Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Skulle dette programmet være av verdi for meg, måtte jeg ha tidsinstilte settings på profilene og også ha muligheten for å stille inn SMS-lyder av eller på.

Som Pillin sier så har jo G Profile nettopp dette. Jeg har f.eks. en profil som aktiveres ved midnatt og slår av lyden til tidlig neste morgen. I jobbprofilen min har jeg også en annen sms-lyd for å lage minst mulig støy.

Hvordan vet g-profile hvor du er da? Må du gå inn på selve programmet å sette deg selv som "hjemme" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle dette programmet være av verdi for meg, måtte jeg ha tidsinstilte settings på profilene og også ha muligheten for å stille inn SMS-lyder av eller på.

Som Pillin sier så har jo G Profile nettopp dette. Jeg har f.eks. en profil som aktiveres ved midnatt og slår av lyden til tidlig neste morgen. I jobbprofilen min har jeg også en annen sms-lyd for å lage minst mulig støy.

Hvordan vet g-profile hvor du er da? Må du gå inn på selve programmet å sette deg selv som "hjemme" ?

Den vet at du er hjemme etter du har fortalt den hvilken mobilsender/antenne er hjemme og hvilken er jobb osv. Så når du kommer hjem merker mobilen/G-profile at du kobler deg på senderen i nærheten av hjemme og gjør automatisk de forandringer du har stilt inn, som fex slå av lyd osv..... Har den ikke selv men det virker kult :)

Håper dere skjønte forklaringen min :)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt noen problemer med sms, men oppdaterte likevel ROM i går. Ser ut til at det funker bra :) Har sendt og mottatt mange sms, men noe merkelig skjedde i natt: Jeg fikk en sms i ett-tiden, men når jeg gikk inn på den sto det at den kom klokken kvart på tolv. Sender bekreftet at han sendte den da. Det tok altså over en time før jeg fikk sms'en :ermm:

Har ikke noe med telefonen å gjøre det der. Det er klassisk forsinkelse på sms nettet. Skjer rett som det er.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt noen problemer med sms, men oppdaterte likevel ROM i går. Ser ut til at det funker bra :) Har sendt og mottatt mange sms, men noe merkelig skjedde i natt: Jeg fikk en sms i ett-tiden, men når jeg gikk inn på den sto det at den kom klokken kvart på tolv. Sender bekreftet at han sendte den da. Det tok altså over en time før jeg fikk sms'en :ermm:

Har ikke noe med telefonen å gjøre det der. Det er klassisk forsinkelse på sms nettet. Skjer rett som det er.

Eller at kompisen hans har en HD2 med sms problemet og han ikke oppdaget at alle sms han hadde sendt ble liggende i utboxen før det hadde gått en time :D :D :D :D

Lenke til kommentar

Den vet at du er hjemme etter du har fortalt den hvilken mobilsender/antenne er hjemme og hvilken er jobb osv. Så når du kommer hjem merker mobilen/G-profile at du kobler deg på senderen i nærheten av hjemme og gjør automatisk de forandringer du har stilt inn, som fex slå av lyd osv..... Har den ikke selv men det virker kult :)

jaja skjønte den:) hva som du har jobben ved samme mast da ? hehe:D

Lenke til kommentar

jaja skjønte den:) hva som du har jobben ved samme mast da ? hehe:D

Hjemmekontor byr på noen problemer ja :D Men ellers høres det kult ut. Lasta ned 14 dagers full prøveversjon, skal teste :D

Endret av kaospiloten
Lenke til kommentar

Hepp!

Ville bare nevne at jeg fikk til å streame tv gjennom Opera/coreplayer i dag :-) "Live" fotball på min nye herlighet var ikke verst. Kvaliteten var også bra.

Har som sagt innstallert Coreplayer. Har opprettet abbon hos livesport247.com. Har ikke prøvd ut alle kanalene/streamene, men mange funket som bare det :-)

Koplet meg også opp ved hjelp av 3g. Var ingen problem å se tv, men jeg antar at man gå på en smell dersom man må betale 12 kr for hver MB :-D

Lenke til kommentar

Mulig det, men det minnet meg om noe som hendte med min gamle HTC Touch (Elf). En gang var det flere som sendte meg sms i løpet av kvelden, men jeg merket ikke noe som helst, før midt på natta, da plutselig alle meldingene kom inn på telefonen samtidig i ett smell!

Lenke til kommentar

Har installert Torchbutton, men får "error loading htc camera 1.dll". Samtidig har det lagt seg 5 blanke snarveier med link til HTC music, people,calendar,twitter og footprints. Alle er har sine ikon fra før. Hvordan fjerner jeg dem?

Ingen?

Endret av texasen
Lenke til kommentar
Hepp!

Ville bare nevne at jeg fikk til å streame tv gjennom Opera/coreplayer i dag :-) "Live" fotball på min nye herlighet var ikke verst. Kvaliteten var også bra.

Har som sagt innstallert Coreplayer. Har opprettet abbon hos livesport247.com. Har ikke prøvd ut alle kanalene/streamene, men mange funket som bare det :-)

Koplet meg også opp ved hjelp av 3g. Var ingen problem å se tv, men jeg antar at man gå på en smell dersom man må betale 12 kr for hver MB :-D

Yout just made my day :love:

Lenke til kommentar
Hva pokker er det med alarmen i HD2?, den ringer lavt 2 ganger(default lyd) og så er det ikke mer, ikke rart jeg forsåv meg i går

Må ha hjelp nåååååååååååååå

Takk på forhånd

Du kan legge en mp3 fil i windows dir og bruke den i stedet for den vanlige alarmlyden eller så kan du kjøpe G-Alarm (50kr) Funker veldig bra. Eller så kan du laste ned Klaxon her, den er gratis men jeg har ikke testa den.

Lenke til kommentar

Da ble skjermen min knust. Mistet den i bakken fra litt under en meter, landet med skjermen opp, men knuste likevel. Sprekker over hele skjermen.

Kjøpte den på Amentio, noen som vet hva alternativene mine er? Hva kan jeg gjøre med saken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...