Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Det er jo alltid slik at folk forventer gullpriser for sine brukte gadgets. Nå er elektronikk ala mobil/pcutstyr litt spesielt siden det fort blir "gammelt". Dvs, det kommer stadig noe nytt og bedre, som gjør at det brukte faller kjapt i verdi... Tror faktisk jeg så en på Finn til 2500,- litt mere edruelig ihvertfall...

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La i går inn Android 2.2

([bUILD] [26.07.2010] [darkstone HD2Froyo v1] [kernel: Cotulla 2.6.32.9 #71])

HSPL 2.08

Artemis V25 Nor

Leo_RADIO_2.10.50.28_2

.. og det fungerer som en drøm. Fikk første gangen grønn og svart skjerm når jeg prøvde å boote, men etter å ha oppdatert/lastet ned seneste zimage fil var jeg inne i løpet av sekunder. Mener det sto at man ikke fikk sim-kontakter, men har også fått importert disse, 3G funker utmerket og menyen "lagger" ikke slik som i videoen som ble postet tidligere. :-)

Lenke til kommentar

Helt fantastisk!!! :D

Men får fortsatt ikke satt opp 3g/gprs. Kun wifi som funker. Noen som har noen lure triks? Må jeg laste ned noe fra min leverandør? Innstillinger??? Og da innstillingene til HTC Desire...ettersom det er Desire-bulid?

Edit: Fant ut at jeg måtte legge inn innstillingene manuelt. Dvs søkte opp innstillingene for Desire til Ventelo. Nå funker alt meeeeeeget bedre! :new_woot:

Endret av thorvald30
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å boote opp Android 2.2 første gangen?

Når jeg trykte HARET.EXE virket det som loaderen startet opp, men plutselig "fadet" skriften ut og skjermen ble svart. Har ikke skjedd noe etter dette. :hmm:

Da må du oppgradere radioen til nyere versjon.

Les mer her: http://forum.xda-dev...ad.php?t=732380

Ellers når radio er på plass vil det ta lang tid første gang Android bootes, men etter første gang går det fort :)

Endret av haddis
Lenke til kommentar

hm, har vært å kjøpt meg en nytt micro SD kort, jeg tenkte tukle litt med android på... men når jeg skal formatere kortet med Resco file explorer så står det bare: "Can`t format selected storage card. Check if your card is unlocked."

Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette? eller om det finnes en annen måte å få formatert kortet på, mens det sitter i tlf?

Lenke til kommentar

hm, har vært å kjøpt meg en nytt micro SD kort, jeg tenkte tukle litt med android på... men når jeg skal formatere kortet med Resco file explorer så står det bare: "Can`t format selected storage card. Check if your card is unlocked."

Noen som vet hvordan jeg får ordnet dette? eller om det finnes en annen måte å få formatert kortet på, mens det sitter i tlf?

Hvorfor ikke bare koble mobilen til en PC og formatere den veien ?? :)

Lenke til kommentar

Får jeg gjort det via Activesync da? prøvde å finne frem uten hell :) hadde satt pris på om du kunne gi meg en liten guide!

Lenke til kommentar

Får jeg gjort det via Activesync da? prøvde å finne frem uten hell :) hadde satt pris på om du kunne gi meg en liten guide!

1. Koble telefonen til pcen

2. Når du har gjort det så får du opp 3 valg, (active sync, disk og nettverk elns) velg disk

3. Gå inn på min datamaskin også dukker sd-kortet ditt der.

4. Høyre klikk på sd-kortet og velg formater

5. Finito :)

Det skulle nok fungere :)

Lenke til kommentar

1. Koble telefonen til pcen

2. Når du har gjort det så får du opp 3 valg, (active sync, disk og nettverk elns) velg disk

3. Gå inn på min datamaskin også dukker sd-kortet ditt der.

4. Høyre klikk på sd-kortet og velg formater

5. Finito :)

Det skulle nok fungere :)

Takker og bukker, funka bra det :) hehe! nå ere bare resten igjen! Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...