Dotten Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi må selvfølgelig ha en dedikert tråd til denne filmen om vår egen tordengud Thor - i superheltformat. Som del av Marvel-universet vil tordenguden være å finne sammen med Iron Man, Hulk og Captain America i The Avengers (2012). Men før den gang kommer det en egen film i 2011, regissert av Kenneth Branagh. Thor vil bli spilt av Chris Hemsworth, den blonde karen fra Home & Away. Nå kan det virke skremmende at tordenguden spilles av en fra australsk såpeserie, men for de som har sett Star Trek så vitner den om at han nok er mer enn god nok for rollen. På rollelisten er nå også (trolig) Robert De Niro. Samuel L. Jackson er muligens også med, annet rykte er Stellan Skarsgård. Tom Hiddleston er bekreftet som Loke og Natalie Portman er bekreftet som Thors menneskelige kjæreste Jane. Siste rykte er at også Jude Law er med. Så, hvordan tror du filmen vil bli? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Edit: leste litt fort der. The avengers har jo stort potensiale i mine øyne, Men en egen film om Thor? Jøss, så utrolig kult. Det ser jeg virkelig fram til! Og det er jo ikke småfolk vi snakker om her heller ... Endret 18. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Blasfemi, det eksisterer bare en Thor: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Natalie Portman er med sier du? God nok grunn i mine øyne for å få med meg denne. Er karakteren helt og holdent basert på tordenguden Thor ifra vår egen norrøne mytologi? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Den er basert på tordenguden ja, men det er jo en adapsjon hvor han blir tatt inn i Marvel-universet. Her kan du se hvordan Loke og Thor ble portrettert i Marvel Ultimate Alliance: Og mot Hulk: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) I tillegg til at filmen har fått ny tittel, har man visst måttet redusere budsjettet noe; teasern for Thor ser dog slett ikke verst ut, eller hva sier du, Dotten? :!: Se filmen hos Youtube Endret 29. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå