Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Det kan endres på i options folkens:) sånn du ikke trenger å lukke tastaturet.

Options -> Portrait-> show bar.

Prøver denne i ettermiddag. Takk for tips!

Bare hyggelig:) anbefaler og å bruke fargene svart og blått på tastaturet. Så ser det eksklusivt ut;)

Til dere som har HD2 og vil ha fingerkeyboard 2.1 så last det ned her:

http://www.1800pocketpc.com/blog/wp-conten...eyb-21-wvga.cab

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare hyggelig:) anbefaler og å bruke fargene svart og blått på tastaturet. Så ser det eksklusivt ut;)

"Hotlinking Detected !!!

You are being redirected to the site from where the file was linked, just do a quick search for what you were looking for and you will find it there.

Sorry for the trouble caused.

PPCInformer,

1800PocketPC.com "

Lenke til kommentar

"Hotlinking Detected !!!

You are being redirected to the site from where the file was linked, just do a quick search for what you were looking for and you will find it there.

Sorry for the trouble caused.

PPCInformer,

1800PocketPC.com "

Her er rett link:

http://forum.xda-developers.com/attachment...mp;d=1239186309

ps. det må lages en konto på xda før man kan laste ned tastaturet. Men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Skal det ikke være Win 6.5 på denne? var en plass jeg leste inne på telefonen der det sto 5.2??

Da har du lest på FEIL sted. Det står riktignok OS-versjon 5.2.21869 under Programvareinformasjon, men det snakkes ikke om WM sånn som i 5.0/6.0/6.1/6.5....

Den kjører nok Windows Phone du. Dvs, WM 6.5 :)

Lenke til kommentar
Ehh... Har installert den nye ROM'en, men får ikke tilgang til MyPhone slik at jeg ikke får synkronisert kontaktene mine! Får en feilmelding på noe som ser ut som nederlandsk. Andre som ikke kommer inn på MyPhone?

Hvilke forbedringer har du merket?

Tydelig at han ikke har forbedret noe :p

Du har muligens feil ROM? Dette skjedde ikke med meg. Har synca etter update helt fint.

Angående nyheter: telefonen bruker mindre minne som standard, og lager stor bokstav etter punktum i meldinger. Ellers har jeg ikke sett noen forbedringer.

Lenke til kommentar
Ehh... Har installert den nye ROM'en, men får ikke tilgang til MyPhone slik at jeg ikke får synkronisert kontaktene mine! Får en feilmelding på noe som ser ut som nederlandsk. Andre som ikke kommer inn på MyPhone?

Har ikke fått testet all verden, men det virker som skjermfølsomheten er redusert noe. Så er det stor bokstav etter punktum når man skriver sms. Fortsatt ikke æøå.

Tydelig at han ikke har forbedret noe :p

Du har muligens feil ROM? Dette skjedde ikke med meg. Har synca etter update helt fint.

Angående nyheter: telefonen bruker mindre minne som standard, og lager stor bokstav etter punktum i meldinger. Ellers har jeg ikke sett noen forbedringer.

Hehe, har riktig ROM. Det jeg burde spesifisert er at jeg ikke kommer inn på MyPhone via PC'en ;)

Lenke til kommentar
Andre som ikke kommer inn på MyPhone?

Kom inn på MyPhone både før og etter upgrade. Skal funke fint.

Desverre ser jeg at det fortsatt er problem med utsending av sms. Noen blir fortsatt liggende i utkurven.. :( Ingen forbedringer der, altså.

Lenke til kommentar
Hva med rosa skjæret midt på bilde når man tok fotos ?

Fortsatt rosa...

Edit

Men det hjelper å gå inn på kamera-->settings-->avansert-->bildeegenskaper-->og sett kontrast og metning til +2 (problemet er jo fortsatt der, men laaaangt mindre synlig).

Endret av Cevillan
Lenke til kommentar
Hehe, har riktig ROM. Det jeg burde spesifisert er at jeg ikke kommer inn på MyPhone via PC'en ;)

Så merkelig. Du prøver altså myphone.microsoft.com uten å komme deg inn?

Jepp. Har tydet det nederlandske til at siden er nede for vedlikehold. Snodig at det bare er meg... Og snodig at jeg tydeligvis blir sluset via nederland. Er MyPhone i beta? Anywhos, ordner seg sikkert snart.

Lenke til kommentar
Jepp. Har tydet det nederlandske til at siden er nede for vedlikehold. Snodig at det bare er meg... Og snodig at jeg tydeligvis blir sluset via nederland. Er MyPhone i beta? Anywhos, ordner seg sikkert snart.

"De Microsoft® My Phone-service is tijdelijk niet beschikbaar vanwege systeemonderhoud. Probeer het later opnieuw. Excuses voor het ongemak."

Du er ikke alene :p

Lenke til kommentar

Hadde også et problem med MyPhone rett etter installasjon, gikk da inn i Marketplace og lastet ned siste utgave og da funket det.

Fikk ikke feilmeldingen på nederlansk da.

Ellers virker telefon litt mer responsiv. Men har også fått en ny bug, når jeg skifter til symboltastatur ,mens jeg skriver meldinger inne på meldingsfanen til kontakter, så hopper markørn tilbake til første linje ca. 10-15 bokstaver fra starten. Dette skjer kun hvis xT9 er aktiv og jeg ikke velger hvilket ord jeg skal ha før jeg skifter tastatur.

Lenke til kommentar
Hva med rosa skjæret midt på bilde når man tok fotos ?

Fortsatt rosa...

Edit

Men det hjelper å gå inn på kamera-->settings-->avansert-->bildeegenskaper-->og sett kontrast og metning til +2 (problemet er jo fortsatt der, men laaaangt mindre synlig).

Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...