Gå til innhold

Cities XL tråden!

Anbefalte innlegg

hehe, sant... men de er ofte på 10000 sider for å få oss til å ikke å "orke" å lese igjennom.

Men det er vel en del spillere som kanskje har prøvd eller føler seg lurt eller er fornøyde og kan forklare hvordan det foregår.

Har jo ikke lyst å unsubscribe for så å miste aaaalt jeg har lastet ned til spillet.

Men på en annen side så er det så sykt dyrt, så det å melde seg av og på når det kommer nye ting hadde vært mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror neppe man mister det man allerede har innstallert, men om det funker offline lurer jeg også på...

Noe helt annet:

Er det noen som har fått til "helgens blueprints"?

jeg satt opp Eiffel Tårnet på fredag, og har hatt litt strev med å finne ressurser. -Uansett så er det ingen "progress" og det står fortsatt på 0% :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen som har prøvd den nye pakken på Cities XL? Hva syes dere?

Burde de ikke heller satse på f.eks kollektivtransport?

Jeg har ikke prøvd det, og jeg er helt enig med deg at de burde heller få kollektivtransport. Rettere sagt: få ferdig hovedspillet først. Jeg sliter litt med at det ofte kræsjer ved autosave på solo mode, og av og til på planetmodet.. Har sendt inn beskjed til dem, så de jobber med saken :thumbup:

Lurer på når kollektivtransport kommer? For knappen ligger klar i menyen og byene flyter over av motorveier...

Lenke til kommentar

Samme her hva angår motorveier. Har nå laget en by på 2,2mill. -Og jeg har nå begynt å satse på "doble motorveier" pga det ikke er nok med vanlig motorvei.

Vanlige veier kan "oppgraderes" til enveiskjørte veier osv, men desverre funker ikke det på motorveien, så vidt jeg har forstått...

Håper det snart blir klart for tog ja...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Jepp - men så er dette en helt annen type katt. Her er det mye mer hardcore simulering av det å skape en by, enn det Sim City noen gang har vært. For min del blir det litt vel mye. Likte veldig godt Sim City. Hadde ikke skadet å lage en ny variant av Sim City i lekker drakt. Societies var en katastrofe uten like..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...