Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Kan noen forklare meg hva jeg må laste ned for å oppdatere HD2 på de ofisielle sidene?.

 

Har gjort dette før, men det er så lenge siden at jeg har glemt det

 

Takk på forhånd

 

Dette du tenker på?

 

 

Yepp, oppdateringer siden siste rom oppdatering

 

PS: skulle svare deg i mitt forrige innlegg fra HD2, men det så ikke ut til å gå så bra. Måtte "krype" til korstet å bruke bærbar pc

Lenke til kommentar

Hei.

Har en ny HD2. Svaret på mitt spørsmål er sikkert blant de 192 sidene her, men skal ærlig innrømme at å lese alle sammen ikke er veldig fristende...

 

Lurer på følgende:

 

1. Horisontal modus fungerer bra på sms, mail og Operasurfing. men er det noe sted hvor man kan få horisontal modus også i Office 2010 applikasjonene?

2. Jeg opplever det er vanskelig å få kontakt med det trådløse nettet i huset. Er antennen på HD2 kjent for å være dårlig? Har en Nokia N900 og den har gode signaler ift HD2. Er ca 5-6 meter unna Wifispotantennen og det er 1 vegg og 1 dør mellom min HD2 og senderen....

 

Min ROM versjon er 1.66.409.1 (76641) NOR, dato 01/12/10

OS versjon er 5.2.21869 (21869.5.0.82)

 

Flott om nmoen kan dele sin kunnskap om dette.

 

Roar

Lenke til kommentar

og der forsvant hele startbildet (Hjem bildet) fra tlf etter forsøk på oppdatering med SMS tjeneste fra HTC sine sider.... Ok, noen som har en grei oppskrift på hvordan resette tlf til slik den var da den blei kjøpt?

 

Lille røde knappen under batterilokket

Lenke til kommentar

Hey!

 

Kjører Android Desire Build V4.

På samme Radio som jeg ble tipset et par poster over her.

 

På v4 kan man velge mellom Sense shell og "vanlig".

På "vanlig" fungerer den meget bra. På Sense fryser den opp og henger telefonen konstant.

Noen som får denne versjonen til å funke smooth? Liker look'n på sense bedre, og kunne tenke meg å bruke den..

 

Kimstah

Lenke til kommentar

og der forsvant hele startbildet (Hjem bildet) fra tlf etter forsøk på oppdatering med SMS tjeneste fra HTC sine sider.... Ok, noen som har en grei oppskrift på hvordan resette tlf til slik den var da den blei kjøpt?

 

Lille røde knappen under batterilokket

tusen takk!

Lenke til kommentar

Noen fler som opplever at klokka lever sitt eget liv i Android? Min bytter minutt hvert 10-15 sekund :ermm:

 

En ting til, hvordan er det man kan ta bilder? Står at man skal trykket på det hjulet, men har ikke noe hjul å trykke på..

 

Android er i turbo modus, reboot så skal det bli bra.

 

Må bytte navnet på denne tråden her til Verdens råeste Windows/Android mobil :D

Lenke til kommentar

Noen fler som opplever at klokka lever sitt eget liv i Android? Min bytter minutt hvert 10-15 sekund :ermm:

 

En ting til, hvordan er det man kan ta bilder? Står at man skal trykket på det hjulet, men har ikke noe hjul å trykke på..

 

Android er i turbo modus, reboot så skal det bli bra.

 

Må bytte navnet på denne tråden her til Verdens råeste Windows/Android mobil :D

 

Har prøvd å restarte mobilen, men den fortsetter å gå like fort.

 

Helt enig, denne tråden burde bytte navn :D

 

 

edit: funker nå :)

Endret av mellers
Lenke til kommentar

Om noen skulle lure så kjører jeg siste versjon av Desire fra 19. juli som man finner her:

 

http://gamesquare.co.uk/desire.html Som ligger på SD-kortet.

 

Jeg bruker også Radio 2.10.50.26

 

Samt JMZ Android Dual Boot som er installert og flyttet til Program Files som man finner her:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=723200

 

Får en sort screen og en curser som fryser øverst i venstre hjørnet. Prøvde samme

Radio som deg og. Legger du dette rett i rota på SD-kort, eller i Android mappe på SD-kort?

 

Android filene SKAL ligge i rooten av SD-kortet

 

 

Fikk det til å virke nå. Hvor stabilt er dette? Noen forslag til hvordan man importerer kontaktene sine fra "myphone" i winmo 6.5? :)

 

Jeg får også sort skjerm med en curser i hjørnet. alle android filene ligger i rooten av minnekortet. noen som vet hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Om noen skulle lure så kjører jeg siste versjon av Desire fra 19. juli som man finner her:

 

http://gamesquare.co.uk/desire.html Som ligger på SD-kortet.

 

Jeg bruker også Radio 2.10.50.26

 

Samt JMZ Android Dual Boot som er installert og flyttet til Program Files som man finner her:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=723200

 

Får en sort screen og en curser som fryser øverst i venstre hjørnet. Prøvde samme

Radio som deg og. Legger du dette rett i rota på SD-kort, eller i Android mappe på SD-kort?

 

Android filene SKAL ligge i rooten av SD-kortet

 

 

Fikk det til å virke nå. Hvor stabilt er dette? Noen forslag til hvordan man importerer kontaktene sine fra "myphone" i winmo 6.5? :)

 

Jeg får også sort skjerm med en curser i hjørnet. alle android filene ligger i rooten av minnekortet. noen som vet hva jeg gjør feil?

 

Kjapt spm: Rooten er det første bildet en kommer til når en åpner lagringskortet i utforsker?

Må en ha HSPL 3 innstallert?

 

takker og bukker :-)

Lenke til kommentar

Jeg får også sort skjerm med en curser i hjørnet. alle android filene ligger i rooten av minnekortet. noen som vet hva jeg gjør feil?

 

Bytte Radio versjon til den han over tipset om. 2.10 et eller annet :)

 

Men den sense-versjonen er ustabil..

 

Kim

Lenke til kommentar

Noen fler som opplever at klokka lever sitt eget liv i Android? Min bytter minutt hvert 10-15 sekund :ermm:

 

En ting til, hvordan er det man kan ta bilder? Står at man skal trykket på det hjulet, men har ikke noe hjul å trykke på..

 

Android er i turbo modus, reboot så skal det bli bra.

 

Må bytte navnet på denne tråden her til Verdens råeste Windows/Android mobil :D

 

jeg har samme problem, prøve å reboote 10-15 ganger, fortsatt samme problem, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Må dessverre sende inn min Hd2 til rep. for andre gang pga hardware-feil.

 

Min også.

 

Hva er feil med din?

 

 

Det er skjermen, eller lettere sagt touch-funksjonen... Før jeg sendte den inn første gang, så var det til tider umulig å skrive sms. Den valgte bokstaver selv og masse annet rart... Det har bedret seg etter at jeg fikk den igjen, men når jeg zoomer på bilder eller nettsider og holder fingeren stille på skjermen, så vobler/rister bildet.

Dette er en feil som irriterer meg. Sendte mail til htc, og fikk beskjed om å sende inn på nytt...

 

U?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...