Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mini versjonen av denne telefonen idag, og alt ser bra ut. Mye å sette seg inn i, og en hel haug av fine funksjoner. MEN! Hvor i hutteheita finner jeg norske bokstaver når jeg skal skrive sms?

Hold inne A og O, eller kan du laste ned nytt tastatur fra HTC Nyheter på facebook

Lenke til kommentar

Jada, det er jo fint at folk lager open source tillegs programmer som man kan legge in for å få telefonen akkurat som man vil.

Er det noen måte å få Android på hd2 eller er det umulig ?

Det er mulig med dual boot med både WM og android ja. Vet ikke hvor bra det er.. men har sett noen gjort det på xda. Du kan ta en titt å se om du ser noe. Garantert ikke gjort på 123

Lenke til kommentar

Har hørt at Android er et mye bedre mobil os en Windows, spesielt pga et stort bibliotek med apps.

Ja det er mye mer apps. Men det er her iPhonefolka går i fella, de kjøper mobilen siden det er så mye apps, men selve mobilen er ikke på topp i forhold til konkurrentene. Det beste på markede idag er nok Android MED Htc Sense.

Lenke til kommentar

Har plutselig ikke nett lengere på hd2 en. Det vil si jeg er koblet til nettet, men den vil ikke åpne noe i nettleseren, kan det ha noe med programet jeg lasta ned tidligere ?

Hvis det er Modaco NoData du tenker på, så er svaret nei. Dette programmet påvirker kun datatrafikk over 3G/GPRS/EDGE.

Er du sikker på at du faktisk er tilkoblet det trådløsenettverket?

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg er koblet opp mot mobilt nett hele tiden nå, selv om jeg ikke har oppe nettleser.

Når jeg tapper på symbolene øverst til høyre kommer jeg inn på "Varslinger". Der står Tele2 internet og teller minutter og timer konstant. Tror ikke det var slik i begynnelsen.

Noen som vet hvordan jeg får fikset dette?

Lenke til kommentar

Trenger skikkelig akutthjelp veldig så fort som mulig,

kan noen sjekke hva mappa heter?

registry\hklm og i gitte mappe ligger activesync, autoupdate, ceddk osv

var så uheldig å gi den nytt navn og nå er den kun i flymodus.

registry\HKLM\System\ - i denne har du ActiveSync, Autoupdate, Ceddk, ChooseContact etc. Antar det er denne du er på jakt etter.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Se gruppen HTC nyheter på facebook=)

Får ikke opp det nye tastaturet har bare de gamle standard tastaturene, noe man må gjøre for å aktivere det? :dontgetit:

Jeg har samme problemet. Det skulle ikke være behov for annen aktivering enn å installere

cab-filen. Det har jeg dog forsøkt flere ganger uten å få nytt tastatur..

Anyone? :)

Lenke til kommentar

Hei.

Min far har fått seg Htc h2d gjennom jobben. Han har litt problemer med at den går for fort over på mobilsvar (3-4 summentoner).

Endrer man dette i telefoninstillingene eller er det mobiloperatøren som står for dette? (telenor). Fant det ikke under telefoninstillinger. :hmm:

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...