Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2

http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

• Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119

Anbefalte innlegg

Det er nettopp det som er poenget, T-Mobile HD2 støtter 1700MHz-båndet som den europeiske modellen mangler. Såvidt meg bekjent mangler T-Mobile HD2 850MHz-frekvensbåndet, men dette brukes vel ikke i Norge?

Er det forresten andre ulemper med TMo HD2 vedr. software, custom ROMS o.l.?

angående bånd støtte tør jeg ikke å uttale meg, men ellers er det samme telefonen,

noen andre forhåndsinnlagte programmer bare. custom roms og slikt er det bare å legge inn :)

kom bare til å tenke på en ting.. operatør sperre? mener jeg leste noe om det et sted, kan være

verdt å sjekke opp, uten at jeg tør å si noe sikkert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om dette blir rett plass å spørre, men noen som kan hjelpe meg med dette?

har prøvd å innstallere på nytt..

windows mediaplayer er og sluttet å funke, vet ikke hva jeg har gjort. Det skjer liksom ikke noe når jeg prøver å åpne. Leste på g alarm sitt forum at da slutter alarmen og å fungere.

Kan noen hjelpe meg å legge inn media player på nytt?

Finner den ikke på windows sine sider.

Lenke til kommentar

windows mediaplayer er og sluttet å funke, vet ikke hva jeg har gjort. Det skjer liksom ikke noe når jeg prøver å åpne. Leste på g alarm sitt forum at da slutter alarmen og å fungere.

Hei, her er wm Media Player

men vil også anbefale Coreplayer

(den er orginalt opplastet av netDrg @ xda)

Endret av Thomas_s
Lenke til kommentar

Noen som har vært borti "NHL Ice Time 2010" før? Ser at dette er for bla. blackberry og iphone... Noen som vet om dette også finnes til WM? Har googla litt rundt, men har desverre ikke funnet noe.

Noen som kan hjelpe? Har du vært borte i detta Ovechkin?

Lenke til kommentar

Hei, her er wm Media Player

men vil også anbefale Coreplayer

(den er orginalt opplastet av netDrg @ xda)

Tusen takk men versjonen fungerer ikke med hd2, finner ingen som gjør det.

Funker coreplay på ringelyder?

Problemet mitt er ikke å høre på musikk, for det er ikke noe must for meg, men ringelyd og alarmlydene fungerer ikke. Media playeren som ikke funker ødelegger for disse også :(

Lenke til kommentar

Tusen takk men versjonen fungerer ikke med hd2, finner ingen som gjør det.

Funker coreplay på ringelyder?

Problemet mitt er ikke å høre på musikk, for det er ikke noe must for meg, men ringelyd og alarmlydene fungerer ikke. Media playeren som ikke funker ødelegger for disse også :(

Har sendt deg en pm :)

Lenke til kommentar

Har tenkt til å flashe fra Artemis 7 til Artemis 8 ROM nå. Det jeg lurer på er om jeg bare kan starte flashinga med en gang, eller bør jeg fjerne den gamle ROM'en først? Hvis jeg bør fjerne, hvordan gjør jeg dette?

Håper på raskt svar slik at jeg får testet ut den nye :)

Lenke til kommentar

Det er nettopp det som er poenget, T-Mobile HD2 støtter 1700MHz-båndet som den europeiske modellen mangler. Såvidt meg bekjent mangler T-Mobile HD2 850MHz-frekvensbåndet, men dette brukes vel ikke i Norge?

Er det forresten andre ulemper med TMo HD2 vedr. software, custom ROMS o.l.?

forresten.. ser inne på xda at det er et eget hd2 tmobile forum.. og folk forteller at den er låst.

de sier også at den virker i europa uten problem. men europeiske modeller med enkelt bånd vil ikke virke i usa. :)

Lenke til kommentar

Har tenkt til å flashe fra Artemis 7 til Artemis 8 ROM nå. Det jeg lurer på er om jeg bare kan starte flashinga med en gang, eller bør jeg fjerne den gamle ROM'en først? Hvis jeg bør fjerne, hvordan gjør jeg dette?

I frykt for å si noe feil, vil jeg henvise deg til denne tråden :)

Men hvis jeg ikke tar feil blir vell telefonen formatert automatisk før nytt rom legges inn :) har hvertfall aldri formatert før jeg har flashet :)

Endret av Thomas_s
Lenke til kommentar

I frykt for å si noe feil, vil jeg henvise deg til denne tråden :)

Takk for det, men har allerede lest den. Kan ikke finne noen svar noe der :(

Lurer også på en annen ting. Hvordan endrer man ''theme'' på telefonen. Var enkelt på HD'en husker jeg...

Lenke til kommentar

Lurer også på en annen ting. Hvordan endrer man ''theme'' på telefonen. Var enkelt på HD'en husker jeg...

okey, jeg gjør ikke noe mere enn å bare sette igang flashinga når jeg skal ha nytt rom :)

men tar ikke noe ansvar for hva du gjør :p (så jeg har sagt det, hehe :) )

themes er vell bare .cab filer man legger inn, ta en titt her :)

Lenke til kommentar

okey, jeg gjør ikke noe mere enn å bare sette igang flashinga når jeg skal ha nytt rom :)

men tar ikke noe ansvar for hva du gjør :p (så jeg har sagt det, hehe :) )

themes er vell bare .cab filer man legger inn, ta en titt her :)

Hehe ;) Tror jeg venter til jeg er helt sikker. Fant ut av det jeg lurte på ved engring av theme. Går på Innstillinger->Meny->Avansert->Hjem :)

Lenke til kommentar

Jeg prøver å legge inn artemis, men baren står stille på 0%. Noen som har peil på hva jeg har gjort feil?

og japp, jeg har lest bruksanvisningene rundt omkring. prøvd både via usb og sd.

kan være at du legger inn et gammelt rom, hørt at det kan få telefonen til å fryse, i værstefall bricke.

har du lest guiden her? nøyaktig til punkt og prikke?

Lenke til kommentar

Jeg prøver å legge inn artemis, men baren står stille på 0%. Noen som har peil på hva jeg har gjort feil?

og japp, jeg har lest bruksanvisningene rundt omkring. prøvd både via usb og sd.

kan være at du legger inn et gammelt rom, hørt at det kan få telefonen til å fryse, i værstefall bricke.

har du lest guiden her? nøyaktig til punkt og prikke?

Ja, det eneste jeg ikke finner noe sted som jeg er i tvil er rett er dette:

NEW: YOU CAN NOW CHOOSE WHICH VERSION OF SPL OR HARDSPL YOU WANT TO FLASH TO YOUR PHONE!!

Vet ikke om jeg velger rett. prøver med 1.66 hspl nå. Noen svar på hva jeg skal velge?

Ellers er alt fulgt og det er V8 jeg prøver å legge inn.

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med medlingslyden? Alt virket som flott forige dagen, vibrerte og hørte lyd når jeg fikk melding, men nå er det helt stille, verken lyd eller vibrasjon.

Innstillinger -> Lyd og visning -> Varslingslyder -> Ny Melding(PÅ} -> Vibrering (PÅ) -> Alert-blip

Innstillinger -> Avansert -> Lyder og varsler -> Varsler -> Melding: Ny Melding (X på Spil av lyd og X på vibrering)

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål:

-Hvordan kan jeg bruke mp3'er som ringelyd? Finner ingen muligget for dette i instillingene.

-Finnes det noe slags programvare som automatisk setter mobilen til lydløs ved å snu den rundt (legge den med skjermen ned)? Vet dette finnes til Symbian ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...