-Zenzor- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei. Samboeren min har en hjemmeside som het www.ailanistamrotter.com men ville nå flytte dette til www.qualitas-no.com. Vi pratet med One.com og fikk nytt domenenavn, men når vi nå laster alt opp til den nye siden, så blir det av en eller annen grunn helt svart i indeksen på venstre side av hjemmesiden. Alt ser tilsynelatende helt likt ut i Frontpage og leapFTP, som vi har brukt, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke får fikset dette. Jeg tror kanskje det er noe problemer med bakgrunnen som gjør at alt blir svart, men i frontpage står det at det skal være et bilde der, slik som på den gamle hjemmesiden. Noen tips? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har du lastet opp alle bildene på den nye siden? Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Har du lastet opp alle bildene på den nye siden? Ja, og dobbelsjekket at det bildet er der. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser ut til at det funker nå? Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser ut til at det funker nå? Jupp! Jeg fant feilen hehe, var feil navn på html siden jeg endret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå