Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som vet hvordan man skrur av mobil funksjonen i opera mini 10? hvis jeg skal inn på youtube så går det rett til den mobile versjonen dette gjelder også for lignende sider

Hvilke andre sider gjør den dette på? Anbefaler deg å bruke applikasjonen når det kommer til youtube?

Lenke til kommentar

"This is obviously big news. Keep in mind this "ROM" is NOT flashable to any of the current devices we know of. NONE. You also can't dump this with the current tools we have at our disposal so, NO, we can not make WP7 ROMs based on this. Some great minds are already working on decrypting the format of this ROM and I'm sure information to that effect will be posted in the thread when that happens."

Lenke til kommentar

Noen som har testet dette batteriet?

http://www.spider-foot.com/2x-akku-usb-wand-ladegerät-kabel-bildschirm-protector-für-htc-hd2-t8585-htc-leo-100-eu-p-597.html

Eventuelt noe andre batteri(pakker) fra eBay? Hadde vært kjekt med ett eller to reservebatteri og eventuelt lader i en hektisk hverdag eller på reise.

De har nok ikke bedre kapasitet enn originalbatteriet, men til den prisen er det vel bare å hoppe på :)

Lenke til kommentar

Er ikke ute etter bedre. Har lest litt om det og hvis man skal ha noe som er LITT bedre enn originalbatteriet men samtidig samme størrelse koster det 250 spenn+++. Da snakker vi om 2-3 timer lengre levetid maks. Bare lurte på om de batteriene er holdbare og ikke mye dårligere kapasitet enn originalbatteriet.

Lenke til kommentar

Har vell 7 stk batterier fra Ebay til HD2, alle under 10$.

Både "1600mAh" Andida, 1230mAh Ecell osv osv.

Alle er tett opp mot orginal batteriet i levetid, men ingen av de kraftigere (1600mAh osv) gir det de lover. De ligger nok rundt en 1200mAh alle sammen. Så som reservebatteri funker de alle helt greit, men ikke som erstatning til det orginale.

Lenke til kommentar

Bruker nå Artmis V 15.5 og radio versjon 2.10.50.28_2.

Synes den virker veldig stabil og rask samt at batteriet holder lengre...

Før flash kjørte jeg " task 29" ....

Noen med erfaringer vedr dette ?

Kjører det samme selv. Har ikke opplev noen problemer så langt.

Lenke til kommentar

Hvilken Radio versjon vil dere anbefale som gir den beste batterilevetiden og samtidig har bra signal, osv.?

Er nemlig ikke spesielt imponert over batterilevetiden til Radio 2.06.51.07 som følger med den offisielle NOR 1.66 Romen. Hvertfall ikke sammenlignet med den som fulgte med den offisielle NOR 1.43 Romen (2.04.50.22).

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hvilken Radio versjon vil dere anbefale som gir den beste batterilevetiden og samtidig har bra signal, osv.?

Er nemlig ikke spesielt imponert over batterilevetiden til Radio 2.06.51.07 som følger med den offisielle NOR 1.66 Romen. Hvertfall ikke sammenlignet med den som fulgte med den offisielle NOR 1.43 Romen (2.04.50.22).

Prøv radio versjon 2.10.50.28_2, tøm så batteriet for strøm slik at telefonen slår seg av og ta ut batteriet i min 2 min.

Lad opp batteriet uten å starte opp telefonen til du får grønn lampe og ut med batteriet i nye 2 min før du starter opp...

Synes wifi er noe dårligere uten at jeg er sikker men ellers fungerer alt bra....

Lenke til kommentar

Hoho, jeg kjøpte meg en HTD HD2 idag for én krone, kampanje på telehuset. Masse HTC telefoner for 1kr med FriHet+Mobilsurf :love:

Jeg er ny med Windows Phone.

Har et par spørsmål:

- Hvor laster jeg egentlig ned programmer?

Tenkte det var på marketplace men finner ingenting der.

- Er det mulig å legge til flere alarmer?

Kom gjerne med andre tips til hva jeg burde gjøre.

Lenke til kommentar

Her kan du laste ned programmer. Anbefaler å laste ned Omarket som er en forbedret marketplace.

Er ikke helt sikker på om det går å sette opp flere alarmer, husker det gikk på HTC Touch HD.. Anbefaler uansett å laste ned Klaxon. Med dette programmet kan du sette opp flere alarmer. Du må melde deg inn i forumet for å laste ned, men det er helt klart verdt det. Inne på dette forumet finner du alt mulig rart å laste ned :)

Håper dette ga noen svar på det du lurte på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...