Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Se gruppen HTC nyheter på facebook=)

Får ikke opp det nye tastaturet har bare de gamle standard tastaturene, noe man må gjøre for å aktivere det? :dontgetit:

Jeg har samme problemet. Det skulle ikke være behov for annen aktivering enn å installere

cab-filen. Det har jeg dog forsøkt flere ganger uten å få nytt tastatur..

Anyone? :)

Om det løser seg for deg vet jeg ikke men jeg valgte å ikke lagre på minnekortet men direkte på

telefonminnet. Da fikk jeg det til å virke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Min far har fått seg Htc h2d gjennom jobben. Han har litt problemer med at den går for fort over på mobilsvar (3-4 summentoner).

Endrer man dette i telefoninstillingene eller er det mobiloperatøren som står for dette? (telenor). Fant det ikke under telefoninstillinger. :hmm:

På forhånd takk.

Dette må ordnes i sammarbeid med Telenor. Tiden som går før mobilsvar slår inn kan endres ved at du får oppgitt en "kode" fra Telenor. Ring de og forklar problemet og du vil få en tallrekke du skal taste inn på telefonen ( kode/telefonnummer )

Jeg brukte den fremgangsmåten på min forrige telefon.

Lenke til kommentar

Om det løser seg for deg vet jeg ikke men jeg valgte å ikke lagre på minnekortet men direkte på

telefonminnet. Da fikk jeg det til å virke.

Soft reset fungerte ikke, men det gjorde det ved å installere på enheten takker. :)

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart at telefonene ikke kommer med tastatur som passer landet det blir solgt i.

Den kommer med et tastatur som er tilpasset norske brukere. Alle bokstavene vi bruker er der. Grunnen til at jeg ønsket det nye tastaturet er at jeg ville ha -æøå- som synlige taster.

Ja jeg er 100% sikker på at jeg er koblet til Trådløst nett, sjekket nettopp, men får ingen nettsider opp. Har lett igjennom menyene for å se om noe er skrudd av, men har ikke funnet noe så langt

Om du er tilkoblet et trådløst nettverk finner du ut ved å klikke på symbolet øverst på telefonen.

Du får da frem en side der det står Varslinget. Klikk på tilkoblingssymbolet helt til høyre og du får frem de nettverk som er tilgjengelige og hvilket du er tilkoblet ( en grønn hake viser hvilket du er tilkoblet ). Om du er tilkoblet og likevel ikke får opp feks. VG .. Så kan problemet være nettverket ditt. ( det trådløse nettverket )

Lenke til kommentar

Er super fornøyd med det nye utseende på telefonen min etter litt mixing og triksing :)

Men som dere ser skulle jeg ønske at bilde som er på hjemmesiden også blir bakgrunnen og transparent bakgrunn på kalenderen.

Noen som vet hvordan deette gjøres?

Skulle gjerne også hatt en matchende kul slider, så om noen vet om noe, så si i fra og gjerne med screenshots :)

post-212157-1273677807,2175_thumb.jpeg

post-212157-1273677819,7128_thumb.jpeg

Endret av vafflus83
Lenke til kommentar

Fikk mini versjonen av denne telefonen idag, og alt ser bra ut. Mye å sette seg inn i, og en hel haug av fine funksjoner. MEN! Hvor i hutteheita finner jeg norske bokstaver når jeg skal skrive sms?

Hold inne A og O, eller kan du laste ned nytt tastatur fra HTC Nyheter på facebook

Takker. Nå funker det bra.

Når det gjelder det nye tastaturert fra HTC Nyheter, er det slik at det kjøres i bakgrunnen, slik at hvis jeg går inn på Oppgavebehandler så vil den stå der, eller?

Lenke til kommentar

Hvilken browser er den beste for HD2? Og hvilke andre programmer bør man installere?

Og hvor mye data bruker HD2 om dagen om man lar datatilkoblingen være oppe hele tiden?

Jeg får også opp melding om roaming når jeg henter e-post over 3G, er ikke dette bare ett problem i utlandet?

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar

Hvilken browser er den beste for HD2? Og hvilke andre programmer bør man installere?

Og hvor mye data bruker HD2 om dagen om man lar datatilkoblingen være oppe hele tiden?

Jeg får også opp melding om roaming når jeg henter e-post over 3G, er ikke dette bare ett problem i utlandet?

Opera mini 10 er helt klart den beste etter min mening. Gå på m.opera.com med mobilen for å laste ned :) De andre spm vet jeg ikke svaret på.

Lenke til kommentar

Noen som har testet Stylus til HD2? Jeg vet det finnes til salgs i enkelte nettbutikker, men hvordan fungerer det i bruk? Er det kronglete? Har behov for signering med penn nemlig, og vil gjerne benytte HD2en.

Er det forøvrig noen som vet hvordan man unngår at telefonen velger å bruke egen internett fremfor trådløst når begge deler er aktivert?

Lenke til kommentar

Takk for svar Mr. A. Bestilte en fra MyTrendyPhone, men får se om den duger da. Ellers så får jeg kjøpe meg en billig brukt Qte eller noe slik at jeg får signeringsmulighet.

Dukket opp et spørsmål til ang HTC HD2:

Når jeg har koblet inn headset, som jeg stort sett har, så kommer "ny SMS"-lyd ikke ut i høyttaler slik som ringelyden. Noen som vet hvordan jeg kan endre på det? Kjedelig å sitte/gå med propp i øret hele tida, men praktisk å putte den inn når det ringer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar Mr. A. Bestilte en fra MyTrendyPhone, men får se om den duger da. Ellers så får jeg kjøpe meg en billig brukt Qte eller noe slik at jeg får signeringsmulighet.

Dukket opp et spørsmål til ang HTC HD2:

Når jeg har koblet inn headset, som jeg stort sett har, så kommer "ny SMS"-lyd ikke ut i høyttaler slik som ringelyden. Noen som vet hvordan jeg kan endre på det? Kjedelig å sitte/gå med propp i øret hele tida, men praktisk å putte den inn når det ringer.

Du har jo varsling av ny sms med led-lys. Skjermen kommer og til lys.

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Jeg får perfekt SMS-lyd jeg også, men kun i øreproppen. På andre telefoner jeg har hatt, så har SMS-lyden vært mulig å høre selv om man IKKE har proppen i øret og headsettet tilkoblet telefonen. Mulig det ikke finnes noen løsning på dette.

Lenke til kommentar

Jeg får perfekt SMS-lyd jeg også, men kun i øreproppen. På andre telefoner jeg har hatt, så har SMS-lyden vært mulig å høre selv om man IKKE har proppen i øret og headsettet tilkoblet telefonen. Mulig det ikke finnes noen løsning på dette.

Finner ikke noe på xda heller om dette. Håper noen andre kan gi beskjed om de vet svaret ?

Lenke til kommentar

Har fått problemer med rotasjon. Hverken i copilot eller exel vil telefonen rotere. Har BsB tweaks og HD2 tweaks. Det fungerer når jeg aktiverer rotasjon i BsB tweaks, men ikke i HD2 tweaks. Problemet er bare at straks jeg har tatt en soft resett fungerer det ikke lenger.

Endret av texasen
Lenke til kommentar

Har fått problemer med rotasjon. Hverken i copilot eller exel vil telefonen rotere. Har BsB tweaks og HD2 tweaks. Det fungerer når jeg aktiverer rotasjon i BsB tweaks, men ikke i HD2 tweaks. Problemet er bare at straks jeg har tatt en soft resett fungerer det ikke lenger.

Samme her, men gjelder generellt. Irriterende,spesielt når email/sms skal skrives. En sjelden gang roterer den.. Mobilen er forøvrig helt ny, men antar at den skal rotere uten at spesielle innstillinger må gjøres. Har utført kalibrering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...