Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har noe erfaring med iPhone så syntes jeg ikke Touch HD2 føles noe nevneverdig større, den veier ikke mer, den er ikke tykkere og den er ikke så alt for større i omkrets heller! For min del føltes den mindre enn hva jeg hadde trodd på forhånd, HTC har virkelig klart å bruke MYE plass til skjermen her, så istedenfor stor plass på sidene som går til ingenting så går skjermen nesten helt ut til alle kantene, noe som gjør at den til tross for gigantisk skjerm ikke er så vannvittig stor, riktignok litt større i omkrets enn iPhone, men kombinasjonen at den er såpass tynn og ikke veier noe større gjør at den ikke føles så stor heller, jeg syntes blant annet at Samsung Omnia HD føles mer klumpete og større enn hva HTC Touch HD2 føles.

Lenke til kommentar

exchange serveren vår har en sånn passordbeskyttelse som jeg på andre telefoner har satt

til at han kun skal spørre hvis telefonen har vært ubrukt i min. 24 timer.

På HD2 så må jeg taste dette passordet hver gang jeg har satt på "tastelåsen",

er litt småirriterende, er det virkelig ikke noen måte å deaktivere dette på?

Lenke til kommentar

HD2'n kom i posten idag : D merket et savn ganske raskt, at det mangler den programoversikten(hva program som er opne) øvst i høyre hjørne,(som det var på min TP2, så jeg må gå på instillinger -> Annet -> Oppgavebehandler.. men har nesten vent meg til det allerede. eller er jeg fornøyd hittil :)

Lenke til kommentar
exchange serveren vår har en sånn passordbeskyttelse som jeg på andre telefoner har satt

Ja. Last ned Zenyee Stay Unlock: http://journal.zenyee.com/2008/10/19/stay-...fter-two-years/

Fikser biffen. Tok mye research å finne frem til denne. Den spør meg aldri om noen ting mer. Kan velge å gjøre slik at den aldri spør, eller sette antall timer før den spør. Selv har jeg gjort slik at den aldri spør mer. Helt genialt å ha! Taaaakk for dette programmet.

Mister du telefonen, må du bare sperre alt som har med Exchange å gjøre, så slipper firmaet ditt/deg få problemer.

Edit: Btw. Når du setter "always stay unlock" så får du kanskje en feilmelding, det gjør jeg. Ikke bry deg om denne, det fungerer likevel. Bare reboot.

Endret av Strandball
Lenke til kommentar

Kjøpte HTC HD2 i dag, etter ca 1 times bruk, låste telefonen seg helt, klarte å få liv i den igjen. Etter dette har den låst seg flere ganger, får ikkje tastet inn pin kode. Nå er den helt låst, kommer kun til bildet der en skal taste inn pin kode, men ingenting fungerer. Dette var en skuff, hadde gledet meg til å få den telefonen. Telefonen skal innleveres på mandag. Er det andre som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Last ned Duttys Task Manager for Leo her fra XDA-Developersså har du igjen den hurtiglisten;) (du må registrere hvis du ikke er det)

takk :)

edit: kommer bare: 502 Bad Gateway

nginx/0.7.63 på linken til nedlastinga:S

Var du registrert og logget inn når du prøvde å laste ned?

Vet de har hadd noe trøbbel med serveren de siste dagene så bare prøv igjen, funket hos meg nå værtfall:)

Lenke til kommentar
Om du har noe erfaring med iPhone så syntes jeg ikke Touch HD2 føles noe nevneverdig større, den veier ikke mer, den er ikke tykkere og den er ikke så alt for større i omkrets heller! For min del føltes den mindre enn hva jeg hadde trodd på forhånd, HTC har virkelig klart å bruke MYE plass til skjermen her, så istedenfor stor plass på sidene som går til ingenting så går skjermen nesten helt ut til alle kantene, noe som gjør at den til tross for gigantisk skjerm ikke er så vannvittig stor, riktignok litt større i omkrets enn iPhone, men kombinasjonen at den er såpass tynn og ikke veier noe større gjør at den ikke føles så stor heller, jeg syntes blant annet at Samsung Omnia HD føles mer klumpete og større enn hva HTC Touch HD2 føles.

Takk :D Da er den jo ikke så stor som jeg hadde tenkt, har holdt psp'en loddrett for å se hvordan det var å holde i HD2, det føltes ganske stort, men nå har jeg den eldste psp'en da den er jo mye større enn de andre.

Lenke til kommentar

mhm. lite spørsmål, noen andre som får dobbelt opp av alle bildene de tar med telefonen. ser jeg på bildene fra sense menyen viser de bare de enkelt. med en gang jeg fysisk går inn på album kommer alle opp dobbelt. noen som vet hvordan man forhindrer dette eller er det bare nok en bug fra HTC?

Lenke til kommentar

Takk :D Da er den jo ikke så stor som jeg hadde tenkt, har holdt psp'en loddrett for å se hvordan det var å holde i HD2, det føltes ganske stort, men nå har jeg den eldste psp'en da den er jo mye større enn de andre.

Ikke enig, du sitter med en koloss i handa med hd2 kontra 3gs

Lenke til kommentar

Ja. Last ned Zenyee Stay Unlock: http://journal.zenyee.com/2008/10/19/stay-...fter-two-years/

Fikser biffen. Tok mye research å finne frem til denne. Den spør meg aldri om noen ting mer. Kan velge å gjøre slik at den aldri spør, eller sette antall timer før den spør. Selv har jeg gjort slik at den aldri spør mer. Helt genialt å ha! Taaaakk for dette programmet.

Mister du telefonen, må du bare sperre alt som har med Exchange å gjøre, så slipper firmaet ditt/deg få problemer.

Edit: Btw. Når du setter "always stay unlock" så får du kanskje en feilmelding, det gjør jeg. Ikke bry deg om denne, det fungerer likevel. Bare reboot.

får det ikke til å funke. er det hd2 du har det `på?

Lenke til kommentar
Last ned Duttys Task Manager for Leo her fra XDA-Developersså har du igjen den hurtiglisten;) (du må registrere hvis du ikke er det)

takk :)

edit: kommer bare: 502 Bad Gateway

nginx/0.7.63 på linken til nedlastinga:S

Var du registrert og logget inn når du prøvde å laste ned?

Vet de har hadd noe trøbbel med serveren de siste dagene så bare prøv igjen, funket hos meg nå værtfall:)

har vore registrert der lenge jeg, men kom bare den, men prøvde på nytt en stund etter, og da funka det ;) funka bra .cab'en også =)

Lenke til kommentar

Ikke enig, du sitter med en koloss i handa med hd2 kontra 3gs

du kan jo ikke sammeligne psp og HD2 engang, den er jo 1/3 lengre,litt breiere og litt over dobbelt så tynn! jeg syntest ikke forskjellem mellom HD2 og 3GS var så stor! men det er jo min mening

Endret av Got2b
Lenke til kommentar

får det ikke til å funke. er det hd2 du har det `på?

Ja, det er HD2! Hva er det du ikke får til å fungere? Når du har gjort dette, må du inn på innstillinger -> sikkerhet og huke av at den ikke skal spørre om passord. Glemte å si dette. Først DA, vil stay unlock "ta over".

Lenke til kommentar
Kjøpte HTC HD2 i dag, etter ca 1 times bruk, låste telefonen seg helt, klarte å få liv i den igjen. Etter dette har den låst seg flere ganger, får ikkje tastet inn pin kode. Nå er den helt låst, kommer kun til bildet der en skal taste inn pin kode, men ingenting fungerer. Dette var en skuff, hadde gledet meg til å få den telefonen. Telefonen skal innleveres på mandag. Er det andre som har hatt samme problemet?

Nei, det er ikke vanlig. Prøv å nullstille den!

- Ta inn/ut batteriet.

- Hold inne volum opp OG ned

- Mens du holder de to knappene inne, trykker du på power.

- Fortsett å holde volum opp og ned til du ser en beskjed. Følg beskjeden.

- Vent på at prosessen skal bli ferdig og prøv telefonen igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...