Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd at en eneste sms har satt seg fast i utboksen min etter at jeg la inn sms-fiksen! :D Nevnte tidligere at jeg hadde et problem med at musikken stoppet for hver gang jeg endrer lydvolumet. Dette har faktisk gått over av seg selv... Må si jeg er helt i ekstase over denne telefonen. Utvilsomt et godt kjøp!

Lenke til kommentar
Har ikke opplevd at en eneste sms har satt seg fast i utboksen min etter at jeg la inn sms-fiksen! :D Nevnte tidligere at jeg hadde et problem med at musikken stoppet for hver gang jeg endrer lydvolumet. Dette har faktisk gått over av seg selv... Må si jeg er helt i ekstase over denne telefonen. Utvilsomt et godt kjøp!

ikke alltid det kommer opp at den ikke er sendt... noen ganger så står det at den er sendt på vanlig måte uten utropstegn/feilmelding... men mottaker får ikke sms! Selv med kraftigere specs så er den ikke raskere enn iphone

Lenke til kommentar

Lagerdatoen hos Elkjøp og Lefdal var 22.12.09, men det gjaldt hovedlageret i Sverige. Det faktum at telefonen skal videresendes derfra tar fra 3-7 virkedager. Regn med å ha telefon på nyåret. Det var beskjeden jeg fikk når jeg ringte. Valgte derfor å heve kjøpet og betale litt ekstra et annet sted. Har ikke angret.....

Lenke til kommentar
Noen som bestilte denne mobilen hos Elkjøp forrige helgen når det var helgekampanje og husker når de var ventet på lager? Har forsatt et lite håp om at eg skal kunne få mobilen før jul. :)

Det stod 20.12 når jeg bestilte den helgen. Jeg ringte de rett før helgen og de bekreftet 20.12 (selv om den datoen var på en søndag) Snakket med de igår ettermiddag i håp om at den var sendt og jeg kunne få sporingsnummer, men da hadde de fortsatt ikke fått den inn. Så man kan jo håpe at de får den idag og sender den ut i ettermiddag - så har vi den ihvertfall iløpet av romjulen. Jeg reiser utenlands 4.januar, så det hadde vært kjipt å ikke fått den i hende til da...

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar
Noen som bestilte denne mobilen hos Elkjøp forrige helgen når det var helgekampanje og husker når de var ventet på lager? Har forsatt et lite håp om at eg skal kunne få mobilen før jul. :)

Det stod 20.12 når jeg bestilte den helgen. Jeg ringte de rett før helgen og de bekreftet 20.12 (selv om den datoen var på en søndag) Snakket med de igår ettermiddag i håp om at den var sendt og jeg kunne få sporingsnummer, men da hadde de fortsatt ikke fått den inn. Så man kan jo håpe at de får den idag og sender den ut i ettermiddag - så har vi den ihvertfall iløpet av romjulen. Jeg reiser utenlands 4.januar, så det hadde vært kjipt å ikke fått den i hende til da...

16/12 sa kundeservice at ny dato var 22/12, altså i dag......

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt mobilen noen dager, så har jeg kommet frem til en liten konklusjon:

-Batteriet går fort tomt! Er nødt å lade mobilen hver dag!

-Svært knotete å skrive meldinger. Prøvd ut flere tips/guider til å skrive lettere, men funker ikke for meg.'

-Til dels rotete menyer på hovedsiden(ikke startsiden).

Ellers er det en utrolig god mobil med masse teknologi :) Er en fryd å bruke til surfing, youtube, windows live etc.

Lenke til kommentar

Det stod som sagt forventet inn 20.12 da jeg bestilte, det stod 20.12 i ordrebekreftelse (se nedenfor) og de sa 20.12 første gang jeg ringte (17.12) Men jeg var innstilt på at jeg ikke fikk den før jul, så det er ingen krise.

HTCLEOHD2N HTC LEO HD2 20.12.2009 3 999,- 1 3 999,-

Nettpris: 3 199,20

Mva: 799,80

Frakt: 0,-

Totalt: 3 999,-

Inkludert frakt, miljøgebyr og mva

Lenke til kommentar

Det stod som sagt forventet inn 20.12 da jeg bestilte, det stod 20.12 i ordrebekreftelse (se nedenfor) og de sa 20.12 første gang jeg ringte (17.12) Men jeg var innstilt på at jeg ikke fikk den før jul, så det er ingen krise.

HTCLEOHD2N HTC LEO HD2 20.12.2009 3 999,- 1 3 999,-

Nettpris: 3 199,20

Mva: 799,80

Frakt: 0,-

Totalt: 3 999,-

Inkludert frakt, miljøgebyr og mva

Svar fra kundeservice 10:20 i dag:

"Denne har forløbig ikke ankommet vårt lager desverre og ikke fått noen ny bekreftet dato."

Lenke til kommentar
Etter å ha hatt mobilen noen dager, så har jeg kommet frem til en liten konklusjon:

-Svært knotete å skrive meldinger. Prøvd ut flere tips/guider til å skrive lettere, men funker ikke for meg.'

Ellers er det en utrolig god mobil med masse teknologi :) Er en fryd å bruke til surfing, youtube, windows live etc.

Batteriet blir bedre med tiden. Forrige uke måtte jeg lade hver dag, nå lader jeg hver 3. dag.

Du kan legge inn SPB for bedre menyer. Startmenyen er fortsatt der, men du trenger ikke bruke den.

Du blir vandt med tastaturet. Er faktisk litt enklere hvis du slår av ordboka.

Lenke til kommentar

Batteriet blir bedre med tiden. Forrige uke måtte jeg lade hver dag, nå lader jeg hver 3. dag.

Du kan legge inn SPB for bedre menyer. Startmenyen er fortsatt der, men du trenger ikke bruke den.

Du blir vandt med tastaturet. Er faktisk litt enklere hvis du slår av ordboka.

SPB er utrolig greit, den er veldig lik Hero sine menyer, kan til og med legg til hero theme på den, veldig enkelt, liker det bare bedre og bedre, og tastaturet blir som nevnt bare bedre og bedre, skrev ikke så furt i begynnelsen,men nå går det bare raskere og raskere, blir noen feiltrykk av og til men.. Og til batteriet, det blir bedre så lenge du ikke bruker bluetooth hele tiden, har dei siste dagen hadd den mye koblet opp med datan via bluetooth og da må jeg lade hver dag.

Lenke til kommentar
Got2b, har du mistet melding- og alarmlyd etter at du la inn SPB?

har hatt juleferie siden jeg la inn SBP så alarmen vet jeg ikke ;) men har ikke mistet meldingslyden nei:)

"Et idiotspørsmål; når man skal installere ny ROM; klikker man på install-filen i mappen man lastet ned på PC, eller legger man filen over på telefon og åpner den derfra?"

Åpner fila på datan og følger instruksjonene

Endret av Got2b
Lenke til kommentar
Et idiotspørsmål; når man skal installere ny ROM; klikker man på install-filen i mappen man lastet ned på PC, eller legger man filen over på telefon og åpner den derfra?

Med ROM så starter du den på PC. Howto står på HTC sine sider.

har hatt juleferie siden jeg la inn SBP så alarmen vet jeg ikke ;) men har ikke mistet meldingslyden nei:)

Jeg får ikke beskjed om at jeg får melding, utover at LED blinker. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Et idiotspørsmål; når man skal installere ny ROM; klikker man på install-filen i mappen man lastet ned på PC, eller legger man filen over på telefon og åpner den derfra?

Med ROM så starter du den på PC. Howto står på HTC sine sider.

Jeg får ikke beskjed om at jeg får melding, utover at LED blinker. Utrolig irriterende.

Rart :S prøvd å ha på lyd ? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...