DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei Jeg har så veldig lyst å oppleve barndomsminner igjen, men jeg har nå xbox360. Og Tekken er utgitt til Playstation platform, hvis jeg ikke tar feil? Så finnes det noe bra spill som tekken? Combat? Der vi må slåss imot hverandre? Takk Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tekken 6 kommer til Xbox 360 sammen med PS3 og PSP. Så hvis du klarer vente til 9 dager så er det i butikkene. Utenom dette så er det et par andre fighte spill som er tilgjengelig. Street Fighter IV Soul Calibur IV (dette kan du få for rundt 150 kroner på mange nettbutikker). The King of Fighters XII Marvel vs. Capcom 2 BlazBlue: Calamity Trigger Battle Fantasia Super Street Fighter II Turbo HD Remix (Xbox Live Arcade) Fatal Fury Special (Xbox Live Arcade) Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Tekken 6 kommer til Xbox 360 sammen med PS3 og PSP. Så hvis du klarer vente til 9 dager så er det i butikkene. Utenom dette så er det et par andre fighte spill som er tilgjengelig. Street Fighter IV Soul Calibur IV (dette kan du få for rundt 150 kroner på mange nettbutikker). The King of Fighters XII Marvel vs. Capcom 2 BlazBlue: Calamity Trigger Battle Fantasia Super Street Fighter II Turbo HD Remix (Xbox Live Arcade) Fatal Fury Special (Xbox Live Arcade) Sikker på at den kommer ut inntil 9 dager?.. Håper ikke det blir en måned, er ganske utålmodig. Og hva tror du prisen kommer til å ligge på? Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Ifølge Gamereactor så kommer det ut 29. Oktober, 11 dager. Hos CDON kan du forhåndsbestille det slik at du får det i posten med en gang (CDON.no - Tekken 6 (499,-)). EDIT: Game har spillet til 499,- og har gratis frakt (men der står det at spillet kommer 30. oktober). Endret 18. oktober 2009 av Keeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå