Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Meny->Endre Hjem-Layout->Avansert->Huke av på vis varsel->Tre lekre snarveier

Når jeg og trykker på ferdig så reagerer den ikke.

Har samme problemet.

Samme problemet her.

Fra XDA-Devs:

Change following in your registry:

HKLM\Software\HTC\Manila\CoOkie\HomeLevel1\NotifyI cons.visible:

Change the value from 0 to 1

Soft Reset afterwards (or restart Manila)

Jeg finner ikke "CoOkie\HomeLevel1\NotifyI" har installert editoren og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra XDA-Devs:

Hmm, sorry. Virker å være en bug (eller kanskje en feature) på xda-forumet som slenger inn et mellomrom i slike paths. Skal være HKLM\Software\HTC\Manila\CoOkie\HomeLevel1\NotifyIcons.visible

Edit: Ser ut som dette forumet også slenger inn et mellomrom. NotifyIcons.visible.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Fra XDA-Devs:

Hmm, sorry. Virker å være en bug (eller kanskje en feature) på xda-forumet som slenger inn et mellomrom i slike paths. Skal være HKLM\Software\HTC\Manila\CoOkie\HomeLevel1\NotifyIcons.visible

Edit: Ser ut som dette forumet også slenger inn et mellomrom. NotifyIcons.visible.

Det er mappen Co0kie jeg ikke finner i Minila\

Bruker Reco Registry som skal finne alt.

Lenke til kommentar

Fra XDA-Devs:

Det er mappen Co0kie jeg ikke finner i Minila\

Bruker Reco Registry som skal finne alt.

Hvis du har installert Co0kie Home Tab skal du ha denne mappen i registeret. Vet ikke om Resco Registry skjuler noen mapper; jeg bruker selv Total Commander.

Lenke til kommentar

WinMo7 har et HELT annet grensesnitt enn det HTC HD2 har. Hva jeg kan se så vil jeg IKKE ha winMo7 med det første. Grensesnittet ser fint ut og brukervennlig, men de har fjernet masser av muligheter som vi i flere år har mobbet iPhone for å mangle. Med andre ord vil winMo7 bli enda mer handikappet enn iPhone er nå som iPhone versjon 4 kommer med mange av de funksjonene den har manglet.

Så min konklusjon er klar. Ingen grun til ikke å kjøpe HD2 bare for at winMo7 er på vei. Nei da er heller Android en grunn til å ikke kjøpe HD2.

Jeg er en lykkelig eier av HD2, men tror selv at Android blir min neste. Men jeg kan holde ut lenge til med HD2 og alle mulighetene den har å tilby takket være et særdeles levende miljø-

Det som irriterer meg mest dog er at det virker som at alle bedrifter lager apps til iPhone, så kansje Android, men ikke til winMo. F.eks banker, bussruter osv osv. Og med winMo7 på vei er sannsynligheten enda mindre for at bedriftene skal lage apps som passer HD2.

Lenke til kommentar

Hei. Greier ikke å koble meg til nettverket på universitetet. Kjører eduroam, hvis det sier dere noe. Leste tidligere at noen andre også sleit med det, men greier ikke finne tilbake til det innlegget. Noen tips? Kom meg greit på det med iphone..

Bump!

Bump igjen, any1?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får valgt bakgrunn på telfon? I mainmeny`n eller hva det nå kalles. Når jeg nå har valgt bakgrunn så vises den bare når jeg trykker på "Start" også når screenlock`n er på.

Takker for svar :)

Fra Startsiden (med klokka): Meny -> Hjemmebakgrunn -> Værbakgrunn (for vanlige bakgrunner) eller Animert bakgrunn (for en av de innebygde animerte).

Evt fra Innstillinger-tab'en: Personliggjør -> Bakgrunn i kategorien Startside -> Værbakgrunn/Animert bakgrunn.

Edit: PS ikke forveksle "Startside", med startmenyen. "Startsiden" er hoved-tab'en; der hvor du har klokka og hurtiglinker.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får valgt bakgrunn på telfon? I mainmeny`n eller hva det nå kalles. Når jeg nå har valgt bakgrunn så vises den bare når jeg trykker på "Start" også når screenlock`n er på.

Takker for svar :)

Fra Startsiden (med klokka): Meny -> Hjemmebakgrunn -> Værbakgrunn (for vanlige bakgrunner) eller Animert bakgrunn (for en av de innebygde animerte).

Evt fra Innstillinger-tab'en: Personliggjør -> Bakgrunn i kategorien Startside -> Værbakgrunn/Animert bakgrunn.

Edit: PS ikke forveksle "Startside", med startmenyen. "Startsiden" er hoved-tab'en; der hvor du har klokka og hurtiglinker.

Se der ja, takker og bukker :) Var bakgrunn på Startsiden jeg var på utkikk etter! funka fjell dette, takk igjen!

Lenke til kommentar

WinMo7 har et HELT annet grensesnitt enn det HTC HD2 har. Hva jeg kan se så vil jeg IKKE ha winMo7 med det første. Grensesnittet ser fint ut og brukervennlig, men de har fjernet masser av muligheter som vi i flere år har mobbet iPhone for å mangle. Med andre ord vil winMo7 bli enda mer handikappet enn iPhone er nå som iPhone versjon 4 kommer med mange av de funksjonene den har manglet.

Så min konklusjon er klar. Ingen grun til ikke å kjøpe HD2 bare for at winMo7 er på vei. Nei da er heller Android en grunn til å ikke kjøpe HD2.

Jeg er en lykkelig eier av HD2, men tror selv at Android blir min neste. Men jeg kan holde ut lenge til med HD2 og alle mulighetene den har å tilby takket være et særdeles levende miljø-

Det som irriterer meg mest dog er at det virker som at alle bedrifter lager apps til iPhone, så kansje Android, men ikke til winMo. F.eks banker, bussruter osv osv. Og med winMo7 på vei er sannsynligheten enda mindre for at bedriftene skal lage apps som passer HD2.

må si meg enig med deg der! er også en lykkelig eier av hd2, kommer nok ikke til å gå over til winmo 7 før det er siste utvei. MEN etter å ha fiklet i et par timer på dama sin Xperia x10 så er løpet kjørt for min del, kommer til å kjøpe Htc Evo så fort den blir lansert!

Lenke til kommentar

Hei. Greier ikke å koble meg til nettverket på universitetet. Kjører eduroam, hvis det sier dere noe. Leste tidligere at noen andre også sleit med det, men greier ikke finne tilbake til det innlegget. Noen tips? Kom meg greit på det med iphone..

Bump!

Bump igjen, any1?

Hadde samme problemet selv, men løste det med 5 sekunder via google :p

Lenke til kommentar

Bump!

Bump igjen, any1?

Hadde samme problemet selv, men løste det med 5 sekunder via google :p

Jeg hadde samme problem, men løste det ved å opprette en registry-verdi (DWORD) som følger (hentet fra XDA):

HKLM\Comm\EAP\Extension\25\ValidateServerCert=dword:00000000

Denne register-verdien tilsvarer det samme som å huke bort "Bekreft serversertifikat" under EAP-egenskaper, dvs den menyen mange ikke får tilgang på under oppsett av eduroam på HD2. Mine øvrige innstillinger i vårt eduroam er:

-Nettverksgodkjenning: WPA2

-Datakryptering: AES

-EAP-type: PEAP

Håper du kommer i mål :yes:

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem, men løste det ved å opprette en registry-verdi (DWORD) som følger (hentet fra XDA):

HKLM\Comm\EAP\Extension\25\ValidateServerCert=dword:00000000

Denne register-verdien tilsvarer det samme som å huke bort "Bekreft serversertifikat" under EAP-egenskaper, dvs den menyen mange ikke får tilgang på under oppsett av eduroam på HD2. Mine øvrige innstillinger i vårt eduroam er:

-Nettverksgodkjenning: WPA2

-Datakryptering: AES

-EAP-type: PEAP

Håper du kommer i mål :yes:

Takker så mye, men er litt usikker på hvordan jeg oppretter en registry-verdi.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...