Sovende Panda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei! Heilt siden eg var liten har eg hatt tett nese. Dette er ikkje eit problem om dagen, men om natta så sover eg med munnen åpen og våkner av vond og tørr hals. Har alltid hatt eit glass med drikke på nattbordet når eg sover og drikker ofte mange gonger til natta. Har prøvd ein rekke nesesprayer uten særleg effekt. Den einaste nesesprayen som virket var ein forkjølelsespray som bare kunne brukes 10 dager i strekk. Er det nokon forslag til kva eg kan gjøre? Evt. kjøp av nesespray? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har brukt "Breath right", som er ett slags plaster man limer oppå nesa som holder den opp (mrk: oppå, ikke inni). Funker utmerket for meg som har hatt knekt nese i noen år (dvs begrenset pust gjennom nese) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Har prøvd det også, men får ikkje sove på grunn av plasteret som gnager i huden. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har du snakket med din fastlege om problemet? Ettersom du har hatt det siden du var liten. Kan hende h*n kan foreslå noe (som er mer effektivit enn nesespray). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har du prøvd å slutte helt med nesespray? Jeg hadde samme problemet selv for ikke så lenge siden; jeg MÅTTE bruke nesespray før jeg skulle sove... det viste seg i ettertid at jeg hadde blitt avhengig på en måte, men etter et par netter uten bruk så var det normalt igjen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Har du prøvd å slutte helt med nesespray? Jeg hadde samme problemet selv for ikke så lenge siden; jeg MÅTTE bruke nesespray før jeg skulle sove... det viste seg i ettertid at jeg hadde blitt avhengig på en måte, men etter et par netter uten bruk så var det normalt igjen. Skal prøve det i kveld. Toy_man: Skal til fastlege i morgen. Skal ta opp dette då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå