Gå til innhold

Hva hadde du gjort om politiet kom på døra, og du hadde lastet ned "bøtter og spann" av filmer og musikk i den siste tiden?

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den?

Om du har puttet en minnepenn oppi rompa hadde de nok funnet den, da hjelper det lit å kamuflere en PC :p

? Hvis man ikke kan se den, kan de heller ikke gjøre noe med det. Skjønner ikke hva du mener med innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Alt slik hadde jeg hatt på en ekstern harddisk ( ;) ). Bare og drege ut den, og sette ruteren på åpen for alle i nabolaget. Kan de ta meg på ip til pcen min eller noe da, eller mac blir det vel?

De tar deg på MAC-Adressen. Og jeg snakker om Erfaring.

Hadde vel putta alt i recycle bean? så hadde jeg tømt den

Det hadde ikke hjulpet, er ikke noe problem å finne filene igjen.

Hehe! Og samme med Trådstarter... Skjønner ikke hvorfor reseting av ruteren og TimeMachine skal hjelpe noe som helst...

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
Drept politimannen og begravd liket i hagen. Funket fett sist gang :D

Ikke med meg.... det kom så mange etter hvert at hagen min fikk en unaturlig forhøyelse derfor prøver jeg kaffe og kake trikset neste gang.

Ah, det virker litt kjipt ja. Men jeg skal heldigvis flytte, så da får jeg en ny hage med masse plass!

Menneskelik er altfor god gjødsel. Bor ved siden av en kirkegård hvor hagen min ligger tett med gravene.

Enden med visa var at jeg måtte grave opp hele hagen å så nye gressfrød som var ment til å vokse ekstremt seint... Allikevell må jeg klippe plenen 2 ganger i uka. Kunne sikkert blitt millionær på å plante hasj - ferdig utvokst en gang til dagen...

Hvis purken hadde kommet hit mens nedlastingen stod på hadde jeg nok bare ledd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Resete router for å fjerne loggene til routern, samt åpne porter. Fake Mac og IP. Så bytter du til din egen når purken kommer

Lenke til kommentar
Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den?

Om du har puttet en minnepenn oppi rompa hadde de nok funnet den, da hjelper det lit å kamuflere en PC :p

? Hvis man ikke kan se den, kan de heller ikke gjøre noe med det. Skjønner ikke hva du mener med innlegget ditt.

Kan kan jeg forklare med teskjemetoden....

En minnepenn oppi rompa er vanskelig å finne ikke sant? Det symboliserer da at du IKKE vil klar å gjemme PC-en slik at de ikke hadde funnet den.

Med andre ord, hvis du ikke kan se PC-en ville de lett til de hadde funnet den for så godt klarer du UANSETT ikke å kamuflere PC-en fra de banker på døra til du opner eller de bryter seg inn.... forstod du det nå?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Kan kan jeg forklare med teskjemetoden....

En minnepenn oppi rompa er vanskelig å finne ikke sant? Det symboliserer da at du IKKE vil klar å gjemme PC-en slik at de ikke hadde funnet den.

Med andre ord, hvis du ikke kan se PC-en ville de lett til de hadde funnet den for så godt klarer du UANSETT ikke å kamuflere PC-en fra de banker på døra til du opner eller de bryter seg inn.... forstod du det nå?

Skjønner fremdeles ikke hva du mener, går ut i fra at jeg ikke vil klare å kamuflere pcen mellom purker ringer på døra til jeg åpner. Hva med å være forberedt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...