Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du Netcom?

Eg har tele2.. men trudde ikkje det hadde noe å si?

er mulig og få til at når ny melding kommer så viser meldingen isteden for desse firkantene som kommer opp med navnet ?

Mente egentlig Tele2.. Problemet er at HD2 oppfatter Tele2 som svensk, så den tror at vi roamer i Norge.. Skru av at den ikke skal laste ned automatisk under roaming, så blir det nok lastet ned automatisk..

Bumper denne, har Tele2 jeg å, og opplever samme "problemet"

Lenke til kommentar

Jepp.. Er ingen program på selve telefonen.

Er 0,2mb ledig, så noe tar plass.. men leter og leter i filbrowser men finner nada

Det jeg gjorde da det begynte å bli fullt var å kopiere hele internminnet over til harddisken min (noen filer som ikke lar seg kopiere tho) også bruke et program som sorterer filer/mapper etter størrelse (jeg brukte Treesize)

vafflus83: bumper løsningen? teskei: Meldinger - Alle meldinger - Innstillinger - Alternativer - MMS - Hentemodus - Auto

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Har en irritasjon på min HD2, hele tiden kommer det oppat der er lite plass, men jeg finner ingenting og slette!

Noen programmer som leter opp store filer eller rydder opp om det er noe skjult som tar plass? Forbanna idioti og lage en så avansert telefon med internminnet til en gullfisk

Bruker du facebook applikasjonen på telefonen? hvis du gjør det og har den nyeste versjonen så kan jeg fortelle at applikasjonen lagrer alle bildene du surfer igjennom facebook på internminnet på telefonen. Det går dog å flytte mål mappen til minnekortet. Dette må gjøres i registeret. Mini guide Her for de som lurer.

Lenke til kommentar

Takker for tips.

Jeg sletter facebook cache hver dag, men det er ikke nok :(

Det programmet som ble tipsa oppi her gjorde susen, var Opera som hadde lagra noen filer ganske langt inni filtredet

Endret av humm
Lenke til kommentar

Hvilke løsninger har dere når det kommer til å bruke HD2 som avspiller for musikk i bil? Jeg kjøpte nylig HTC sitt bilmonteringssett, men dette sperrer for 3.5mm porten, jeg forsøkte også å koble den til via USB, på min Kenwood radio, men fikk da opp en feilmelding, så vet ikke om det er noe å satse på heller.

Holder fra Kina for 5$ og en FM sender for 8$ gjør jobben fint det. Alt inkludert frakt. eBay.com, dealextreme.com, spider-foot.com, buyincoins.com og focalprice.com er noen av mine venner. Originalutstyr holder jeg meg langt unna. Snakk om å kaste penger rett i dass.

Lenke til kommentar

Jeg har 3 feil på min Htc hd2 som jeg blir gal av ,den har nettopp vert på reperasjon i 5 uker,det er 3 feil,skurr i høytaler,skjermen skriver av seg selv,skriver man feil i en tekstmelding og trykker på tilbake,slettetasten så kan telefonen finne på å gjerne skriver kjapt 5-20 nye bokstaver helt hulter til bulter istedenfor å gå tilbake å slette den jeg skrev feil,ligger mobilen på bordet med hjemskjermen på ,så kan pluttselig telefonen begynne å bla gjennom mange programmer,den mest syke feilen er jeg bruker å vise tegnefilmer på youtube på mobilen ,og jeg har slått av 3 g og datatrafikken,med fremdeles så får jeg tektsmelding etter en dag fra telenor om at jeg har brukt opp mine 150 mb og at hastigheten blir satt ned,hva i all verden er det som skjer,jeg har jo slått av alt av datatrafikk osv på mobilen,men det ser ut til at det er youtube som har stjålet all mb selv om jeg bruker wifi.

Mobilen kom selvfølgelig tilbake fra verksted og dem sa at høytaler var sjekket ok,grunnen til problemer med skjerm var pga screenprotector,beskyttelses film,og at denne gjorde skjermen ustabil,men det er bare tull,for jeg hadde de problemene før jeg satte på filmen

Lenke til kommentar

Jeg har 3 feil på min Htc hd2 som jeg blir gal av ,den har nettopp vert på reperasjon i 5 uker,det er 3 feil,skurr i høytaler,skjermen skriver av seg selv,skriver man feil i en tekstmelding og trykker på tilbake,slettetasten så kan telefonen finne på å gjerne skriver kjapt 5-20 nye bokstaver helt hulter til bulter istedenfor å gå tilbake å slette den jeg skrev feil,ligger mobilen på bordet med hjemskjermen på ,så kan pluttselig telefonen begynne å bla gjennom mange programmer,den mest syke feilen er jeg bruker å vise tegnefilmer på youtube på mobilen ,og jeg har slått av 3 g og datatrafikken,med fremdeles så får jeg tektsmelding etter en dag fra telenor om at jeg har brukt opp mine 150 mb og at hastigheten blir satt ned,hva i all verden er det som skjer,jeg har jo slått av alt av datatrafikk osv på mobilen,men det ser ut til at det er youtube som har stjålet all mb selv om jeg bruker wifi.

Mobilen kom selvfølgelig tilbake fra verksted og dem sa at høytaler var sjekket ok,grunnen til problemer med skjerm var pga screenprotector,beskyttelses film,og at denne gjorde skjermen ustabil,men det er bare tull,for jeg hadde de problemene før jeg satte på filmen

Her var det mye ja :(

Angående "selvskrivende skjerm" så er det en "løsning" en del sider tilbake, funket for meg ihvertfall.

Angående datatrafikk er NoData fra MoDaCo helt ypperlig!

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg begynner og bli dritt lei denne telefonen.

Stadig vekk nekter den og unlocke, eller det kan ta opp til 1 minutt før den gjør det.

Til tider er den dødstreg også. Regner med at disse 2 henger sammen. Går jeg inn på oppgavebehandler når den er treg, er det ingenting der som viser at det brukes CPU. Vanligvis dreper jeg bare alt der, så er den omtrent ok igjen. Kjørende programmer er da som regel HTC-Meldinger, ActiveSync, Communication Manager, Bubble Breaker

Jeg har stock rom, og har instalert ingenting, bortsett fra Opera 10.

Lenke til kommentar

Stadig vekk nekter den og unlocke, eller det kan ta opp til 1 minutt før den gjør det.

Til tider er den dødstreg også. Regner med at disse 2 henger sammen. Går jeg inn på oppgavebehandler når den er treg, er det ingenting der som viser at det brukes CPU. Vanligvis dreper jeg bare alt der, så er den omtrent ok igjen. Kjørende programmer er da som regel HTC-Meldinger, ActiveSync, Communication Manager, Bubble Breaker

Innstaler custom rom da !

Du angrer ikke..

Lenke til kommentar

Innstaler custom rom da !

Du angrer ikke..

Artemis?

Skader vel ikke og teste

Lenke til kommentar

Her var det mye ja sad.gif

Angående "selvskrivende skjerm" så er det en "løsning" en del sider tilbake, funket for meg ihvertfall.

Angående datatrafikk er NoData fra MoDaCo helt ypperlig!

Lykke til smile.gif

hvor og hvilken side ser du ang selvskrivende skjerm?

Lenke til kommentar

Med mobiltelefonen til 5.500,- skulle jeg i dag, fredag, komme meg opp av senga 5:50.

Den gang ei. Jeg våkna i 8:45-tiden (5 minutter før eksamen i en annen kommune skulle begynne).

Greit nok at jeg har faget fra før, og at jeg har kommet på studiet jeg ønsket til høsten, men hva om det hadde fått konsekvenser? Skal ikke en telefon til kroner 5.500,- ha samme gode alarmfunksjon som en 10 år gammel Nokia 3210?

Problemet:

-Mobiltelefonen har lik alarmlyd uansett hvordan alarmlyd jeg har forhåndsvalgt.

-Mobiltelefonens alarmlyd er et lite "ding-dong."

HTCs tilbakemelding:

Jeg forklarte HTC historien og de spurte om jeg hadde oppdatert firmware. -Net, jeg har kjøpt en telefon til kroner 5.500,- og trodde alarmen skulle fungere. -Joda, men det er vanlig at feil kan skje... Dette tok jeg en liten konfrontasjon mot henne på. Etterpå inngikk vi en avtale om at hun skulle ta saken seriøst for sin team-leder, med å notere alvorligheten. Og jeg skulle oppdatere firmware.

Etter oppdatering av firmware fungerer igjen alarmen. Jeg var ikke klar over firmware-oppdateringer før hun fortalte meg om dette. Tidligere var det bare service-verksted som kunne gjøre slikt. Nå kan jeg altså selv gjøre dette, og jeg har ikke noe mot å gjøre dette fra tid til annen. Men burde det ikke komme med informasjon med telefonen hvor dette er presisert, nemlig at telefonen bør oppdateres fra tid til annen for at viktige funksjoner skal fungere?

Lenke til kommentar

Velkommen til verden får jeg vel si... utenom det så kunne de nok vært flinkere til å informere om at FW burde oppdateres med en stor klistrelapp over telefonens skjerm for de som ikke er oppdatert innen teknologiens verden. Det brude man dog være når man kjøper HD2 for den krever litt av brukeren. Over 90% av de som klager på telefonen har rett og slett kjøpt en for avansert telefon.

Lenke til kommentar

@sleif: det er ikke en mobiltelefon du har kjøpt deg, det er en mobil datamaskin med Windows som operativsystem. dermed havner du inne i samme problematikk som resten av verdens Windows-brukere: oppdateringer i tide og utide, begrenset med støtte / support fra leverandøren, og du må om regel selv finne ut hvordan du fikser feil som oppstår. Gratulerer!

(Ja, jeg har HD2 selv)

Lenke til kommentar

hvor og hvilken side ser du ang selvskrivende skjerm?

I første innlegg på denne tråden finner du et utvalg av CAB-filer. last ned og installer den som heter "htc touch_screen_3.3_test_reduced_sensitivity.cab" og start telefonen på nytt. DIREKTELINK

Denne installerer jeg hver gang jeg installerer en ny ROM og tastaturet blir mye bedre å bruke med denne installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...