Gå til innhold

BK: Blue smoke

IMG_123

Anbefalte innlegg

Heisann!

Her er to bilder jeg tok i sommer da jeg ville prøve meg litt på røykfotografering.

Jeg Setter pris på ærlig og konstruktiv kritikk, og ikke vær redd for å si det du mener, jeg tåler sannheten ;)

Personlig liker jeg det første bildet best pga. formasjonen på røyken.

Er er spesiellt fornøyd med kontrastene og jeg synes jeg har klart å unngå for mye støy i bildene.

post-103336-1255857486_thumb.jpg

post-103336-1255857502_thumb.jpg

Endret av IMG_123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarene folkens, kjekt at dere likte bildene :) Hadde også satt pris på tips til forbedringer eller ting som bør gjøres annerledes ved en senere annledning.

Khaffner: Jeg ser hva du tenker på, og det er vel noen effekter fra blitsen. Har ikke tenkt så mye over det før du nevnte det nå. Personlig synes jeg ikke det er så veldig distraherende, men litt kanskje :p Takk for at du gjorde meg oppmerksom.

Når jeg skulle ta disse bildene, så har jeg brukt røkelse for å få jevn røyk. Jeg satt i et veldig mørkt rom, og brukte 2 blitser for å lyse opp røyken. En som var påmontert kamera, og en som stod til venstre bak røyken. Bakgrunnen er en svart sofapute, hehe ;)

Lenke til kommentar
Synes den uredigerte versjonen var bedre jeg faktisk. Mye roligere og mer behagelig å se på.

Ellers så er bilde nr. 2 utbrent på den del steder.

Jeg er litt enig med deg der. Når jeg lastet opp den uredigerte versjonen virket plutselig den andre veldig overdrevet.. Tror jeg skal lage en ny versjon som blir en mellomting mellom de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...