Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Er det ingen som har svar på gps problemet mitt?

Jeg har kjøpt fullversjon av copilot og lasta ned hele norden kartet,men når jeg bruker gps ser man ikke kartet på skjermen bare svart skjerm,der kartet skulle vert,pila beveger seg i henhold av hvordan jeg kjører,pleace kan noen hjelpe med løsning?

Et annet problem jeg har lasta ned den nye softwaren til hd2,men jeg har fortsatt sms problem.i dag sendte kona flere smser til meg ,men dem kom ikke inn i tlf,dvs det grønne led lyset øverst blinket,og på tlf låsen,den man skal dra stor det også 5sms,men når jeg gikk inn å så på sms så var det ingen nye smser dær,så jeg kjønner ingenting

Jeg bruker bare demo versjonen av Copilot men jeg trengte ikke å laste ned noe kart, har testet den i Norge og Sverige. Sikker på at du ikke har lastet ned noe galt eller du har slettet de kartene som orginalt lå der?

Det sms problemet du har har jeg aldri hørt om, det eneste er når jeg trykker "meldinger" så står det ofte den meldingen jeg fikk sist og ikke den nyeste. For å se den nyeste må jeg trykke på "Alle Meldinger" nederst til venstre.

post-18620-1264715131_thumb.jpg

Endret av kaospiloten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk ikke TCPMP til å fungere, og DivX player var jeg ikke fornøyd med. Hakket litt, og lyden ble hengende etter. Lette litt rundt og fant Coreplayer, meget fornøyd med den.

Jeg får heller ikke TCPMP til å fungere. Fant du Coreplayer, eller kjøpte du det?

"Snublet" over den. Har sendt PM.

Har du mulighet til å snuble den hit og? :D

Lenke til kommentar
Er det ingen som har

Det sms problemet du har har jeg aldri hørt om, det eneste er når jeg trykker "meldinger" så står det ofte den meldingen jeg fikk sist og ikke den nyeste. For å se den nyeste må jeg trykke på "Alle Meldinger" nederst til venstre.

Det problemet har jeg også, ikke noe stort, men litt irriterende.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke TCPMP til å fungere, og DivX player var jeg ikke fornøyd med. Hakket litt, og lyden ble hengende etter. Lette litt rundt og fant Coreplayer, meget fornøyd med den.

Jeg får heller ikke TCPMP til å fungere. Fant du Coreplayer, eller kjøpte du det?

"Snublet" over den. Har sendt PM.

Har du mulighet til å snuble den hit og? :D

seier det igjen: thepiratebay.org -> coreplayer -> voila

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg trenger å installere alle hotfixene på telefonen om jeg installerer den siste Rom'en?

Å hvilket program er greitt å bruke til å ta backup av alle innstillingene å sånn på telefonen? gidder ikke å legge alt inn på nytt, tenker da på snarveier til programmer å sånn, jeg har innstallert de fleste program på minnekortet.

Lenke til kommentar

Har holdt på med HD2 min i hele dag siden jeg fikk ann, og er døds fornøyd. Eneste minuset til nå iallefall er at lyden når man snakker ikke var så god.

Men så er det en ting jeg lurer på, telefonen slutter aldri å søke etter nettverk. Er tilkoblet hjemme nettverket, er det noe jeg kan gjøre for at den skal slutte å søke. Ikke noe stort problem, men det ene ikone helt oppe irriterte :p

edit: Et til spørsmål nå mens jeg husket det. Vær gang jeg avslutter et program ved å trykke X (har også prøvd å holde inne) så funker det ikke helt. Må altid inni oppgavebehandlingen å avslutte det der. Noe jeg gjør feil? "Fikk ordnet det, måtte installere Duttys HTC Task Manager"

edit: Et til :D Vil at wifi nettet fortsatt skal være på når jeg tar mobilen i lås. Noen som vet?

Endret av eRixn
Lenke til kommentar
Men så er det en ting jeg lurer på, telefonen slutter aldri å søke etter nettverk. Er tilkoblet hjemme nettverket, er det noe jeg kan gjøre for at den skal slutte å søke. Ikke noe stort problem, men det ene ikone helt oppe irriterte :p

edit: Et til spørsmål nå mens jeg husket det. Vær gang jeg avslutter et program ved å trykke X (har også prøvd å holde inne) så funker det ikke helt. Må altid inni oppgavebehandlingen å avslutte det der. Noe jeg gjør feil?

1. Har du prøvd NoData? Hvis ikke anbefaler jeg deg å laste det ned! :)

2. Slik er det bare, hvis du vil at programmene skal lukke seg helt så må du nok installere et program som gjør det. Bare å lete litt bakover i tråden så finner du svar + lenke til programmet!

Lenke til kommentar
Tastaturet har da ingenting med SMS-programvaren å gjøre. Tastatur er tastatur.

Ja, men er det slik at tastatur man laster ned (med æ, ø og å) blir "integrert" i sms-funksjonen når man skriver tekstmeldinger? Ikke slik at man skriver ett sted og sender et annet? Og er de tastaturene man laster ned "mobiltastatur" (T9)?, eller blir det bare snakk om qwerty-tastatur?

Gjentar denne jeg, og håper noen kan si litt ... ?

Som nevnt over; et tastatur er et tastatur. Blir litt som å kjøpe nytt tastatur til PC'en. Det er integrert med mail-klienten din; og alle andre programmer du har. Man kan gjerne ha flere tastaturer installert på telefonen, og så velger man bare hvilket man vil bruke on-the-fly.

Noen som vet om jeg trenger å installere alle hotfixene på telefonen om jeg installerer den siste Rom'en?

Å hvilket program er greitt å bruke til å ta backup av alle innstillingene å sånn på telefonen? gidder ikke å legge alt inn på nytt, tenker da på snarveier til programmer å sånn, jeg har innstallert de fleste program på minnekortet.

På siden til hver enkelt oppdatering står det gjerne "Kun ment for ROM eldre enn versjon x.xx". Dette er individuelt for hver oppdatering.

Når det gjelder backup: kan anbefale Sprite Backup. Koster ikke rare greiene. Har tipset om et godt tilbud på dette tidligere i tråden: http://www.spritesoftware.com/products/spr...kup-htc-special

Ja har NoData!

Har hørt det skal være problemer med BsB tweaks etter den nye rom oppdateringen?

Så langt jeg har forstått er det kun problemer om man bruker tweaks'ene i "Performance" kategorien. Jeg har ikke hatt noen problemer med BSB Tweaks og den siste rom'en, men jeg har også holdt meg unna disse performance tweaks'ene.

On another note: Kanskje trådstarter vil gjøre et forsøk på å holde førsteinnlegget oppdatert med en FAQ, link til andre nyttige innlegg etc? Det er en del spørsmål som går igjen; så dette kunne vært kjekt. Om ikke trådstarter er interessert/har tid/whatever; går det an å "gi" innlegget til en annen bruker som kan redigere? Jeg kan kanskje forsøke å gjøre en innsats her om ingen brenner virkelig for å gjøre det :)

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Wohu! For alle med abb. hos Livesport247, man kan streame direkte til HTC HD2. Jeg bruker Coreplayer og skal nå kose meg med filmer, sport og alt i senga. Herlig telefon!

hørtes nydelig ut!!!!!!! du får det til å funke?????? funker det når du er koplet til edge,umts også? eller må man være tilkoplet wlan? :)

Lenke til kommentar
Wohu! For alle med abb. hos Livesport247, man kan streame direkte til HTC HD2. Jeg bruker Coreplayer og skal nå kose meg med filmer, sport og alt i senga. Herlig telefon!

hørtes nydelig ut!!!!!!! du får det til å funke?????? funker det når du er koplet til edge,umts også? eller må man være tilkoplet wlan? :)

Vet ikke om det fungerer over EDGE og de andre tingene, men man er ihvertfall avhengig av et raskt nett for å greie å streame sendingene.

Ja det er genialt!

Webtvn hos tv3.no fungerer også sånn någenlunde over Skyfire, men på enkelte programmer kommer det opp at man må være i Norge for å få se sendingene. Samme problemt på VGTV når jeg skal se fotballhøydepunktene.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det fungerer over EDGE og de andre tingene, men man er ihvertfall avhengig av et raskt nett for å greie å streame sendingene.

Ja det er genialt!

Webtvn hos tv3.no fungerer også sånn någenlunde over Skyfire, men på enkelte programmer kommer det opp at man må være i Norge for å få se sendingene. Samme problemt på VGTV når jeg skal se fotballhøydepunktene.

Hmmm....hadde jo vært genialt om det fungerte over 3G da :-)

Er det sånn at man også får inn norske tv-kanaler der????

God kvalitet? Hakking? Spennendes..... :-)

Lenke til kommentar
Vil gjerne høre flere som kan bekrefte at sms-feilen er fikset. Og er det noen andre enn Vallhall som opplever at lyden under samtaler blir dårligere etter oppgradering?

med ROM 1.66 så er sms-problemet helt borte!

Lyden er kjempebra. Med mindre du snakker med en som har iphone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...