myhken Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da har familiepakken kommet på Amazon.co.uk og prisen med frakt til Norge kommer på 1088 kroner. Moms og forenklet tollgebyr vil jo komme på toppen av dette, noe som gir en total pris på: 1468 kroner. Familiepakken inneholder 3 x oppgraderings lisenser til Windows 7 Home Premium. Dette er altså versjoner som kan brukes på så mange pcer / hardware bytter du vil, men du kan bare ha tre aktive lisenser om gangen. Bakdelen er at du må ha et operativsystem installert på forhånd. Ellers står det at du får en lisens som kan aktiveres på tre ulike pcer, i motsetning til Vistas familiepakke der du fikk x antall lisenser. Familiepakken vil ikke bli tilgjengelig i Norge, så amazon.co.uk er løsningen om du ønsker å benytte deg av dette tilbudet. I Norge vil tre Home Premium oppgraderings lisenser koste deg 2.385 kroner, så du sparer nesten 1.000 kroner på å handle på amazon. http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Windows-...4994&sr=8-1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Må jo nesten spørre hvorfor du kjøpte familiepakke, når du fra før av hadde 8 lisenser fra MSDN AA? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Må jo nesten spørre hvorfor du kjøpte familiepakke, når du fra før av hadde 8 lisenser fra MSDN AA? Jeg har selvsagt ikke kjøpt familiepakken..hehe, har vel en GOD del flere enn 8 lisenser for å si det slik. Har i det siste også fått 10x fullversjon lisenser til Home Premium og Ultimate også. Men tenkte at det kunne jo være noen andre som er interessert i familiepakken. Lenke til kommentar
freddas Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Må jo nesten spørre hvorfor du kjøpte familiepakke, når du fra før av hadde 8 lisenser fra MSDN AA? Jeg har selvsagt ikke kjøpt familiepakken..hehe, har vel en GOD del flere enn 8 lisenser for å si det slik. Har i det siste også fått 10x fullversjon lisenser til Home Premium og Ultimate også. Men tenkte at det kunne jo være noen andre som er interessert i familiepakken. ikke via ACM vel? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 ikke via ACM vel? Nope...ACM har fortsatt fjernet sine Windows 7 versjoner. Men blir jo spennende å se om de kommer tilbake etter lansering. Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er vel i såfall en engelsk versjon som sendes. Søtter Home Premium installering av norsk språkpakke? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er vel i såfall en engelsk versjon som sendes. Søtter Home Premium installering av norsk språkpakke? Les litt her Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Les litt her Da er bestillingen plassert med forventet ankomst 22. eller 23. oktober. Satser på at hacken holder mål Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Les litt her Da er bestillingen plassert med forventet ankomst 22. eller 23. oktober. Satser på at hacken holder mål Det er egentlig ikke noe hack, men om du er redd for slikt, kan du bytte språk manuelt ved å følge denne guiden: http://samfunn.myhken.com/?p=447 Men programmet til Merkoen bare gjør jobben lettere for deg. Og jeg og sikkert mange andre kan garantere for at dette funker. "Min" metode via bloggen har jeg selv utført på 12 Windows 7 installasjoner. Og jeg har testet programmet til Merkoen og det fungerer også. Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 [Det er egentlig ikke noe hack, men om du er redd for slikt, kan du bytte språk manuelt ved å følge denne guiden:http://samfunn.myhken.com/?p=447 Men programmet til Merkoen bare gjør jobben lettere for deg. Og jeg og sikkert mange andre kan garantere for at dette funker. "Min" metode via bloggen har jeg selv utført på 12 Windows 7 installasjoner. Og jeg har testet programmet til Merkoen og det fungerer også. Det er helt genialt og et ypperlig bidrag. Slvfølgelig skal jeg bruke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå