tiiim Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hehe, sant... men de er ofte på 10000 sider for å få oss til å ikke å "orke" å lese igjennom. Men det er vel en del spillere som kanskje har prøvd eller føler seg lurt eller er fornøyde og kan forklare hvordan det foregår. Har jo ikke lyst å unsubscribe for så å miste aaaalt jeg har lastet ned til spillet. Men på en annen side så er det så sykt dyrt, så det å melde seg av og på når det kommer nye ting hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror neppe man mister det man allerede har innstallert, men om det funker offline lurer jeg også på... Noe helt annet: Er det noen som har fått til "helgens blueprints"? jeg satt opp Eiffel Tårnet på fredag, og har hatt litt strev med å finne ressurser. -Uansett så er det ingen "progress" og det står fortsatt på 0% Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som har prøvd den nye pakken på Cities XL? Hva syes dere? Burde de ikke heller satse på f.eks kollektivtransport? Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Noen som har prøvd den nye pakken på Cities XL? Hva syes dere?Burde de ikke heller satse på f.eks kollektivtransport? Jeg har ikke prøvd det, og jeg er helt enig med deg at de burde heller få kollektivtransport. Rettere sagt: få ferdig hovedspillet først. Jeg sliter litt med at det ofte kræsjer ved autosave på solo mode, og av og til på planetmodet.. Har sendt inn beskjed til dem, så de jobber med saken Lurer på når kollektivtransport kommer? For knappen ligger klar i menyen og byene flyter over av motorveier... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Samme her hva angår motorveier. Har nå laget en by på 2,2mill. -Og jeg har nå begynt å satse på "doble motorveier" pga det ikke er nok med vanlig motorvei. Vanlige veier kan "oppgraderes" til enveiskjørte veier osv, men desverre funker ikke det på motorveien, så vidt jeg har forstått... Håper det snart blir klart for tog ja... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nå har busser kommet til QA-test, så det skjer saker og ting med spillet... Her er en video som forklarer hvor bra og avansert bussopplegget kan settes opp om man vil... http://www.citiesxl.com/index.php?option=c...&Itemid=128 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Today only, er det 50% off på spillet på Steam... Bør jeg slå til? 20 euro er jo ikke akkurat dyrt Eller 25 euro for limited edition? Hvilken bør jeg kjøpe? Edit: 21 timer og 50 min igjen tydeligvis. Endret 27. november 2009 av ZyberZone Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Her er mer info ang bussene: https://www.citiesxl.com/index.php?option=c...&Itemid=128 Håper det kommer innen en uke eller to. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nå har bussene kommet: http://www.citiesxl.com/index.php?option=c...&Itemid=128 Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er nå mulig å spille multiplayer, selv for dem som ikke har betalt... Mulig det har med julen å gjøre.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ser spillet er billig på steam igjen, fikk jo ikke kjøpt sist gang. Vanlig til 20 euro eller limited for 25 euro? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du bør heller kjøpe den vanlige. -Ikke noe spesielt med limit'en som jeg har. -Så kan du heller eventuelt bruke 5 euro på ekstra mulitiplayer om du ønsker det i ettertid... Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 noen som spiller cities xl 2011 her? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så traileren, ser lovende ut. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har det, men spiller det ikke særlig. Lenge siden jeg har spilt det nå, men er liksom et eller annet merkelig med det hele syns jeg, og det er nok en grunn til at jeg ikke orker å spille det.. noen som spiller cities xl 2011 her? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Vet du om det går an å lage maps selv? Altså ordne hvordan det ser ut, før du begynner å spille på det? Meg fjell og vann osv? Endret 6. september 2011 av Manlulu Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nei. Alt er forhåndslagd. Eneste skreddersydde du gjør er å plassere veier og soner for bebyggelse. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hmm det var litt domt.. :/ hugsa jeg gjorde det på sim city:p Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jepp - men så er dette en helt annen type katt. Her er det mye mer hardcore simulering av det å skape en by, enn det Sim City noen gang har vært. For min del blir det litt vel mye. Likte veldig godt Sim City. Hadde ikke skadet å lage en ny variant av Sim City i lekker drakt. Societies var en katastrofe uten like.. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 huff ja.. jeg likte veldig godt sim city 3000.. nå synest jeg cities xl 2011 ligna litt.. har litt problemer med pcn nå, så får ikke spillt det. men hva er det som gjør dette mer hardcore enn sim city? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå