Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt noen problemer med sms, men oppdaterte likevel ROM i går. Ser ut til at det funker bra :) Har sendt og mottatt mange sms, men noe merkelig skjedde i natt: Jeg fikk en sms i ett-tiden, men når jeg gikk inn på den sto det at den kom klokken kvart på tolv. Sender bekreftet at han sendte den da. Det tok altså over en time før jeg fikk sms'en :ermm:

Har ikke noe med telefonen å gjøre det der. Det er klassisk forsinkelse på sms nettet. Skjer rett som det er.

Mulig det, men det minnet meg om noe som hendte med min gamle HTC Touch (Elf). En gang var det flere som sendte meg sms i løpet av kvelden, men jeg merket ikke noe som helst, før midt på natta, da plutselig alle meldingene kom inn på telefonen samtidig i ett smell!

Som jeg fryktet, nå skjedde noe liknende som den gangen. Dama sendte en sms halv elleve, men jeg merket ingen ting, før hun sendte en ny sms 20-30 min senere. Da kom begge to inn samtidig (med to sekunders mellomrom) = /

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tsowen Taskbar 6v3.2 lagde et helvete på min telefon, den ville ikke koble opp, låste seg og det var rett før jeg måtte ta en hard reset! Klarte heldigvis til slutt å avinstallere og alt i orden igjen.

Har ikke hørt noe om dette før, merkelig. Netframework 3.5?

Ja den er inne.

Er den aktivisert? Er faktisk ikke det etter installasjon. Du må rote i registeret i tillegg :)

Lenke til kommentar
Tsowen Taskbar 6v3.2 lagde et helvete på min telefon, den ville ikke koble opp, låste seg og det var rett før jeg måtte ta en hard reset! Klarte heldigvis til slutt å avinstallere og alt i orden igjen.

Har ikke hørt noe om dette før, merkelig. Netframework 3.5?

Ja den er inne.

Er den aktivisert? Er faktisk ikke det etter installasjon. Du må rote i registeret i tillegg :)

Ja den er aktivert, har flere program inne som også krever NFW3.5 og de kjører uten problemer.

Lenke til kommentar
Ser at det er "20 snarveier" som installerer 5 ekstra HTC snarveier. Hvordan får jeg fjernet disse?

Instillinger -> fjern programmer

Nei da forsvinner hele programmet, her snakker vi om dobbelt opp med Icon. Gå til folderen Windows\Startmeny\Programmer, der vil du finne Iconene og de kan du slette. Pass bare på å slett de rette, her kan datoen de er opprettet være en god indikasjon.

Lenke til kommentar
Ser at det er "20 snarveier" som installerer 5 ekstra HTC snarveier. Hvordan får jeg fjernet disse?

Nei da forsvinner hele programmet, her snakker vi om dobbelt opp med Icon. Gå til folderen Windows\Startmeny\Programmer, der vil du finne Iconene og de kan du slette. Pass bare på å slett de rette, her kan datoen de er opprettet være en god indikasjon.

jeg fikk ingen nye iconer etter install`n. Hva slags icon fikk du?

Lenke til kommentar

jeg fikk ingen nye iconer etter install`n. Hva slags icon fikk du?

HTC Callender, HTC People, HTC Music, HTC Footprints og HTC Twitter. Jeg sletta de men de dukker opp igjen så da får de bare ligge der. Iconene er alle like og består bare av "Foldericon".

Lenke til kommentar
Som jeg fryktet, nå skjedde noe liknende som den gangen. Dama sendte en sms halv elleve, men jeg merket ingen ting, før hun sendte en ny sms 20-30 min senere. Da kom begge to inn samtidig (med to sekunders mellomrom) = /

Høres mistenkelig kjent ut. Min HTC Touch cruise har samme greia. Det du beskriver, og av og til melder den ikke nye sms før jeg aktivt går inn for å sjekke meldinger. Da henger den et par sekunder, og så varsler den ny(e) melding. Fryktelig irriterende!

Trodde dette var en windows bug, men det er rart om dette henger med over flere generasjoner win mobile?

Lenke til kommentar

Er storfornøyd med min HD2. Og til tross for noe begrenset kunnskap om avansert databruk er den overraskende lett å forholde sg til mtp installasjon av programmer, instilling etc.

MEN, et problem eg ikkje har løst.

42. Permanently Delete Reappearing HTC Icons from Start Menu

If you delete the HTc shortcuts to Peep, People, Messaging etc and reset, they always come back. To delete these shortcuts for good (not the apps just the shortcuts) use the tweak below.

HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\IsShortcutEnable

Change to 0 and soft reset.

Hvordan kommer eg inn i denne instillingen? Har total commander installert, men finner ikkje ut kordan eg kan sette denne verdien til 0. Kan noen hjelpe?

Anbefaler forøvrig å legge inn showcase. Veldig bra task manager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...