Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er den reelle batteritiden på denne hvis man pusher mail hele dagen, litt nett og ca 1 time med samtaler om dagen?

Har virkelig lyst på denne, men er redd for å måtte ta med lader overalt. 16 timer holdbarhet er nok for min del.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Bytta fra HD1 til HD2 i går og er godt fornøyd!

Par spørsmål;

- Beskyttelsesfilm: Fått tak i Screen protector SP P300, dvs slik bare for HD2 http://i.expansys.com/i/b/b188141.jpg - Men denne "flyter" bare oppå skjermen og beveger seg når jeg trykker/drar på skjermen? Ligger slike regnbuemerker mange steder også. Både skjerm og folie var helt rent ved montering. Finnes det andre filmer? På HD1en hadde jeg en som var litt mykere men som satt som limt på skjermen.

- Filmavspilling: Hvilket program anbefales til avspilling av film/TV-serier (avi)?

- Er det noen programmer/utvidelser jeg absolutt bør installere? Den taskbarløsningen må nok inn, savner funksjonaliteten fra HD1.

Lenke til kommentar
Hvordan er den reelle batteritiden på denne hvis man pusher mail hele dagen, litt nett og ca 1 time med samtaler om dagen?

Har virkelig lyst på denne, men er redd for å måtte ta med lader overalt. 16 timer holdbarhet er nok for min del.

Med ditt bruk burde batteriet holde i ca 2 dager, så det er ingenting å bekymre seg for.

Par spørsmål;

- Beskyttelsesfilm: Fått tak i Screen protector SP P300, dvs slik bare for HD2 http://i.expansys.com/i/b/b188141.jpg - Men denne "flyter" bare oppå skjermen og beveger seg når jeg trykker/drar på skjermen? Ligger slike regnbuemerker mange steder også. Både skjerm og folie var helt rent ved montering. Finnes det andre filmer? På HD1en hadde jeg en som var litt mykere men som satt som limt på skjermen.

- Filmavspilling: Hvilket program anbefales til avspilling av film/TV-serier (avi)?

- Er det noen programmer/utvidelser jeg absolutt bør installere? Den taskbarløsningen må nok inn, savner funksjonaliteten fra HD1.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha beskyttelsesfilm til denne. Skjermen er jo nesten umulig å ripe og med filmen blir jo hele telefonen stygg (det finnes dessverre ikke "usynlig" beskyttelsesfilm).

Til avspilling av divx,xvid,h264 osv bruker du Coreplayer.

Lenke til kommentar

Par spørsmål;

Kjøp invisibleshield. den sitter godt på og ser ikke for stygg ut. ellers skal det ganske mye til for å ripe opp skjermen på telefonen. så man trenger nødvendigvis ikke beskytter.

HTC HD2 Invisible shield

Endret av assmouse
Lenke til kommentar

Jeg pusher mail hele dagen, og får mellom 10-20 mail per dag.

Jeg har på automatisk oppdatering av vær og noen aksjekurser, surfer endel via 3g(ca 1-2t), snakker i ca 30-50min, bluetooth mye på, hører på musikk via headset i ca 1t, rundt 10-15 sms per dag.

Med mitt bruk varer batteriet knapt 1 dag. Jeg må som regel lade rundt 20.00 på kvelden. Jeg begynner å bruke den 06.00 om morgenen.

Synes det er helt ok, men min gammle HD hadde faktisk litt bedre batteri!

Lenke til kommentar

Jeg har på automatisk oppdatering av vær og noen aksjekurser, surfer endel via 3g(ca 1-2t), snakker i ca 30-50min, bluetooth mye på, hører på musikk via headset i ca 1t, rundt 10-15 sms per dag.

Med mitt bruk varer batteriet knapt 1 dag. Jeg må som regel lade rundt 20.00 på kvelden. Jeg begynner å bruke den 06.00 om morgenen.

Hm, snodig. Har omtrent samme bruken som deg. Jeg hører ikke mye musikk, men ser til gjengjeld ca én time Entourage hver kveld, og surfer 1-2 timer hver dag via WLAN som står på konstant (hjemme og kontor) og har ca 40-50% batteri igjen. Synes forøvrig batterilevetiden ble bedre etter ROM-oppdateringen, uten at jeg kan dokumentere det.

Lenke til kommentar

Hm, snodig. Har omtrent samme bruken som deg. Jeg hører ikke mye musikk, men ser til gjengjeld ca én time Entourage hver kveld, og surfer 1-2 timer hver dag via WLAN som står på konstant (hjemme og kontor) og har ca 40-50% batteri igjen. Synes forøvrig batterilevetiden ble bedre etter ROM-oppdateringen, uten at jeg kan dokumentere det.

Har ikke oppdatert ROM enda jeg, så får vel gjøre det idag! Har det komme en offisiell fra HTC som ligger på deres sider nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...