Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Har hatt min HD2 siden forrige torsdag nå, og er alt i alt superfornøyd. Med unntak av èn ting - Batteriet.

Når jeg dro på jobb i dag kl. 8, viste batteriet mitt 85%. Jeg surfa litt på vg osv på bussen ut til lysaker, og før lunch sendte jeg og mottok kanskje 4-5 sms. Jeg har ikke ringt med telefonen i dag.

Klokken 14.30 skrudde telefonen seg av med tomt batteri. Jeg sørget for å skru av alt i Comm-manager bortsett fra telefon-funksjonalitet tidligere i dag, og har også deaktivert alt av automatisk oppdatering (mail, vær, twitter, facebook osv).

Jeg håper virkelig at dette er en software-bug og ikke at batteriet rett og slett er så dårlig at det ikke holder èn dag engang..

Noen andre erfaringer med batteriet fra dere?

Da må det være noe feil med batteriet ditt. Jeg ladet telefonen natt til igår, igår brukte jeg den hele dagen, ringte minst 15 samtaler, koblet meg opp mot wlan, brukte masse datatrafikk og brukte til og med TomTom i et kvarters tid. Jeg har også brukt den i hele dag, dog litt mindre aktivt og har nå ca 9% batteri igjen. Akkurat tid for lading når jeg legger meg.

Jeg så forresten litt på film igår i Coreplayer også. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken autolock er det prat på? Jeg slår skjermen min av og på uten å måtte slå noe kode. Skyver kun på ikonet oppe og så er den i gang

Det er fordi du ikke har f.eks. Exchange med security policy eller har satt en telefonkode.

Lenke til kommentar
Hd2 faar 3GS til aa se gammel og utdatert ut!

Det er vel å ta i litt. :) Jorunalisten konkluderer med at de så og si er jevngode.

Bør også legges til at pocketnow er forholdsvis biased mot WM. Forøvrig ser skjermen på den saken heftig ut.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Scrabble: Kan ikke iPhone synce med Outlook? Det kan jo HD2 også.

Jo, den skal kunne det. Men etter utallige forsøk har jeg fikk fått dette til i dag. Får vente til macen kommer hjem igjen, og ta det derfra.

En annen ting, min HD2 finner ikke minnekort, noen med liknende problem?

Lenke til kommentar
=(

tråkka på mobilen eller.......

fall fra 40cm

Hvis du har mobil-forsikring burde vel den dekke dette? Vet du forresten hva linsedekselet er laget av, plast eller glass?

hakke. vet ikke hva du mener med linsedeksel? jeg antar du mener det over skjermen? det er av glass ja.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med. Jeg mener å ha lest at HD2 støtter avspillingt av *.avi filer ut av boksen. Med hvilken programvare da? Kommer forøvrig fra Xperia X1, og må si jeg får bakoversveis av respons/hastighet på HD2. Har hatt litt problemer med at datatilkoblingen faller ut, men ellers funker det som bare det.

Lenke til kommentar
Takk for info! Da lærte jeg noe nytt i dag også. Brukte Coreplayer på X1 og var fornøyd med den, men tenkte kanskje jeg ikke trengte den på HD2.

HD2 støtter divx rett ut av boxen, men ikke xvid og diverse andre populære formater. Best å bare installere Coreplayer med det samme, så slipper du å irritere deg for mye når hd2 ikke vil spille av filmen du nettopp lasta ned. ;)

Lenke til kommentar

Et par ting til : :blush:

Noen som vet hvilket format det er på kontaktene? Vil det funke å laste kontakter - vCard fra mac inn på hd2?

2. Når dere overfører programmer etc fra pc, hvor legger dere det på telefonen? Altså hvilken mappe evnt skal det inn i?

3. Er det mulig å ha vanlig T9, talltastatur på HD2? Ved sms etc..

Endret av Scrabble
Lenke til kommentar
Et par ting til : :blush:

Noen som vet hvilket format det er på kontaktene? Vil det funke å laste kontakter - vCard fra mac inn på hd2?

2. Når dere overfører programmer etc fra pc, hvor legger dere det på telefonen? Altså hvilken mappe evnt skal det inn i?

3. Er det mulig å ha vanlig T9, talltastatur på HD2? Ved sms etc..

2. Legg .Cab filene på minnekortet. Lag en mappe som heter Cab, så legger du alle installfiler inn på denne mappa.

3. Jaja, bare bytt tastatur du;) skal være innlagt allerede på mobilen som standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...