Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Ja gjorde det, hehe.

Men nye problemer:

1. Har NoData og har disablet Tele2 Internett. I natt slo den seg LIKEVELL på, og har drevet å oppdatert Twittern osv. Hvordan slår jeg av det 100% sikkert? Forbanna dritt :yucky:

2. Jeg får ikke til å motta eller sende MMS. Har Tele2 og mener selv at instillingene skal være i orden. Tips anyone?

Hvordan vet du at Tele2 Internett har skrudd seg på igjen? Den oppdaterer tross alt via WiFi også.

Husk at det hjelper ikke kun å disable i NoData. Du må også skru av datatilkobling under innstillingene. Når dette er gjort, så hindrer NoData datatilkoblingen å skru seg på.

Dette skal NoData ha sagt ifra om om du hadde datatilkobling aktivt når du la inn/deaktiverte i NoData. For denne datatilkoblingen må manuelt skrus av. Altså i innstillingene på telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja gjorde det, hehe.

Men nye problemer:

1. Har NoData og har disablet Tele2 Internett. I natt slo den seg LIKEVELL på, og har drevet å oppdatert Twittern osv. Hvordan slår jeg av det 100% sikkert? Forbanna dritt :yucky:

2. Jeg får ikke til å motta eller sende MMS. Har Tele2 og mener selv at instillingene skal være i orden. Tips anyone?

Hvordan vet du at Tele2 Internett har skrudd seg på igjen? Den oppdaterer tross alt via WiFi også.

Husk at det hjelper ikke kun å disable i NoData. Du må også skru av datatilkobling under innstillingene. Når dette er gjort, så hindrer NoData datatilkoblingen å skru seg på.

Dette skal NoData ha sagt ifra om om du hadde datatilkobling aktivt når du la inn/deaktiverte i NoData. For denne datatilkoblingen må manuelt skrus av. Altså i innstillingene på telefonen.

Jeg hadde slått av datatilkoblingen i innstillinger, og det var av på NoData. Skal ikke si for sikkert at det ikke var WIFI som oppdaterte den, men trodde WIFI slo seg av når telefonen var i "lock-modus". Dessuten sto det på telefonen at Tele2 Internett hadde stått på i 5 timer når jeg sjekket den når jeg sto opp.

Lenke til kommentar
Ved å lese manualen.

utrolig barnslig svar, eller er det bare jeg som er lei av å se noen svare slik?

Wohu! For alle med abb. hos Livesport247, man kan streame direkte til HTC HD2. Jeg bruker Coreplayer og skal nå kose meg med filmer, sport og alt i senga. Herlig telefon!

hørtes nydelig ut!!!!!!! du får det til å funke?????? funker det når du er koplet til edge,umts også? eller må man være tilkoplet wlan? :)

Vet ikke om det fungerer over EDGE og de andre tingene, men man er ihvertfall avhengig av et raskt nett for å greie å streame sendingene.

Ja det er genialt!

Webtvn hos tv3.no fungerer også sånn någenlunde over Skyfire, men på enkelte programmer kommer det opp at man må være i Norge for å få se sendingene. Samme problemt på VGTV når jeg skal se fotballhøydepunktene.

Hmmm....hadde jo vært genialt om det fungerte over 3G da :-)

Er det sånn at man også får inn norske tv-kanaler der????

God kvalitet? Hakking? Spennendes..... :-)

anyone? :-)

Endret av thorvald30
Lenke til kommentar
Ved å lese manualen.

får prøve det en gang til da ;)

ser visst dårlig jeg... finner det ikke... finner bare til de snarveien på den "baren" nederst.... mener de snarveien på "skjermen under" jeg

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar
Ved å lese manualen.

ser visst dårlig jeg... finner det ikke... finner bare til de snarveien på den "baren" nederst.... mener de snarveien på "skjermen under" jeg

Meny -> fjern hurtigkoblinger. Så er det bare å legge opp en ny en.

Lenke til kommentar
Du er klar over at du ikke betaler for oppetid?

Ja :tease:

Men når twittersiden har blitt oppdatert i løpet av natten via Tele2 Internett så betaler jeg jo for det. Det som er problemet. Men har slått av automatiske oppdateringer på facebook og twitter, så håper det funker nå.

Lenke til kommentar
Ved å lese manualen.

Meny -> fjern hurtigkoblinger. Så er det bare å legge opp en ny en.

takk... tenkte ikke over den knappen i det hele tatt jeg :blush:

Lenke til kommentar
Har holdt på med HD2 min i hele dag siden jeg fikk ann, og er døds fornøyd. Eneste minuset til nå iallefall er at lyden når man snakker ikke var så god.

Men så er det en ting jeg lurer på, telefonen slutter aldri å søke etter nettverk. Er tilkoblet hjemme nettverket, er det noe jeg kan gjøre for at den skal slutte å søke. Ikke noe stort problem, men det ene ikone helt oppe irriterte :p

edit: Et til spørsmål nå mens jeg husket det. Vær gang jeg avslutter et program ved å trykke X (har også prøvd å holde inne) så funker det ikke helt. Må altid inni oppgavebehandlingen å avslutte det der. Noe jeg gjør feil? "Fikk ordnet det, måtte installere Duttys HTC Task Manager"

edit: Et til :D Vil at wifi nettet fortsatt skal være på når jeg tar mobilen i lås. Noen som vet?

Last ned Showcase fra OpnMarket. Beste taskmanageren som er.

Lenke til kommentar
Alle HD2 eiere, kan nå ta en titt på det aller første innlegget for noe snacks:)

Kjempebra HDLover :D Legg ved BsBtweaks og G-Watch på lista også. Begge er gratis.

Skal det;) Takk skal du ha.

EDIT: har oppdatert siden på ny. Har tatt med mine visuelle endringer på homescreen om noen er interesserte å ha noe av det samme.

Endret av HDlover
Lenke til kommentar
EDIT: har oppdatert siden på ny. Har tatt med mine visuelle endringer på homescreen om noen er interesserte å ha noe av det samme.

Bra med liste! Skulle gjerne hatt med link til info for hvert program?

Ellers vil jeg sterkt anbefale G Profile: http://ageye.de/index.php?s=gprofile/about

Det er et profilprogram som i alle fall jeg har savnet på Windows Mobile.

Her kan jeg f.eks. sette opp at når telefonen er tilkoblet basestasjonen på jobb

så har jeg èn profil og når den er tilkoblet basestasjon hjemme så aktiveres WiFi f.eks.

Genialt program!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...