Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Hvor på telefonen er de medfølgende musikklåtene lokalisert, har leita men finner de ikke? Kunne gjerne tenkt meg å slette de.

Filutforsker->Lagringskort->Music wolla!

De hadde jeg sletta men det var flere, de fant jeg under Lagringskort-Content-Music, så da er møkka vekke :)

Kan være at dette er noe jeg har fått med meg fra Diamond telefonen jeg hadde tidligere, kopierte alt innhold på minnekortet i den til minnekortet i HD2'en.

Endret av avorkinn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer nå sterkt å anskaffe denne mobilen, siden førstevalget mitt, SE Xperia X10, ser ut til å drøye helt til april ... :realmad:

Det som holder meg igjen ang. HD2 er i tillegg til WinMo-skepsis, selve telefonegenskapene, jeg synes det aller viktigste med en telefon er at den nettopp er god på å være telefon!

1) Har lest at flere er misfornøyd med lyden under samtaler, noen sier den er for høy (vanskelig å stille lavere), andre har nevnt at lyden er "dårlig". Noen med andre erfaringer?

2) SMS. Ser at antagelig er problemet med "heng" i utboksen rettet ved siste oppdatering. Håper flere kan bekrefte det. Men så er det selve skrivingen, at det ikke er æ ø å på tastaturet. Så installerer man andre tastatur. Men hvor glatt går egentlig sms-skriving på HD2 sammenlignet med tlf. med vanlige taster? Jeg skriver MYE sms!!

Lenke til kommentar
Vurderer nå sterkt å anskaffe denne mobilen, siden førstevalget mitt, SE Xperia X10, ser ut til å drøye helt til april ... :realmad:

Det som holder meg igjen ang. HD2 er i tillegg til WinMo-skepsis, selve telefonegenskapene, jeg synes det aller viktigste med en telefon er at den nettopp er god på å være telefon!

1) Har lest at flere er misfornøyd med lyden under samtaler, noen sier den er for høy (vanskelig å stille lavere), andre har nevnt at lyden er "dårlig". Noen med andre erfaringer?

2) SMS. Ser at antagelig er problemet med "heng" i utboksen rettet ved siste oppdatering. Håper flere kan bekrefte det. Men så er det selve skrivingen, at det ikke er æ ø å på tastaturet. Så installerer man andre tastatur. Men hvor glatt går egentlig sms-skriving på HD2 sammenlignet med tlf. med vanlige taster? Jeg skriver MYE sms!!

Begge punktene er helt fikset i den siste ROM updaten. Så nå henger ingen sms seg opp, og lyden er fin og klar som bare pokker;)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte akkurat på det samme som deg da jeg skulle kjøpe meg ny tlf. Har aldri hatt touch før, så HD2 er min første..

Når det gjelder lyden under samtaler, så merker ikke jeg noen problemer med dette. Jeg synes alt er som det skal, og lyden er optimal. Det eneste jeg kan klage på er at når du skal stille på volumet på tlf mens du snakker, så merker du ikke så stor forskjell fra lav til høy:p Men det blir en vanesak.

Når det gjelder SMS, så var jeg veldig skeptisk til dette. Jeg har nå hatt mobilen i 4dager ,og jeg har ikke hatt NOEN problemer med meldinger. Jeg har også den ROM-en som fulgte med med tlf.

Sende meldinger går glatt, men man vil nok aldri kunne greie å holde samme tempo som en tlf med knapper! Man venner seg til det, så går sms kjapt å skrive skal du se.. Jeg sender ca 400-500 meldinger i måneden, og har ikke irritert meg over at det har gått litt tregere enn vanlig. Det er prisen å betale når du har noe av det råeste touch-mobil som finnes på markedet!

Mener å ha lest ett eller annet sted at du kan laste ned en ny sms-funksjon, som gjøra t du får tastatur med ø æ å, slik at du slipper å holde inne a o e osv..

Og en siste ting: Dette er en tlf som blir mye koblet opp mot et nett(vær, aksjer osv), så annbefaler å ha en data-pakke fra din leverandør hvis du ikke har et godt abonnement fra før:)

Og en aller siste: Jeg har aldri hatt en tlf med winmob før, og skal innrømme at jeg er mektig imponert!

Håper dette hjalp..

Hvor kjøper dere screen protector /leather case til HD2 deres? Sliter med å finne..

Lenke til kommentar

Hallo! Har kjøpt meg denne telefonen nå, mye etter fristende lesning på forumet, og har noen kjappe spm.

1. Sliter med å finne en videospiller som spiller av filmene mine. Lastet over .avi-fil, og den innebygde mediespilleren ville ikke spille den av. Så lastet jeg ned PocketPlayer, men den vil heller ikke spille den av. Hva i all verden? Hadde vært kjekt hvis det hadde kommet opp noen andre forslag en Coreplayer, da jeg ikke er så keen på å bruke masse penger på en medieplayer.

thepiratebay (A)

Lenke til kommentar

Noen andre som bruker Brian's taskbar?

Etter den nye ROMen blir hvertfall mitt lyd-ikon en svart firkant.

-

Jeg kjøpte også et nytt minnekort på 8 GB nå, men finner det ikke på telefonen.

Må den være FAT32, eller går det med NTFS?

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Begge punktene er helt fikset i den siste ROM updaten. Så nå henger ingen sms seg opp, og lyden er fin og klar som bare pokker;)

Høres bra ut, takker! :thumbup:

Og en aller siste: Jeg har aldri hatt en tlf med winmob før, og skal innrømme at jeg er mektig imponert!

Håper dette hjalp..

Jepp, tusen takk! Frister enda mer nå, telle på knappene ... :)

Tastaturet har da ingenting med SMS-programvaren å gjøre. Tastatur er tastatur.

Ja, men er det slik at tastatur man laster ned (med æ, ø og å) blir "integrert" i sms-funksjonen når man skriver tekstmeldinger? Ikke slik at man skriver ett sted og sender et annet? Og er de tastaturene man laster ned "mobiltastatur" (T9)?, eller blir det bare snakk om qwerty-tastatur?

(Jada, sikkert teite spørsmål, men har ingen erfaring med smartmobiler av denne type, veksle mellom ulike tastaturer er litt nytt for å si det slik ... :blush: )

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar
Hvor kjøper dere screen protector /leather case til HD2 deres? Sliter med å finne..

Fins utallige leather cases der ute... Eg kjøpte denne på Ebay: Leahter Case

ville ha en som også beskyttet kameralinsa når den ligger i casen, så da ble det denne. syns også den ser bra ut. Men det finnes mangen andre fra $6 og oppover, men da stort sett med hull til kameraet.

Har dog ikkje fått hverken casen eller telefonen enda, så vet ikkje heilt korleis den er. Men stoler på at den passer bra.

Lenke til kommentar

Fins utallige leather cases der ute... Eg kjøpte denne på Ebay: Leahter Case

ville ha en som også beskyttet kameralinsa når den ligger i casen, så da ble det denne. syns også den ser bra ut. Men det finnes mangen andre fra $6 og oppover, men da stort sett med hull til kameraet.

Har dog ikkje fått hverken casen eller telefonen enda, så vet ikkje heilt korleis den er. Men stoler på at den passer bra.

Hvis du skal ha screen protector, anbefaler jeg denne fra Komplett.no

Lenke til kommentar

Screen protector er bare tull til HD2. Glasset som beskytter selve skjermen er så og si umulig å lage riper i. Med annet du gjør det med vilje vel og merke.

Et raskt søk på Youtube og du vil finne en video med en gal italiener som bruker både tapetkniv, saks og bilnøkler på sin HD2 uten at det egentlig blir noen riper i den.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Med den nye ROMen får jeg ikke sendt MMS.

Fy faen, det er ALLTID et jævla problem med alt de gir ut.

Hvilket abonnement har du? Jeg merket at telefonen lastet ned og installerte instillinger (fra OneCall) for MMS og slikt når jeg startet den for første gang. Gjør den ikke dette etter at ny ROM er installert?

Jeg har Telenor djuice explore, har aldri måttet installere instillinger for MMS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...