Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Var ikke meningen å starte en krig her inne, men det burde jeg vel gjerne ha skjønt at kom til å skje :) Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe meg iPhone 3GS 32 GB først og fremst pga av Appstore'n. Hadde det vært Android-håndsett med lignende spesifikasjoner som HD2 rett rundt hjørnet hadde jeg sterkt vurdert det, men akkurat nå er jeg lei min HD og trenger noe nytt. Om ett års tid er jeg kanskje like lei iPhone som jeg er HD nå, men er iallefall en erfaring rikere.

 

Mitt poeng da jeg startet denne diskusjonen var å påpeke de klare svakhetene til WM, da spesielt mtp på applikasjoner en kan laste ned.

 

Har aldri skjønt at en død ting som en mobiltelefon kan vekke så mye følelser :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke meningen å starte en krig her inne, men det burde jeg vel gjerne ha skjønt at kom til å skje :) Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe meg iPhone 3GS 32 GB først og fremst pga av Appstore'n. Hadde det vært Android-håndsett med lignende spesifikasjoner som HD2 rett rundt hjørnet hadde jeg sterkt vurdert det, men akkurat nå er jeg lei min HD og trenger noe nytt. Om ett års tid er jeg kanskje like lei iPhone som jeg er HD nå, men er iallefall en erfaring rikere.

 

Mitt poeng da jeg startet denne diskusjonen var å påpeke de klare svakhetene til WM, da spesielt mtp på applikasjoner en kan laste ned.

 

Har aldri skjønt at en død ting som en mobiltelefon kan vekke så mye følelser :)

 

Du kommer sikkert til å kose deg! Det som først og fremst fremstår som ett minus for meg er et Marketplace på Windows Phone som har null (0) spill å stille opp med til HD2. Det blir for dumt.

 

Døde ting har alltid vekket følelser, tro det eller ei! Bamsen når du var liten, osv... Mobiltelefoner er noe folk trykker på hver dag og blir dermed ofte knyttet til disse. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser helt klart argumentet om Appstore vs. Marketplace, men føler samtidig at det blir litt feil.

 

1. Marketplace er nytt - selvsagt kommer det langt flere applikasjoner der, og sannsynligvis ganske fort også.

2. Apple har jo kjørt, om mulig, en enda mindre "åpen plattform"-politikk en Microsoft. Dette medfører at det er latterlig lett å finne applikasjoner til WinMo utenfor Marketplace. Er jo bare å stikke innom XDA Developers, så har du alt du måtte ønske deg av programmer gratis :)

Lenke til kommentar

Takk, jeg kjenner til fenomenet internett. WVGA-optimaliserte spill er mangelvare, uansett hvor du velger å søke. Og det er tilgjengelighet jeg etterlyser her! Marketplace BØR fylle seg opp rimelig raskt, ellers sitter jeg med markedets råeste skjerm/hardware og kun en fancy værvarslingswidget å vise til.

 

Nå har i tillegg folk hos Microsoft som jeg kommuniserer med uttalt at det er opp til utviklerne å synliggjøre sine programmer for forskjellige språk. Her har Apple vært flinkere.

Lenke til kommentar

For å få et litt bedre utvalg i Marketplace anbefaler jeg dere å bruke MarketPlaceRegionSwitch. Da får dere tilgang til 200++ programmer!

Men det er kan være risikabelt å betale for programmene (hvis det funker da), men det skal gå greit å laste ned de gratise applikasjonene :)

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

 

Edit: Skrivefeil

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
For å få et litt bedre utvalg i Marketplace anbefaler jeg dere å bruke MarketPlaceRegionSwitch. Da får dere tilgang til 200++ programmer!

Men det er kan være risikabelt å betale for programmene (hvis det funker da), men det skal gå greit å laste ned gratise applikasjonene :)

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

 

Edit: Skrivefeil

 

Hva mener du med at det kan være risikabelt å betale for programmene?

Lenke til kommentar

Har hatt min HD2 siden forrige torsdag nå, og er alt i alt superfornøyd. Med unntak av èn ting - Batteriet.

 

Når jeg dro på jobb i dag kl. 8, viste batteriet mitt 85%. Jeg surfa litt på vg osv på bussen ut til lysaker, og før lunch sendte jeg og mottok kanskje 4-5 sms. Jeg har ikke ringt med telefonen i dag.

 

Klokken 14.30 skrudde telefonen seg av med tomt batteri. Jeg sørget for å skru av alt i Comm-manager bortsett fra telefon-funksjonalitet tidligere i dag, og har også deaktivert alt av automatisk oppdatering (mail, vær, twitter, facebook osv).

 

Jeg håper virkelig at dette er en software-bug og ikke at batteriet rett og slett er så dårlig at det ikke holder èn dag engang..

 

Noen andre erfaringer med batteriet fra dere?

Lenke til kommentar

Hadde jo HD'en selv før, og venter nå på HD2.

HD'en hadde ikke spesielt supert batteri, men varte uansett mye lengre enn det du beskriver der.

Det jeg har lest av reviews, har skribentene vært overrasket over kapasiteten i positiv forstand - at det varer så lenge som det gjør med den HW'en det skal dra rundt. Sett i det lyset, virker det da som at du har opplevd en anormalitet ja.

Lenke til kommentar

Hvilken autolock er det prat på? Jeg slår skjermen min av og på uten å måtte slå noe kode. Skyver kun på ikonet oppe og så er den i gang

 

Har hatt HD2 noen timer nå, og til nå positiv. Liker størrelsen og mye annet. Men er mest spent på om jeg vil finne programmer alla de jeg har på iPhone i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...