Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Har vurdert dutty, aldri sjekket det ut, men er det da mulig å få denne på en hard knapp? Er en smule tungvint å minimere programmet man er inne i og så via home screen for å veksle mellom programmer. Alt-tab er jo en av de nyttigste funksjonene i desktop windows. Litt sprøtt at dette enda ikke er standard funksjonalitet i windows mobiler.

Ja du sier noe der. Det eneste alternativet er vel task fasade som jeg vet om. men du, sjekk ut denne taskmanageren her:

http://pocketnow.com/tweaks-hacks/custom-h...s-colored-icons

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :yes: Fikk min HD2 i forrige uke og er nær nirvana nå :dribble: Under første oppstart avviste jeg tilkobling til Facebook, twitter etc i troen på at dette kunne fikses senere. Jeg la inn alle hotfixene i helga, untatt ROM'en ettersom min kom med den siste norske (1.48.409.1). I går la jeg også inn den taskbar'en fra gfreek - ser jo 7,5 ganger bedre ut enn originalen.

Så langt er jeg konge fornøyd (ikke så rart kanskje siden jeg gikk fra en Nokia 6300), MEN opplever dog noen irritasjonsmomenter:

1) "Påloggingsfeil" til Facebook ved f eks forsøk på å knytte en kontakt til Facebook-konto eller tilsvarende påloggingsforsøk via instillinger-meny-avansert-tilkoblinger-kontostyring.

Dette skjønner jeg ikke da det ikke er noen problemer med å logge inn på FB via programiconet under Start-menyen.

2) "Inntasting av tastelåsen går ikke å få skrudd av" Ser av denne tråden at det følger av at man har satt opp e-post mot en SSL-secured mailserver på jobben.

Finnes det virkelig ikke noen fix for dette?

3) "Hakking/treg lydjustering under musikkavspilling"

Regner med at HTC selv ordner dette i en egen fix, men vet noen om en midlertidig løsning?

Takker for øvrig alle dere som er så aktive med å legge ut info, linker og erfaringer :thumbup: Det har vært til uvurderlig hjelp i forkant av investeringen og avgjørende for at jeg valgte nettopp HD2 som min nye mobil :yes:

Lenke til kommentar

Kjøp for all del ikke denne telefonen før HTC har fikset problemet med SMS, alle opplever det og det har ikke kommet noen fix for dette. Jeg skrev til Kundesupport og la frem problemet men fikk et svada svar tilbake, etter å ha søkt litt på nettet fant jeg fort ut at jeg ikke var aleine med denne feilen. Jeg kontaktet Kundesupport igjen og de innrømte da at det var problemer og at de jobber med en fix. Denne fiksen lar vente på seg......

Lenke til kommentar
Kjøp for all del ikke denne telefonen før HTC har fikset problemet med SMS, alle opplever det og det har ikke kommet noen fix for dette. Jeg skrev til Kundesupport og la frem problemet men fikk et svada svar tilbake, etter å ha søkt litt på nettet fant jeg fort ut at jeg ikke var aleine med denne feilen. Jeg kontaktet Kundesupport igjen og de innrømte da at det var problemer og at de jobber med en fix. Denne fiksen lar vente på seg......

HTC la ut en fix, men den var ikke helt fullkommen for det ant nyeste rom`en. Men den kommer opp igjen om en ukes tid har jeg hørt. Den siste fixen fikset sms-problemet mitt. De andre jeg kjenner har ikke vært borti problemet i det hele tatt. Men det skal da ikke være noen så bør komme borti noe sånt.

Lenke til kommentar

Takker så mye for hjelpen

Fant ut nå i kveld hva som var problemet :blush:

Siden filene på min maskin ble vist som zip filer har jeg pakket dem ut før jeg la de over på telefonen.

Når jeg nå¨bare koppierte dem over og så startet dem fungete alt så mye bedre

Så nokk en gang takk for hjelpen :-)

Graveyard85

Lenke til kommentar

Instillinger->Datatjenester Står facebooken din på?

Hjelper heller ikke dessverre, hver gang jeg forsøker å slå på FB-brteren så åpnes påloggingsvinduet, jeg legger inn e-post og pw, og så får jeg bare "Påloggingsfeil". Via FB-programmet som finnes under startmenyen går det imidlertid helt greit.

Btw, glemte å si at jeg bruker myphone.microsoft.com for synking av kontaktene. Skulle det ha noe å si:hmm:

Lenke til kommentar

Lasta ned en lite program som tester minnekort, kan jo være greit å sjekke om class4 v irkelig er class4 osv.. Her er resultatet av en test av et vanlig SD kort på 2 gb:

Warning: Only 1493 of 1950 MByte tested.

Test finished without errors.

You can now delete the test files *.h2w or verify them again.

Writing speed: 3.39 MByte/s

Reading speed: 8.19 MByte/s

H2testw v1.4

Programmet kan dere laste ned her

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg HD 2 "Leo" fra komplett nå. Men vil også ha med et minnekort så tenkte på dette:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=395135

Passer den? Er den god? Har null peiling :D

Ja.

Tjæ. Personlig ville jeg kjøpt et litt raskere ett. Class 4 eller 6. Har man lyst å spare litt penger og kan vente noen dager ekstra er www.mymemory.com et tips. Siste ordrene mine har blitt sendt innen 24 timer etter ordre er lagt inn. Sendes fra England så det bruker ikke å ta så alt for mange dager.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg HD 2 "Leo" fra komplett nå. Men vil også ha med et minnekort så tenkte på dette:

Ja.

Tjæ. Personlig ville jeg kjøpt et litt raskere ett. Class 4 eller 6. Har man lyst å spare litt penger og kan vente noen dager ekstra er www.mymemory.com et tips. Siste ordrene mine har blitt sendt innen 24 timer etter ordre er lagt inn. Sendes fra England så det bruker ikke å ta så alt for mange dager.

Jeg bestilte dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=575318 i dag. Er noe dyrt, men skal visstnok i flg andre brukere her (se tidligere i tråden) være veldig raskt. Det er tross alt et class 4 kort, og betegnelsen "Mobile Ultra" har kan hende også noe å si :yes:

Lenke til kommentar

leste noe om class 2 -4 -6

tror høyere klasse, jo høyere overføringshastighet. Jeg fikk min HD2 idag og hadde valget mellom klasse 2 og 4. Kjøpte 8GB klasse 4, vet dog ikke om jeg hadde merket forskjell. Kortet kostet ikke mer en 290 hos Datakjeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...