Gå til innhold

Film: Høstfilm! [Se i HD]

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har laget en liten "Høst-film" der jeg har filmet mye natur og litt trampoline og railing. Brukte dolly til filminga og Sony Vegas 7.0 med New Blue FX til redigering. Det er filmet med et Panasonic HDC SD1.Alt er filmet og redigert av meg (14år). Kan dere gi noen tilbakemedlinger på filminga og sånt ? Gjerne kommenter på vimeo også!

Se selfølgelig i HD; http://vimeo.com/7111349

Endret av smackern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var overraskende bra! Jeg likte første del best, da sikter jeg til den naturbaserte delen, men det andre fungerte også utmerket. Jeg fikk følelsen av at personen som står bak filmingen visste hva h_n holdt på med. Gode kameraføringer, kjempemessige utsnitt og fin musikk. Dette hadde jeg ikke hatt noe i mot å se mer av. Stå på!

Lenke til kommentar

fantastisk fett. får ein følelse av at eg er eit slags vesen som opplever verden for første gang, fordi du fører kameraet sakte, som om ein går og berre undrer, og berre legger merke til mange fascinerande ting med verden vi lever i. fekk gåsehud av den delen med bilane, der musikken blir meir intens, og det ikkje mange 14-åringar som har klart med meg før! men etter bil-delen taper videoen seg litt, då ein kjem tett på personar, og videoen mister litt av poenget, spør du meg. men du er skilled og har tonnevis i potensiale, så stå på! kva sang er det forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...