Orcuz Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 vi skal gifte oss og leter etter et bra og rimelig cateringselskap. er det noen som har erfaring med solglimt catering i oslo? Lenke til kommentar
chrper Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 vi skal gifte oss og leter etter et bra og rimelig cateringselskap. er det noen som har erfaring med solglimt catering i oslo? www.klappetogklart.no Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har ikke erfaring med dem, men ut fra det de hadde på nett så det ikke så verst ut. Sjekk også ut kreativ catering, de har jeg gode erfaringer med. (Og for ordens skyld, jeg er ikke tilknyttet Kreativ Catering på noen måte..) Lenke til kommentar
Platini Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 vi skal gifte oss og leter etter et bra og rimelig cateringselskap. er det noen som har erfaring med solglimt catering i oslo? Solglimt Catering er helt ok på snitter og lunsj. Jobben bruker ofte disse når det kundemøter o.l Men jeg ville ha godt for noe mer solid dersom du skal ha bryllup og du virkelig har troen på ekteskapet, burde dere legge grunnlaget med god mat og fornøyde gjester Hva med å leie inn restaurantkokker istedetfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå