Sindre2208 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hallo! Hvordan lager man egen css server? Greit nok.. jeg har fått til den source dedicted server eller hva d heter også får jeg til å starte den, men routeren (har lyse)... hvordan gjør jeg slik at serveren blir online og ikke lan? Hadde vært skam nice om noen kunne hjulpet! Endret 18. oktober 2009 av Sindre2208 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) HÆ? Tror du må kopiere teksten din inn i Word så du får se hvor mange røde streker som kommer fram. Helt umulig å lese teksten din. I tillegg så er det ikke lov å skrive dialekt. PS: For å være litt snill så kan jeg gi deg ett tips. Trykk her Endret 18. oktober 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Sindre2208 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 HÆ? Tror du må kopiere teksten din inn i Word så du får se hvor mange røde streker som kommer fram. Helt umulig å lese teksten din. I tillegg så er det ikke lov å skrive dialekt. PS: For å være litt snill så kan jeg gi deg ett tips. Trykk her Omg... Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er jo netopp laget en slik tråd på norsk. Hvordan lage en server Skal visst være kjempe enkelt, uten å åpne noen porter .. . Bare klikk på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå