Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempe fornøyd med min HD2, kan hende at jeg bare ikke er vant til bedre :) Jeg har ikke problemer med å skrive på tastaturet. Jeg hadde ikke problemer med sms før jeg la inn den siste sms fixen fra Htc, da hang det 2 sms igjen i utboksen. Tok en restart og har ikke hatt problemer med det siden. Alarmen funker ikke, så jeg kjøpte G-alarm. Gps som fulgte med er rask og nøyaktig. Jeg har 3 epost kontoer som jeg har rask tilgang tilgang til hele tiden, ikke noe problemer med det. Mobilen åpner de fleste vedlegg og jeg trenger ikke en pc for å svare på mail. Ser på film med Coreplayer, som jeg syns funker bra. Bruker Ram cleaner et par ganger om dagen hvis mobilen begynner å bli treig. Innlegget er skrevet med HD2 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må restarte min HTC daglig nå, fordi den har en responstid på sikkert 5 sekunder på ALT. Til og med når jeg skal skrive med tastaturet.

Restarter jeg den funker den fint en stund.

Har du installert 1881 Mobilsøk? Jeg hadde tidligere samme problem, men fant ut at det hadde med 1881 å gjøre. Alt ble normalt når jeg avinstallerte. Droppet hele 1881, men installerte på nytt igjen i forrige uke og har nå ikke hatt problemer. Har i mellomtiden oppgradert til Rom 1.48

Lenke til kommentar

Når det gjelder å legge tii og/ instalere programvarer som:

# KeypadLedControl - Gratis - Lyser opp knappene under skjermen konstant så lenge skjermen er påslått. Kjekt ved bruk i mørket

# TorchButton - Gratis - Bruke blitzen som lommelykt

Jeg legger dem inn på min micro sd kort, og kjører da filene fra filutforsker, men ingen ting vil funke, jeg laster det ned, legger det på min micro sd kort, men det vil ikke bli instalert, det er noen filer og en setup fil, har prøvt å kjøre setup filen, min ingen respons, skal jeg legge dem inne i en egen mappe og kjøre derfra da? regner med samme problem uansett, noen som har noen tips til å få instalert disse programmene? Takk!

Lenke til kommentar

# KeypadLedControl - Gratis - Lyser opp knappene under skjermen konstant så lenge skjermen er påslått. Kjekt ved bruk i mørket

Jeg legger dem inn på min micro sd kort, og kjører da filene fra filutforsker, men ingen ting vil funke, jeg laster det ned, legger det på min micro sd kort, men det vil ikke bli instalert, det er noen filer og en setup fil, har prøvt å kjøre setup filen, min ingen respons, skal jeg legge dem inne i en egen mappe og kjøre derfra da? regner med samme problem uansett, noen som har noen tips til å få instalert disse programmene? Takk!

Jeg gjør det samme som deg, legger filen inn på minnekortet og instalerer fra det. Funker for meg. Er det .cab filer du har lastet ned?

Lenke til kommentar

Jeg gjør det samme som deg, legger filen inn på minnekortet og instalerer fra det. Funker for meg. Er det .cab filer du har lastet ned?

Ja det er .cab , men hvilken fil skal jeg da kjøre for å instalere programmet, det logiske er vell å trykke på _setup.xml som da setup filen heter.

Lenke til kommentar

Jeg må restarte min HTC daglig nå, fordi den har en responstid på sikkert 5 sekunder på ALT. Til og med når jeg skal skrive med tastaturet.

Restarter jeg den funker den fint en stund.

Har du installert 1881 Mobilsøk? Jeg hadde tidligere samme problem, men fant ut at det hadde med 1881 å gjøre. Alt ble normalt når jeg avinstallerte. Droppet hele 1881, men installerte på nytt igjen i forrige uke og har nå ikke hatt problemer. Har i mellomtiden oppgradert til Rom 1.48

Har ikke det nei.

Lenke til kommentar

Hei folkens! skal ha meg ny telefon og det ser ut til at HD2 har alt som eg trenger i ein telefon, MEN den har WM. Er folket her fornøyd med WM som OS eller? Er litt nervøs for å kjøpe telefon som har råe speccs, er dyr, men som ikkje holder mål på grunn av OS´et.

Kan nokon sei meg korleis dei har opplevd WM6.5?

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Hei folkens! skal ha meg ny telefon og det ser ut til at HD2 har alt som eg trenger i ein telefon, MEN den har WM. Er folket her fornøyd med WM som OS eller? Er litt nervøs for å kjøpe telefon som har råe speccs, er dyr, men som ikkje holder mål på grunn av OS´et.

Jeg er kjempefornøyd med hele mobilen, men mange som ikke er fornøyd. Bare les de siste 3 sidene her. Men de fleste er vel fornøyd med WM, det er andre ting med telefonen de er misfornøyd med. Sånn som sms blir ikke sendt, alarmen funker ikke og dårlig tastatur.

Lenke til kommentar
HTC HD2 Extended Battery (HTC-EBATHD2), which is expected to arrive in February 2010 and which promises to double battery life!

Jeg som allerede trodde vi hadde et meget godt batteri. Min holder i 2dager, med 1 times surfing pluss musikk og litt film! 590standby timer x 2!

Er fornøyd med alt bortsett fra batteriet på min HD2, det holder så lenge du ikke bruker den no særlig, er klar over størrelsen, og att slike telefoner gjerne bruker litt strøm. gps f.eks sluuker jo strøm. så dette var gode nyheter :D

Skriveleif

Endret av Ovechk1n
Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med hele mobilen, men mange som ikke er fornøyd. Bare les de siste 3 sidene her. Men de fleste er vel fornøyd med WM, det er andre ting med telefonen de er misfornøyd med. Sånn som sms blir ikke sendt, alarmen funker ikke og dårlig tastatur.

Har det vært snakk om noe fix for alarmen da? Er totalt avhengig av den når jeg får den :)

Lenke til kommentar

Har det vært snakk om noe fix for alarmen da? Er totalt avhengig av den når jeg får den :)

Veit ikke om det kommer en fix men jeg kjøpte G-alarm(tror det var kr 49)Den funker kjempe bra, kanskje litt for bra når jeg prøver å løse labyrinter og matte spørsmål kl 6 om morran :D for at den skal slutte å spille :)

Lenke til kommentar
Veit ikke om det kommer en fix men jeg kjøpte G-alarm(tror det var kr 49)Den funker kjempe bra, kanskje litt for bra når jeg prøver å løse labyrinter og matte spørsmål kl 6 om morran for at den skal slutte å spille

Blir du ikke jævli irritert da ? hehe:D

Ikke jeg men dama blir meget irritert :D hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...