt håret på det lille huet mitt har jeg finni ut at skrivebordet på den stasjonære HP-Pc'en min fryser mer eller mindre rett etter oppstart.. Jeg kan jo gå på firefox, spille spill og tegne strekmenn i paint, men siden skrivebordet fryser, må jeg åpne alle programmene med en gang etter oppstart. alt+tab funker heller ikke, så det er ikke no vits uansett. Så er det sånn at når jeg lukker et program havner jeg på skrivebordet, og da får jeg ikke åpnet en dritt :C

Er jo ingen sopp når det gjelder pc, men når skrivebordet fryser blir musa til et sånn "loading" tegn.. Som da betyr at et program ellerno fører til det. Men jeg er stuck. Finner det ikke ut samma hva jeg prøver.. Så nå står den i safe-mode i 800x600 på en 23" skjerm og det er jo sexy.. Og til de som lurer så har jeg tilfeldigvis en Asus eeePC med fantastiske 1gb ram som jeg skriver detta på.

Specs: ( på den stasjonære >_> )

4gig ram

500 gærninger på hardisken

Windows vista home premium et-eller-annet 64-bit greier

En kamerat av meg har en SKJERM som veier mer enn pc'en min O. o

Hewlett Packard <3

HER kan dere se skjønnheten O. o

Jeg liker pai.

Så.. Noen som har noen idé?

Endret av Cookiemonster93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...