IMG_123 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Heisann! Her er to bilder jeg tok i sommer da jeg ville prøve meg litt på røykfotografering. Jeg Setter pris på ærlig og konstruktiv kritikk, og ikke vær redd for å si det du mener, jeg tåler sannheten Personlig liker jeg det første bildet best pga. formasjonen på røyken. Er er spesiellt fornøyd med kontrastene og jeg synes jeg har klart å unngå for mye støy i bildene. Endret 18. oktober 2009 av IMG_123 Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Synes dette så veldig bra ut, nesten som om det er laget på pc. Lyst til å fortelle hvordan du har gått fram? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 ja .. fortell litt.. så sykt bra ut.. spess det første bildet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Det ENESTE negative jeg har å si er at jeg ser noe brunt/oransje ca i midten på første bilde. Ellers er jeg også veldig fascinert og interessert i å vite hvordan du fikk det til Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Takk for kommentarene folkens, kjekt at dere likte bildene Hadde også satt pris på tips til forbedringer eller ting som bør gjøres annerledes ved en senere annledning. Khaffner: Jeg ser hva du tenker på, og det er vel noen effekter fra blitsen. Har ikke tenkt så mye over det før du nevnte det nå. Personlig synes jeg ikke det er så veldig distraherende, men litt kanskje Takk for at du gjorde meg oppmerksom. Når jeg skulle ta disse bildene, så har jeg brukt røkelse for å få jevn røyk. Jeg satt i et veldig mørkt rom, og brukte 2 blitser for å lyse opp røyken. En som var påmontert kamera, og en som stod til venstre bak røyken. Bakgrunnen er en svart sofapute, hehe Lenke til kommentar
AnassaEneroi Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan du legge opp orginalbildet? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan du legge opp orginalbildet? Der har du uredigert versjon. Kun cropet Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Synes den uredigerte versjonen var bedre jeg faktisk. Mye roligere og mer behagelig å se på. Ellers så er bilde nr. 2 utbrent på den del steder. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Synes den uredigerte versjonen var bedre jeg faktisk. Mye roligere og mer behagelig å se på. Ellers så er bilde nr. 2 utbrent på den del steder. Jeg er litt enig med deg der. Når jeg lastet opp den uredigerte versjonen virket plutselig den andre veldig overdrevet.. Tror jeg skal lage en ny versjon som blir en mellomting mellom de to. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Dette var nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå