Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en laptop med bluetooth. Jeg ønsker å ha en slags fjernkontroll på mobilen til å styre filmer, musikk osv. Jeg tenker ikke på Remote Desktop, men noe enklere, med play, pause og lignende. Eller eventuelt et program som gjør at mobilen fungerer som en touchpad hvis dette finnes. Noen tips?

GRemote.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig virker Android glatt og er stabilt :)

Link og tutorial på klippet for de som ikke har testet enda!

Fungerer kjempebra. Koser meg faktisk enda mer med min HD2 nå.

Samme her. Føles ut som jeg fikk ny telefon. Er mad excited.

Vurderer å fyre igang noe Dual Boot, men er litt usikker på hvordan det funker :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg skrur av vibrering når jeg skriver melding? Har huket av den innstillingen under Personligjør - Vibrasjon, men fortsatt så vibrer telefonen når jeg skriver melding, eller skriver noe i det hele tatt.

Jeg bruker Artemis sitt nyest ROM :)

Lenke til kommentar

Vurderer å fyre igang noe Dual Boot, men er litt usikker på hvordan det funker :)

Hehe stemmer. Det er akkuratt som jeg har vært å kjøpt en helt ny mobil. Liiker det.

Lenke til kommentar

Elsker også enda mer min HD2 nå :love:

Men ville vært litt forsiktig med dualboot. Jeg gjorde det, og hadde desivre build v5 innstallert. Endret HKLM/init.....så nektet telefonen og boote....var noen skumle og nervøse dager før jeg fikk orden på det :-) Går helt sikkert fint, men du må være sikekr på hva du skal gjøre :-)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg skrur av vibrering når jeg skriver melding? Har huket av den innstillingen under Personligjør - Vibrasjon, men fortsatt så vibrer telefonen når jeg skriver melding, eller skriver noe i det hele tatt.

Jeg bruker Artemis sitt nyest ROM smile.gif

Artemis center.

Lenke til kommentar

Hei!

fikk min htc hd2 for 1 uke siden, men har enda ikke klart å synkronisere den med datamaskinen via activesync. Har forstått det slik at WMDC skal starte av seg selv når jeg kobler pc og mobil via USB.

Når jeg kobler med USB er det derimot bare dette som kommer opp.

http://bildr.no/view/691848

Når jeg prøver å koble til WMDC manuelt, dukker dette vinduet opp.

http://bildr.no/view/691850

Har søkt en del på internett og prøvd en rekke løsninger. Har prøvd å innstallere WMDC på nytt, både hard og myk reset av mobil og noe som inngikk cmd, men ingenting har gitt suksess.

Håper det er noen her som kan hjelpe meg med dette

Gratla!

Prøv dette:

Start-Innstillinger-Annet-USB til Pc-hak av for ActiveSync

Dette ville jeg har prøvd først :-)

ps.....du sørger for at du har valgt activesync på skjermbildet som dukker opp når du kopler den til pc?

Det har hele tiden vært haket av for activesync på mobilen og har også sørget for å velge activesync på skjermbildet som dukker opp, uten at den vil synkronisere av den grunn =/

Lenke til kommentar

For de som kjører Android. Kan anbefale Android App Loader. Dette gir deg en shortcut du kan klikke på. Denne starter da CLRAD.EXE etterfulgt av HARET.EXE.

Takkers!

Eneste nå er at den suger endel mere batteri enn Winmo med sense gjør da :)

Eller er det jeg som har knota FOR mye på den? Haha.

Bruker den fast nå, og har ikke opplevd en eneste feil..

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell ROM man må ha for å få innstallert Android 2.2?

Jeg har prøvd å gjøre som beskrevet fra pocketnow.com men den booter et lite øyeblik før den går isvart og ender med en lilla strek over hele skjermen og slik er den hele tiden.

Har ROM 1.66 NOR

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell ROM man må ha for å få innstallert Android 2.2?

Jeg har prøvd å gjøre som beskrevet fra pocketnow.com men den booter et lite øyeblik før den går isvart og ender med en lilla strek over hele skjermen og slik er den hele tiden.

Har ROM 1.66 NOR

HSPL3 og antageligvis ny versjon av Radion. Så fort dette er i boks vil det du prøver på funke :)

Gå tilbake i denne tråden noen sider, så finner du!

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål til andre som også får Android til å virke på HD2 her.

Jeg har pleid å bruke KeypadLedControl_v0.4 som gjør at tastene lyser så lenge

skjermen er på. I Android har tastene lyst konstant når jeg har brukt dette. Så jeg avinstallerte nettop ved hjelp av å kjøre programmet en gang til, dette avinstallerer da seg selv, og så avbryter jeg slik at det ikke re-installeres :)

Det som skjer nå er at tastene ikke har lys i det heletatt. Noe sted i Winmo jeg kan justere dette selv eller få det tilbake til normalt? Ere noe måte å få Android til å skru av lyset på disse tastene når skjermen er av, eller er dette bare et resultat av at

Droid porten ikke er 100% komplett? :)

Sikker på noen andre lurer på dette og.

Kimski

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...