Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Er det noen mulighet for å få en annen normal alarm til denne tlf?

Noen kan ikke ha gjort jobben når de slipper en sånn high tech tlf på markedet å man må ha vekkerklokke ved side av

Takk på forhånd

Har du sett på det aller første innlegget?..

Takker for opplysningen

Jeg syns vel ikke det er rimelig at man må kjøpe en egen alarm som fungerer til en tlf til 6k. Dette burde vel strengt tatt være med på "kjøpet"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja gjorde det, hehe.

Men nye problemer:

1. Har NoData og har disablet Tele2 Internett. I natt slo den seg LIKEVELL på, og har drevet å oppdatert Twittern osv. Hvordan slår jeg av det 100% sikkert? Forbanna dritt :yucky:

2. Jeg får ikke til å motta eller sende MMS. Har Tele2 og mener selv at instillingene skal være i orden. Tips anyone?

Hadde samme problemet selv. Har også Tele2.

Gikk inn i "innstillinger" --> "Trådløskontroller" --"Datatilkoblinger"

Sjekk her at: Land=Norge, Operatør=Tele2

Hos meg sto nemlig Sverige som land.

Etter å skiftet over til Norge, så får du også et ekstra valg i Nodata som du kan "toggle".

Håper dette var til hjelp.

Hei. Har også Land=Norge, Operatør=Tele2. Har tre valgmuligheter i NoData, Tele2 Internett, Tele2 MMS og Tele2 Wap. Alle bortsett fra Tele2 MMS er slått av.

Skru av alt på NoData, restart telefonen. Prøv da å gå inn på internett på nettleseren, da skal det ikke gå. Slik kan du teste om det er skrudd av. Man kan likevel sende sms og ringe/motta samtaler :)

Problemet er at internetten er deaktivert hele tiden, og jeg surfer bare på WIFI. Men i natt så slo den seg plutselig på mens telefonen lå ved siden av sengen.

2. Problemet med Tele2 MMS auto oppsettet er at under meldinger/alle meldinger/meny/innstillinger/alternativer/meny/MMS-server blir det feil. velg tele2 MMS. Det er feil i IP adressen. Står 193.012.040.014 endre til 193.12.40.14.

Lenke til kommentar
Gbnor

Har aldri lastet ned noe til HD2, så kan du forklare meg hvordan du gjør det?. Skal det lastes først til PC eller....som du skjønner er jeg såkalt nooobbbb

Takk på forhånd

Last filen ned til en mappe eller til skrivebordet.(Pc)

Høyreklikk filen og velg "Pakk ut alle"

Du får nå frem cab filen.

Kopier cab filen over til mobilen gjennom activsync (klipp og lim).

Trykk på cab filen i mappen på mobilen (eller der du plasserte filen, lagringskortet etc).

Alternativt så kan du laste ned CABviaActiveSync

Lenke til kommentar
Tsowen Taskbar 6v3.2 lagde et helvete på min telefon, den ville ikke koble opp, låste seg og det var rett før jeg måtte ta en hard reset! Klarte heldigvis til slutt å avinstallere og alt i orden igjen.

Har ikke hørt noe om dette før, merkelig. Netframework 3.5?

Ja den er inne.

Lenke til kommentar
Gbnor

Har aldri lastet ned noe til HD2, så kan du forklare meg hvordan du gjør det?. Skal det lastes først til PC eller....som du skjønner er jeg såkalt nooobbbb

Takk på forhånd

Last filen ned til en mappe eller til skrivebordet.(Pc)

Høyreklikk filen og velg "Pakk ut alle"

Du får nå frem cab filen.

Kopier cab filen over til mobilen gjennom activsync (klipp og lim).

Trykk på cab filen i mappen på mobilen (eller der du plasserte filen, lagringskortet etc).

Alternativt så kan du laste ned CABviaActiveSync

Tusen takk skal du ha, skal prøve det senere....hvis jeg ikke leverer tlf tilbake i morgen

Lenke til kommentar
2. Problemet med Tele2 MMS auto oppsettet er at under meldinger/alle meldinger/meny/innstillinger/alternativer/meny/MMS-server blir det feil. velg tele2 MMS. Det er feil i IP adressen. Står 193.012.040.014 endre til 193.12.40.14.

Hjertlig! Det funket!

Lenke til kommentar

Hmm, tenkte jeg skulle kjøpe G-Alarm nå, men så står det: "We need your Windows Mobile owner name to generate your personal registration keys." Hvor finner jeg ut dette på telefonen?

Det er vel ikke Phone Identity de mener? altså navn på telefonen?

Lenke til kommentar
Hmm, tenkte jeg skulle kjøpe G-Alarm nå, men så står det: "We need your Windows Mobile owner name to generate your personal registration keys." Hvor finner jeg ut dette på telefonen?

Nei. Det er samme informasjonen som du finner under 'Meg' taben i kontaktlisten din.

Har du ikke fyllt ut minst navnet ditt her, så vil du få den feilmeldingen på flere forskjellige program.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Nei. Det er samme informasjonen som du finner under 'Meg' taben i kontaktlisten din.

Har du ikke fyllt ut minst navnet ditt her, så vil du få den feilmeldingen på flere forskjellige program.

ah, da skjønner jeg! takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg screen protector til min HD2. Er det noen her inne som har det til sin? Og evt hvor kjøpte dere den?? Jeg finner på noen sider, men synes det er litt sykt å betale 100kr +/- i frakt for en ting som ikke veier en dritt.

Lenke til kommentar
Hepp!

Ville bare nevne at jeg fikk til å streame tv gjennom Opera/coreplayer i dag :-) "Live" fotball på min nye herlighet var ikke verst. Kvaliteten var også bra.

Har som sagt innstallert Coreplayer. Har opprettet abbon hos livesport247.com. Har ikke prøvd ut alle kanalene/streamene, men mange funket som bare det :-)

Koplet meg også opp ved hjelp av 3g. Var ingen problem å se tv, men jeg antar at man gå på en smell dersom man må betale 12 kr for hver MB :-D

Yout just made my day :love:

No problem! :-) Så arsenal få bank av manu både på tv gjennom canal digital, og på telefonen :-) Dette må jo bare bli knall når det kommer flere kanaler som kan streames via coreplayer. Dersom noen vet hvordan man finner linker til streamin av norske kanaler, så hadde det vært knall å fått videreformidlet :-)

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenkt meg screen protector til min HD2. Er det noen her inne som har det til sin? Og evt hvor kjøpte dere den?? Jeg finner på noen sider, men synes det er litt sykt å betale 100kr +/- i frakt for en ting som ikke veier en dritt.

Anbefaler denne: http://cgi.ebay.com/INVISIBLE-HTC-HD2-Scre...=item414c44fb8e

Rimelig frakt har de også. Brukte min på Nokia 5800. Har ALDRI hatt en så god screenprotector!!!

Vil også anbefale denne siden dersom du skal ha noe "snop" til telefonen :-)

www.spider-foot.com

;)

Endret av thorvald30
Lenke til kommentar

Har fortsatt det Gps problemet med at ikke kartet vises på skjermen når gps er på .

mulig feil er funnet,men jeg vet ikke hva som er galt,jeg går på i copilot menyen:

1,last ned kart

2,europa

3,western europa

4,nordics

5,norway

6,alle av norge

7,last ned nå....

8,co pilot laster ned,du kan fortsette å bruke co pilot mens kartet lastes ned

så kommer det som skjer................

9,feil ved nedlasting av filer

så er det noen som vet hvorfor dette skjer og hva som er feil?

pleace help:)

ja jeg har full lisens for hele europa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...