Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

1# Har hentet en del bilder fra google på telefonen men finner ikke ut hvordan jeg henter dem ut til pcen, jeg finner dem ikke i noen av mappene når jeg kobler den til pcen og finner ingen vei å flytte dem til mappene som jeg finner.

 

 

2# Finnes det en oppdaterin til sensoren som føler om du har telefonen inntil øret og skrur av skjermen ? Synes den er litt lite sensitiv og skjermen skrur seg ofte på selv om jeg har telefonen inntil øret.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha. Var forresten gratis :)

 

edit: 15 dagers prøveperiode.

 

Jeg sliter forøvrig fortsatt med at telefonen tror jeg er i Sverige, jeg har endret følgende:

 

Tilkoblingsoppsettet er satt til Tele2 Norge, og Regionalinstillinger er også satt til Norge, men når jeg prøver å ringe noen får jeg fortsatt spørsmål om jeg ønsker å legge på +46 forran nummeret, jeg kan huka av for å ikke bli spurt om dette i fremtiden, men ønsker heller å fikse grunnen bak at den tror jeg er i Sverige, noen som har noen tips?

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Hvis det er noen der ute som bruker Fpsece til å emulere psx, så må jeg bare anbefale motioninjoy. Jeg sitter faktisk og spiller Tekken 3 med en Ps3 sixaxiskontroll smile.gif

 

 

Må jeg donere 5 dollar for å få multitouch til å fungere eller? Får bare en knapp til å funke :/

 

 

Det er jeg ikke sikker på. Jeg donerte 5 dollar. Hvorfor jeg gjorde det, det husker jeg ikke, kan være av grunnen du nevner. Anbefales i hvertfall, da får man en egen versjon på mail når det er updates.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal skifte til Desire HD om HD2 ikke får WM7. Tror jeg kan få solgt den til en god pris da jeg ikke har en eneste mikroskopisk skrape eller slitasje på den.

 

Jeg kjøpte den for 4300.- på Komplett, jeg legger den ut på finn for 3700.- da butikkprisen er på nesten 5000.-

 

Tilgir dere og HD2s trofaste community meg?

 

 

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal skifte til Desire HD om HD2 ikke får WM7. Tror jeg kan få solgt den til en god pris da jeg ikke har en eneste mikroskopisk skrape eller slitasje på den.

 

Jeg kjøpte den for 4300.- på Komplett, jeg legger den ut på finn for 3700.- da butikkprisen er på nesten 5000.-

 

Tilgir dere og HD2s trofaste community meg?

 

 

HD2 får ikke WM7, derimot så får den Android ;)

 

 

 

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal skifte til Desire HD om HD2 ikke får WM7. Tror jeg kan få solgt den til en god pris da jeg ikke har en eneste mikroskopisk skrape eller slitasje på den.

 

Jeg kjøpte den for 4300.- på Komplett, jeg legger den ut på finn for 3700.- da butikkprisen er på nesten 5000.-

 

Tilgir dere og HD2s trofaste community meg?

 

 

HD2 får ikke WM7, derimot så får den Android ;)

 

Han som lager Artemis ROM har vel et prosjekt på gang for WP7 på HD2, men venter på første release tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...