Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Trøbbel i tårnet!

Har endel tull med min HD2 som irriterer meg:

Musikkavspilling: Midt inne i sangene hopper den plutselig over til en annen sang i et par-tre sekunder før den hopper tilbake. Dette skjer mens telefonen ligger i lommen, skjermen er avslått og det skjer helt vilkårlig, uten noe mønster.

Mens jeg lytter til sanger prøver jeg å endre volum. En sjelden gang får jeg opp volumet på skjermen og kan stille mens musikken spiller. Stort sett henger alt seg opp når jeg prøver å endre volumet, akkurat som om telefonen må tenke seg om et par sekunder før den fortsetter å spille. Irriterende!

Hele "sjaiten" låser seg og jeg må ut med batteriet. Skjedde senest for fem minutter siden når jeg prøvde å endre volum mens jeg hørte på et taleopptak.

Ellers så har jeg de mye omtalte SMS-problemene, skal installere siste hotfix'en nå.

Har siste ROM-versjon, telefonen kom med dette. (Kjøpt i romjulen.)

Var veldig fornøyd i starten, men det er irriterende når ting ikke virker. Noen andre som har liknende problemer?

Custom roms.

Sikker på du ikke trykker på tastene til øreklokkene?

Tastene til øreklokkene? Jeg bruker et headset fra Denon, ingen taster der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min HTC HD2 på onsdag, og utseendemessig likte jeg det jeg så. En fantastisk stor skjerm, med uante muligheter.

Men etter å ha brukt onsdagen med å installere forskjellige cab-filer, og oppdatert til siste ROM-versjon fra HTC, er det fortsatt ting som er som de ikke skal være.

1) Etter å ha ladet opp batteriet til 100%, så fungerer rett og slett ikke telefonlåsen min lengre. "Feil kode" står det. I tillegg "lagger" telefonen, og reagerer veldig sent. Løsningen på problemet var å ta ut batteri, og restarte telefonen.

2) Vi har et trådløst nettverk på jobb, hvor jeg ikke kommer meg inn på med telefonen. Flere andre bruker Windows Mobile telefoner og iphone for å komme inn på det samme nettverket, og hos de går det uten problemer. Mens min nye HTC prøver å logge på nettverket i evigheten. Noe som igjen gjør at telefonen "hakker".

Jeg har ikke hatt telefonen i altfor mange dager, og har allerede klart å irritere meg. Hvordan blir fortsettelsen?

Endret av andrebare
Lenke til kommentar
Fikk min HTC HD2 på onsdag, og utseendemessig likte jeg det jeg så. En fantastisk stor skjerm, med uante muligheter.

Men etter å ha brukt onsdagen med å installere forskjellige cab-filer, og oppdatert til siste ROM-versjon fra HTC, er det fortsatt ting som er som de ikke skal være.

1) Etter å ha ladet opp batteriet til 100%, så fungerer rett og slett ikke telefonlåsen min lengre. "Feil kode" står det. I tillegg "lagger" telefonen, og reagerer veldig sent. Løsningen på problemet var å ta ut batteri, og restarte telefonen.

2) Vi har et trådløst nettverk på jobb, hvor jeg ikke kommer meg inn på med telefonen. Flere andre bruker Windows Mobile telefoner og iphone for å komme inn på det samme nettverket, og hos de går det uten problemer. Mens min nye HTC prøver å logge på nettverket i evigheten. Noe som igjen gjør at telefonen "hakker".

Jeg har ikke hatt telefonen i altfor mange dager, og har allerede klart å irritere meg. Hvordan blir fortsettelsen?

Nr.1 var bare et engangstilfelle?

Nr.2 Den er litt kjip. Har ikke hørt om lignende tidligere før med denne mobilen. Skal være en av de aller beste med tanke på antennestyrke og påloggingshastighet. Du må nesten bare gå igjennom internettinstillingene. Sammenlign med de andre WM-mobilene. Men dette skal jo ikke være nødvendig. Husk rett passord;) hehe

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat foretatt ROM-oppgradering på min HD2 og det ser ut til å ha gått greit, men jeg tenkte jeg skulle laste inn øvrige oppgraderinger fra HTC samtidig. Dette får jeg ikke til, får feilmelding som sier at filen ikke er et gyldig Win32-program.

Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med dette??

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat foretatt ROM-oppgradering på min HD2 og det ser ut til å ha gått greit, men jeg tenkte jeg skulle laste inn øvrige oppgraderinger fra HTC samtidig. Dette får jeg ikke til, får feilmelding som sier at filen ikke er et gyldig Win32-program.

Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med dette??

Husk at noen filer skal du installere via pcen, og noen rett fra mobilen. Alle .exe filer skal gå via pcen, og alle .cab filer skal innstalleres på selve mobilen.

Lenke til kommentar

ang. den nye sms hotfixen. det er jo greit nokk at du får begynne å skrive med en gong, men d lugger skikkeli menst den laster opp alle meldingene, så rekker jo å skrive hele meldinger føør den er ferdig, det er jo bedre enn å vente, men går så tregt, og vibrasjonen er enn ri etter jeg trøkker på knappene, og når først alle er lastet opp, blir den du trykte på svart, og du må trykke på meldingen igjen for å begynne å skrive..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...