Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hvor godt kjører det? Har selv en HD2 med android 4.0.3 på som er seig og hakkete. Endte med at jeg byttet den ut med en Galaxy S4, men hadde vært kjekt å få telefonen til å gå smooth slik at jeg har en god backup telefon.

Det kjører bra, kanskje et ørlite hakk tregere enn JB (4.1.2), men ikke noe å snakke om.

Lenke til kommentar

Det største problemet jeg støtte på er lagringsplassen. 201mb er ikke i nærheten av nok når mange av programmene ikke kan lagres på minnekortet.

Det er jo det som er hele cluet: med NativeSD så er alt (unntatt bootfilene) lagret på SD-kortet. Jeg har et 32 GB class 10 fra SanDisk, og det er ihvertfall raskt nok. Kortet er delt opp en i ext4 partisjon på 2 GB (hadde den vært større så hadde jeg fått plass til enda flere ROMer) og resten til fat32.

Lenke til kommentar

Jeg fikk noen andre til å installere Android på telefonen min, så hadde lite kontroll over hvordan det ble gjort. Har ikke satt meg inn i hva som må til for å legge inn nytt os. Fikk det gjort av noen andre da jeg ville ha det gjort fort, og uten problemer. Ønsket ikke å installere selv i frykt for å bricke telefonen.

 

Alt jeg vet om det som ble gjort er at den kjører Android 4.0.3 og CyanogenMod 9.0. Fikk beskjed om at jeg kom til å få oppdateringen av android etterhvert, men det skjedde aldri.

 

Du har ikke en fin guide? Nå som HD2en ikke er hovedtelefonen så kan jeg tillate meg å prøve meg litt fram.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...