Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

har lagt inn siste versjon av Android 2.2 fra Froyo. jeg fikk startet det en gang, men når jeg skulle boote det i dag, så funket det ikke. det står at den ikke kan finn "rootfs" elns. noen som vet hvordan jeg fikser det ? :)

Kopier filen rootfs og legg den rett på minnekortet:)

Har et spørsmål angående Android 2.2 på HD2.

Jeg får ikke homeknappen til å fungere. Den fungerte helt i starten, men nå reagerer den ikke. Noen som har tips?

da har den hengt seg opp, bare å restarte da

Har restarten den flere ganger uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har lagt inn siste versjon av Android 2.2 fra Froyo. jeg fikk startet det en gang, men når jeg skulle boote det i dag, så funket det ikke. det står at den ikke kan finn "rootfs" elns. noen som vet hvordan jeg fikser det ? :)

Kopier filen rootfs og legg den rett på minnekortet:)

Har et spørsmål angående Android 2.2 på HD2.

Jeg får ikke homeknappen til å fungere. Den fungerte helt i starten, men nå reagerer den ikke. Noen som har tips?

da har den hengt seg opp, bare å restarte da

Har restarten den flere ganger uten hell.

ROOTFS ligger i rooten av minnekortet :)

Lenke til kommentar

Fikk det til nå, men hvorfor kommer det ikke noe ltd når noen ringer eller sender sms ? Trykket på clrdata eller hva den heter før je trykketvpå haret :)

Jeg får den verken til å vibrere eller lage lyd ved sms. Men der kommer lyd når noen ringer

Jeg fikk det til på darkstone uten problemer på min. Kunne velge det i meldings instillinger, også funka det perfekt :)

Lenke til kommentar

Synd bruktprisen på HD2 er så høy :(

Hvor mye synes du den burde koste? Skal selge min, men vet ikke helt hvor mye jeg føler jeg kan ta for den? Er til tider ganske plaget med feilmeldinger fra Windows Mobile, så føler ikke at jeg kan ta så veldig mye. Noen tanker rundt dette? Telefonen er som ny!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Ok. Nå har jeg kost meg endel med min "nye" HD2 med Android 2.2. Jeg har ett par spm:

1: Hvordan syncer jeg telefonen? Datamaskinen finner ny programvare når jeg kopler den til, men den finner ikke noen filer å kjøre for å innstallere telefonen.....

2: Hvordan kopierer jeg mine "gamle" kontakter fra WinMo over til min "nye" Android? Jeg har lagt de over på sim-kortet, men ser de ikke under kontater. Jeg har også lagt de inn i Outlook, men telefonen syncer jo ikke, så da sliter eg der også. Hvordan klarer jeg å eksportere kontaktene mine når jeg ikke får opp alternativet å lage en vcd (eller noe slik) fil for eksportering av kontaktene?

Hadde en ting til, men glemte det ut :-)

ja.....jeg får opp mine facebook kontakter når jeg går inn på kontakter...vil heller ha mine kontakter fra simkortet :-) Noen som vet hvordan jeg legger til kontater? Må jeg først ringe nummeret, for så å velge legg til i kontakter?

Endret av thorvald30
Lenke til kommentar

Fungerer alt 100% med Android på HD2? Jeg har utrolig lyst på Android, men ikke noe halvferdig drit som bare klikker.

Noen som også har en guide til hvordan jeg kan konservere mitt gamle ROM i tilfelle jeg skal levere den inn på garanti? :)

Med den siste versjonen fra Darkstone ser alt ut til å funke, til og med GPS. Android ligger bare på minnekortet så du trenger ikke å bekymre deg om din orginale ROM, bare ta ut batteriet og start mobilen på nytt og vips så er alt tilbake som før.

Lenke til kommentar

Hvor mye synes du den burde koste? Skal selge min, men vet ikke helt hvor mye jeg føler jeg kan ta for den? Er til tider ganske plaget med feilmeldinger fra Windows Mobile, så føler ikke at jeg kan ta så veldig mye. Noen tanker rundt dette? Telefonen er som ny!

Send pm om hvilken pris du kunne tenkt deg...mulig jeg er interessert hvis du bor i nærheten av Oslo :)

Lenke til kommentar

Ny prisen er enda værre laugh.gif Betalte 6k for min ny uten abb.

Hm, lenge siden? Elkjøp selger den ny til 4190 kr nå uten abonnement.

Nei altså, når en flunkende ny en koster 4190 kr, og de som ligger på finn.no koster 3500-3900(!) så syns jeg forskjellen på brukt og ny er litt for liten. Akkurat hva jeg synes den bør koste brukt er jeg søren ikke sikker på, et pent brukt eksemplar til rundt 2000 og et "perfekt" eksemplar til kanskje 3000?

Lenke til kommentar

Nei altså, når en flunkende ny en koster 4190 kr, og de som ligger på finn.no koster 3500-3900(!) så syns jeg forskjellen på brukt og ny er litt for liten. Akkurat hva jeg synes den bør koste brukt er jeg søren ikke sikker på, et pent brukt eksemplar til rundt 2000 og et "perfekt" eksemplar til kanskje 3000?

Er helt enig i at prisene på Finn er for drøye. Utrolig at de går for så mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...