Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke WinMo sin skyld at du ikke skjønner åssen du skal overføre en .cab-fil.

Hvis det er meg du referer til så har jeg da for fan ikke sagt det heller. Men på min SE W995 oppdateres SW med et enkelt tastetrykk på tlf, så det går an

Oi oi så sinna, på tide å bytte til decaf kompis.

Flere som har problemer med at telefonen henger seg opp og/eller går i sirup om man kobler kontakter til facebook profiler?

Lenke til kommentar

Har du lastet ned en CAB-fil så legger du hele driten (zip filen) inn på minnekortet på telefonen. Så går du på filutforsker, finner filen du har lagt inn, trykker på den og vips telefonen instalerer nå hva enn du har lastet ned :) Jeg har aldri pakket ut zip filen osv..

Lenke til kommentar
Har du lastet ned en CAB-fil så legger du hele driten (zip filen) inn på minnekortet på telefonen. Så går du på filutforsker, finner filen du har lagt inn, trykker på den og vips telefonen instalerer nå hva enn du har lastet ned :) Jeg har aldri pakket ut zip filen osv..

Enkelt og greit. Winmo pakker ut og installerer det.

Lenke til kommentar

CAB og ZIP er to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Lastet ned G-alarm og installerte det på minnekortet. Bra program! Men det oppstod et merkelig "problem." Alle bildene i programmet la seg inn under fotografier og videor menyer som egne album. Utrolig plagsomt og rotete! Det er bare dette programmet som har lagt bildene inn som egne album. Har andre dette problemet? Skulle gjerne hatt en muliget for å velge bort dette. Noen som har forslag?

Edit løst:

Problemet var cache som måtte slås av og slettes.

Hvor finner du cache i tlf?

Lenke til kommentar

HJELP!

Skulle til å oppdater ROM'en. Var koblet til, fulgte "oppskriften", plutselig ble den "frakoblet" uten at jeg gjorde noe som helst.

Får nå ikke kontakt med mobilen via windows mobile device, og mobilen står nå kun med rød, grønn, blå og hvite farger i displayet. Hva i all verden skal jeg gjøre nå?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
HJELP!

Skulle til å oppdater ROM'en. Var koblet til, fulgte "oppskriften", plutselig ble den "frakoblet" uten at jeg gjorde noe som helst.

Får nå ikke kontakt med mobilen via windows mobile device, og mobilen står nå kun med rød, grønn, blå og hvite farger i displayet. Hva i all verden skal jeg gjøre nå?

På forhånd takk!

Dette hendte med meg også, jeg kjørte rom oppgraderingen en gang til, og dette fikset alt for meg. Lykke til!

Disclaimer: Jeg tar forøvrig ikke ansvar for resultatet om du følger min post. Jeg gir deg ikke instruksjoner, men deler hva som hendte med meg.

Lenke til kommentar
HJELP!

På forhånd takk!

Dette hendte med meg også, jeg kjørte rom oppgraderingen en gang til, og dette fikset alt for meg. Lykke til!

Disclaimer: Jeg tar forøvrig ikke ansvar for resultatet om du følger min post. Jeg gir deg ikke instruksjoner, men deler hva som hendte med meg.

Gjorde det samme selv, denne gang med større hell :) Fungerer fint nå! En smule kjedelig at jeg må installere alle applikasjonene på ny, men men. Tenkte at siden telefonen var ganske ny, var det ikke mye jeg hadde fått gjort som ville gå tapt, men det viser seg at det er tilfelle likevel :) Det blir en lang natt.... :p

Lenke til kommentar
Ikke WinMo sin skyld at du ikke skjønner åssen du skal overføre en .cab-fil.

Hvis det er meg du referer til så har jeg da for fan ikke sagt det heller. Men på min SE W995 oppdateres SW med et enkelt tastetrykk på tlf, så det går an

Oi oi så sinna, på tide å bytte til decaf kompis.

Flere som har problemer med at telefonen henger seg opp og/eller går i sirup om man kobler kontakter til facebook profiler?

Skjønner godt at man blir litt sinna, når man ikke får hjelp, men kun en tåpelig kommentar.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over den høye tastelyden som kommer for hvert siffer jeg slår inn når jeg skal ringe. Har lett rundt i innstillinger, men finner ingen alternativer for å slå av dette. Noen som vet? På forhånd takk!

EDIT: Hadde tydligvis ikke forsøkt meg med rette søkeord. Fant løsningen tidligere i tråden nå!

Endret av thomasol
Lenke til kommentar

"Ny" ROM - har løst SMS problemet, men jeg sliter fortsatt med at den nyeste meldingen blir markert etter at den har lest inn alle meldinger i en 'samtale'..sliter dere også med dette fortsatt? Dette kom etter en av SMS hotfixene.. (Jeg kjørte full backup med sprite backup og deretter rullet alt tilbake som det var etter ROM oppdatering)..Det er mulig jeg fikk med litt unødvendige 'hotfixer' og skvip pga dette og egentlig burde kjøre en soft/hard reset. Sliter også med veldig mye treghet nå som gjør at jeg må restarte hd2en..umulig å skrive meldinger innimellom tilogmed fordi den henger sånn etter...Er det bare jeg som sliter fortsatt med min hd2? Skulle hatt en taskmanager som viste cpubruk også så kanskje man kunne funnet synderen..

Ok noob spørsmål: Hva er forskjellen på en soft og en hard reset og hva er de respektive fremgangsmåtene?

Lenke til kommentar
"Ny" ROM - har løst SMS problemet, men jeg sliter fortsatt med at den nyeste meldingen blir markert etter at den har lest inn alle meldinger i en 'samtale'..sliter dere også med dette fortsatt? Dette kom etter en av SMS hotfixene.. (Jeg kjørte full backup med sprite backup og deretter rullet alt tilbake som det var etter ROM oppdatering)..Det er mulig jeg fikk med litt unødvendige 'hotfixer' og skvip pga dette og egentlig burde kjøre en soft/hard reset. Sliter også med veldig mye treghet nå som gjør at jeg må restarte hd2en..umulig å skrive meldinger innimellom tilogmed fordi den henger sånn etter...Er det bare jeg som sliter fortsatt med min hd2? Skulle hatt en taskmanager som viste cpubruk også så kanskje man kunne funnet synderen..

Ok noob spørsmål: Hva er forskjellen på en soft og en hard reset og hva er de respektive fremgangsmåtene?

Du har en taskmanager som viser cpu bruk.

Lenke til kommentar

Ja jeg opplever også dette med at siste melding blir merket, irriterende! Regner med at det må komme en fix på dette. Bortsett fra dette så ser det nå ut som den virker som den skal, opplever ikke noen treghet som du beskriver.

Endret av OBrumm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...