hean Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kreativt hadde det uansett blitt for min del. Kryptering med nøkkelfilene på usbminne. Good luck. Hadde det blitt? Du vet når plitiet først står på døren er det LITT sent å bli kreativ!! Lenke til kommentar
silinox Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jo bare aa la hdd'en være i mikroen i 2 min da er den blitt randomized Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det er jo bare aa la hdd'en være i mikroen i 2 min da er den blitt randomized Hva hjelper det.... Hvis polititet står på døre rekker du uansett ikke å demontere PC-en før de har slått seg inn i huset med rambukken. Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde vel putta alt i recycle bean? så hadde jeg tømt den Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde bedt de komme tilbake med en ransakelsesordre, for her har de ingenting å gjøre uten. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gravd ned rammen, gjemt hardisken i ei bok i ein kasse på loftet. Sagt opp abonemanget til Telenor. Bytta ip-adresse :ninja: låst opp døra Er eg safe nå????? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde byttet bakgrunnsbildet mitt til dette. Så hadde jeg sluppet de inn. Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde bedt de komme tilbake med en ransakelsesordre, for her har de ingenting å gjøre uten. Senkundet etter har de puttet ransakelsesordren opp i trynet ditt, bedt deg gå til siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ingen ekte politifolk drar på "besøk" uten ransakingsordre. Det sparer dem turen tilbake for å hente den hvis du nekter å slippe dem inn. At de gjør det på film er bare tull. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den? Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den? Om du har puttet en minnepenn oppi rompa hadde de nok funnet den, da hjelper det lit å kamuflere en PC Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den? Om du har puttet en minnepenn oppi rompa hadde de nok funnet den, da hjelper det lit å kamuflere en PC ? Hvis man ikke kan se den, kan de heller ikke gjøre noe med det. Skjønner ikke hva du mener med innlegget ditt. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde vel putta alt i recycle bean? så hadde jeg tømt den Det hadde ikke hjulpet, er ikke noe problem å finne filene igjen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Alt slik hadde jeg hatt på en ekstern harddisk ( ). Bare og drege ut den, og sette ruteren på åpen for alle i nabolaget. Kan de ta meg på ip til pcen min eller noe da, eller mac blir det vel? De tar deg på MAC-Adressen. Og jeg snakker om Erfaring. Hadde vel putta alt i recycle bean? så hadde jeg tømt den Det hadde ikke hjulpet, er ikke noe problem å finne filene igjen. Hehe! Og samme med Trådstarter... Skjønner ikke hvorfor reseting av ruteren og TimeMachine skal hjelpe noe som helst... Endret 24. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Laster ned med spoofet mac og ip-adresse via naboens passordlåste wi-fi. SEVEN PROXIES og disker som faller ned i et syrebad dersom jeg sender en sms til et spesiellt nummer. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Drept politimannen og begravd liket i hagen. Funket fett sist gang Ikke med meg.... det kom så mange etter hvert at hagen min fikk en unaturlig forhøyelse derfor prøver jeg kaffe og kake trikset neste gang. Ah, det virker litt kjipt ja. Men jeg skal heldigvis flytte, så da får jeg en ny hage med masse plass! Menneskelik er altfor god gjødsel. Bor ved siden av en kirkegård hvor hagen min ligger tett med gravene. Enden med visa var at jeg måtte grave opp hele hagen å så nye gressfrød som var ment til å vokse ekstremt seint... Allikevell må jeg klippe plenen 2 ganger i uka. Kunne sikkert blitt millionær på å plante hasj - ferdig utvokst en gang til dagen... Hvis purken hadde kommet hit mens nedlastingen stod på hadde jeg nok bare ledd. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hadde vel putta alt i recycle bean? så hadde jeg tømt den Hva er denne resirkuleringsbønnen alle snakker om? Endret 25. oktober 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Resete router for å fjerne loggene til routern, samt åpne porter. Fake Mac og IP. Så bytter du til din egen når purken kommer Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den? Om du har puttet en minnepenn oppi rompa hadde de nok funnet den, da hjelper det lit å kamuflere en PC ? Hvis man ikke kan se den, kan de heller ikke gjøre noe med det. Skjønner ikke hva du mener med innlegget ditt. Kan kan jeg forklare med teskjemetoden.... En minnepenn oppi rompa er vanskelig å finne ikke sant? Det symboliserer da at du IKKE vil klar å gjemme PC-en slik at de ikke hadde funnet den. Med andre ord, hvis du ikke kan se PC-en ville de lett til de hadde funnet den for så godt klarer du UANSETT ikke å kamuflere PC-en fra de banker på døra til du opner eller de bryter seg inn.... forstod du det nå? Endret 24. oktober 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kamuflert kabinettet til noe beyond recognizable slik at de rett og slett ikke finner den? Om du har puttet en minnepenn oppi rompa hadde de nok funnet den, da hjelper det lit å kamuflere en PC ? Hvis man ikke kan se den, kan de heller ikke gjøre noe med det. Skjønner ikke hva du mener med innlegget ditt. Kan kan jeg forklare med teskjemetoden.... En minnepenn oppi rompa er vanskelig å finne ikke sant? Det symboliserer da at du IKKE vil klar å gjemme PC-en slik at de ikke hadde funnet den. Med andre ord, hvis du ikke kan se PC-en ville de lett til de hadde funnet den for så godt klarer du UANSETT ikke å kamuflere PC-en fra de banker på døra til du opner eller de bryter seg inn.... forstod du det nå? Skjønner fremdeles ikke hva du mener, går ut i fra at jeg ikke vil klare å kamuflere pcen mellom purker ringer på døra til jeg åpner. Hva med å være forberedt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå