Gå til innhold

burde jeg slutte i jobben min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo helt ann på deg og din alder. Hvis du ikke er avhengi av en inntekt er det vel ingen grunn til å fortsette hvis du ikke trives. Er du deriomot avhengi av inntekten burde du finne en ny jobb før du slutter...

Lenke til kommentar

Hvis du liker å kjøre bil og har lappen så bør du prøve å bli budbilsjåfør/pizzasjåfør, jeg kjører ting for en loka ekspertbutikk når jeg ikke går på skolen (VK1 almenn) mye bedre enn kassa på rimi. Få deg budbiljobb, for da slipper du all bæringa jeg må gjøre (ja vaskemaskiner er TUNGE)

Lenke til kommentar
(ja vaskemaskiner er TUNGE)

Oh yeah, og spesielt ned smale trapper.

Oh shit ja de er =)

Måtte bære industri vaskemaskiner i forsvaret endang... 185 KG delt på 2 da trappa var så satans trang...

Fikk sykemeldt meg en uke etterpå da... men det var ikke verd det!

Lenke til kommentar
(ja vaskemaskiner er TUNGE)

Oh yeah, og spesielt ned smale trapper.

Oh shit ja de er =)

Måtte bære industri vaskemaskiner i forsvaret endang... 185 KG delt på 2 da trappa var så satans trang...

Fikk sykemeldt meg en uke etterpå da... men det var ikke verd det!

Tenk deg 120 kg vaskemaskin på to, opp til fjerde etasje uten heis, aiai, det er dig :p:P:P (bra trening da)

Lenke til kommentar
Er skikkelig drit lei jobben min og ønsker en lang ferie i år, men jeg trenger en jobb og penger, burde jeg slutte?

kommer jo litt ann på hvilken jobb du har i dag da.

dersom du jobber innenfor en bransje som har det trangt og vanskelig for tia bør du bli i jobben inntill du finner noe. det er viktigt å ikke ta det for gitt at du får en ny jobb etterpå.

dessuten synes eg budbil og lignende høres ekstremt kjedelig ut,

bare å sitte å kjøre bil hele dagen, i trafikk :shrug:

men du sitter varmt da :wink:

Lenke til kommentar

Du burde ikke slutte!!

Når du er så lite selvstendig og med så lite besluttsomhet at du må legge inn et slikt spørsmål som dette på dette forumet, burde du være lykkelig over at noen vil ha deg i jobb.

-----------------

Møkk lei av "idiot innlegg, reklame og spam"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...