Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

har problem med at telefonen låser seg når jeg går inn på musikkspilleren (den låser seg med engang jeg går inn på spilleren). Må slå av telefonen og logge inn igjen, så kan jeg velge sanger å spille musikk. Har et 4gb kort med ca 3 gb med sanger og filer. Har siste rom på telefonen.

Noen som har gode råd?

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Smeller til med en redigert bump av min forrige post.

Jeg lastet ned Open Market-filen på PC-en min, men fikk ikke til å overføre den til mobilen. For det første var jeg usikker på om jeg skulle dra alle de fem filene innpå mobilen, eller bare den som het "install" eller noe liknende. For det andre fungerte det ikke å bare dra filene over fra PC-mappen til mobilen.

Har blitt litt lei av de programmene som finnes på mobilen og ønsker å laste ned noen gøye apps, derfor er jeg keen på å få Open Market inn på mobilen. Noen som har lyst å gi meg en enkel oppskrift på hvordan dette gjøres?

Lenke til kommentar

Ny oppdatering til HD2!

Nå er det musikkspilleren i Sense som oppdateres. Noen har hatt problem med litt lagging og treghet. DU kan nå laste ned oppdateringen.

http://pocketnow.com/software-1/htc-hd2-update-for-music-stability

Se HTC Nyheter på Facebook for flere HD2-nyheter. Blant annet originalt tastatur med direkte knapper for ØÆÅ!

Endret av HDlover
Lenke til kommentar

Tastaturet med æøå fungerer strålende :)

Når det gjelder musikkspilleren, er den nye oppdateringen bare for ROM-versjon 1.73 eller lavere... kjører selv 2.10...

Musikkspilleren er det største minuset med mobilen.

Den har knallgod lyd, men har en tendens til å låse seg hvis det blir for mange sanger (et 8GB kort var altfor mye for den). Litt kjedelig med tanke på at eldre mobiler jeg har hatt, ikke har hatt noe problemer med 8GB med sanger (har bare tatt litt tid å oppdatere biblioteket, men så har det fungert greit). Med Sense musikkspiller, virker det som om den oppdaterer biblioteket hver gang man trykker på musikkspilleren. Og av og til fryser den...

En annen kjedelig ting er at lydforsterkeren (EQ), slår seg av rett som det er... plutselig, så er den slått av. Hadde vært veldig kjekt å slippe å måtte slå den på om igjen og om igjen...

Rart ikke dette er fikset verken i offisielle eller custom ROM...

Men, uansett... beste mobilen jeg noengang har hatt :)

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Open Market-filen på PC-en min, men fikk ikke til å overføre den til mobilen. For det første var jeg usikker på om jeg skulle dra alle de fem filene innpå mobilen, eller bare den som het "install" eller noe liknende. For det andre fungerte det ikke å bare dra filene over fra PC-mappen til mobilen.

Har blitt litt lei av de programmene som finnes på mobilen og ønsker å laste ned noen gøye apps, derfor er jeg keen på å få Open Market inn på mobilen. Noen som har lyst å gi meg en enkel oppskrift på hvordan dette gjøres?

Jeg lastet den ned på pc'n og åpnet den i ei mappe som jeg bare overførte til "hoved" siden på telefonen, dvs jeg bare dro den over...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd tastaturet du snakker om "vafflus83" så jeg skal gi det en sjanse. Har du .cab til denne eller link?

Sjekka ut xda developers og søkte med fikk opp så mange treff. Begynner å bli lei av å lete =)

Tastaturet som siktes til i siste post her med link til xda har jeg prøvd. <da fikk jeg problem med at ved bruk av ordliste så kom kun engelske ord opp som valg.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=648978

post-203727-1272410691,4916_thumb.jpg

SlideIT tastatur

Koster noen få kroner, men er lett verdt det synes jeg :thumbup:

Laster du ned den norske pakken på hjemmesiden der, får du æøå også :)

Endret av vafflus83
Lenke til kommentar

Tastaturet med æøå fungerer strålende :)

Når det gjelder musikkspilleren, er den nye oppdateringen bare for ROM-versjon 1.73 eller lavere... kjører selv 2.10...

Musikkspilleren er det største minuset med mobilen.

Den har knallgod lyd, men har en tendens til å låse seg hvis det blir for mange sanger (et 8GB kort var altfor mye for den). Litt kjedelig med tanke på at eldre mobiler jeg har hatt, ikke har hatt noe problemer med 8GB med sanger (har bare tatt litt tid å oppdatere biblioteket, men så har det fungert greit). Med Sense musikkspiller, virker det som om den oppdaterer biblioteket hver gang man trykker på musikkspilleren. Og av og til fryser den...

En annen kjedelig ting er at lydforsterkeren (EQ), slår seg av rett som det er... plutselig, så er den slått av. Hadde vært veldig kjekt å slippe å måtte slå den på om igjen og om igjen...

Rart ikke dette er fikset verken i offisielle eller custom ROM...

Men, uansett... beste mobilen jeg noengang har hatt :)

Er ikke den siste ROM'en 1.66 ?? Hvilken er det du har?

Lenke til kommentar

Jeg lastet den ned på pc'n og åpnet den i ei mappe som jeg bare overførte til "hoved" siden på telefonen, dvs jeg bare dro den over...

Har prøvd, men finner ikke ut hvor filene ligger seg på mobilen.. Legger ved et bilde som viser at jeg har overført filene til mobilen. Problemet er som sagt at jeg ikke finner de igjen på mobilen, og kan dermed ikke installere programmet. Noen som kan påpeke hva jeg gjør feil?

post-127899-1272491132,3191_thumb.jpg

Endret av lurvefranzen
Lenke til kommentar

Har prøvd, men finner ikke ut hvor filene ligger seg på mobilen.. Legger ved et bilde som viser at jeg har overført filene til mobilen. Problemet er som sagt at jeg ikke finner de igjen på mobilen, og kan dermed ikke installere programmet. Noen som kan påpeke hva jeg gjør feil?

Gå inn på filbehandleren på telefonen. så går du på lagringskort, så ligger de der.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan jeg kommer meg inn på lagringskortet. Bruker det 2gb-kortet jeg fikk med, men når jeg f. eks trykker "Gå til" på filbehandleren har jeg følgende alternativer:

My Documents

Min enhet

Mapper...

Åpne filbane

Ingen lagringskort, altså. Mulig jeg er helt super-noob her, men finner ikke frem. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...