Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Noen andre her som har problemer med % avregning på Kalkulatoren?

 

En annen ting jeg savner på en så avansert telefon er muligheten for visning av uke nummer i kalenderen. noen som vet om en kalender som gjør det?

 

Sett PC kallenderen opp med ukenr og sync.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei felles HD2 eiere.

 

Er ny på bruket her å er strålende fornøyd med min hd2, og har virket plettfritt hitil.

Har tilogmed klart å fikse litt på egenhånd selv om at jeg betrakter meg som over gjennomsnittlig noob når det gjelder telefonen, men jeg lærer hver dag :thumbup:

 

Slik ser telefonen ut per dags dato:

post-212157-1269385495,2346_thumb.jpeg

 

Men selv om at jeg er rimelig fornøyd er det ett par ting jeg trenger hjelp til, som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.

Har lest igjennom tråder både her og på xda-developers, og kan godt hende det er min undergjennomsnittelige inteligens når det gjelder telefoner, men finner ikke lette nok svar på hvordan jeg skal gjøre dette.

 

Sender med ett lite bilde om hvordan jeg ønsker at telefonen skal se ut, og hjelp taes i mot med evig takknemlighet...

post-212157-1269385715,6743_thumb.jpg

 

Edit: Kjører med manila 2.5 om det skulle ha noe å si

 

 

Bumper denne litt jeg.....

Lenke til kommentar

Hei hei felles HD2 eiere.

 

Er ny på bruket her å er strålende fornøyd med min hd2, og har virket plettfritt hitil.

Har tilogmed klart å fikse litt på egenhånd selv om at jeg betrakter meg som over gjennomsnittlig noob når det gjelder telefonen, men jeg lærer hver dag :thumbup:

 

Slik ser telefonen ut per dags dato:

post-212157-1269385495,2346_thumb.jpeg

 

Men selv om at jeg er rimelig fornøyd er det ett par ting jeg trenger hjelp til, som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.

Har lest igjennom tråder både her og på xda-developers, og kan godt hende det er min undergjennomsnittelige inteligens når det gjelder telefoner, men finner ikke lette nok svar på hvordan jeg skal gjøre dette.

 

Sender med ett lite bilde om hvordan jeg ønsker at telefonen skal se ut, og hjelp taes i mot med evig takknemlighet...

post-212157-1269385715,6743_thumb.jpg

 

Edit: Kjører med manila 2.5 om det skulle ha noe å si

 

 

Bumper denne litt jeg.....

 

Kul slider: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=295044&d=1268838619

 

Kul Taskbar: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=184626&d=1242073260

Lenke til kommentar

Slik ser telefonen ut per dags dato:

post-212157-1269385495,2346_thumb.jpeg

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men er veldig nysgjerrig hvordan du fikk endret til 5 "quick launch" ikoner på bunnen i stedefor 3.

 

 

Legg inn Co0kie's Home Tab. Fantasisk genialt!

 

Edit: Lager en liten edit her istedefor en ny post-----

 

Noen som har problemet (jeg skrev om for noen sider tilbake) med at skjermen dirrer veldig hvis man holder fingeren over og at den trykker på bokstaver av seg selv når man skriver melding?

 

Fant en tråd på XDA om det, og hvis dere ser på videoen i førsteposten så ser dere hva jeg mener. Noen der mener det er produksjonsfeil og går på garanti..

 

Noen som har samma problemet?

Endret av frow
Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med % avregning på Kalkulatoren?

 

En annen ting jeg savner på en så avansert telefon er muligheten for visning av uke nummer i kalenderen. noen som vet om en kalender som gjør det?

 

Sett PC kallenderen opp med ukenr og sync.

 

Mulig og forklare dette litt nærmere? Pc kallenderen, dvs? Gjerne hvor man setter opp denne til ukenr også.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Hei hei felles HD2 eiere.

 

Er ny på bruket her å er strålende fornøyd med min hd2, og har virket plettfritt hitil.

Har tilogmed klart å fikse litt på egenhånd selv om at jeg betrakter meg som over gjennomsnittlig noob når det gjelder telefonen, men jeg lærer hver dag :thumbup:

 

Slik ser telefonen ut per dags dato:

post-212157-1269385495,2346_thumb.jpeg

 

Men selv om at jeg er rimelig fornøyd er det ett par ting jeg trenger hjelp til, som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.

Har lest igjennom tråder både her og på xda-developers, og kan godt hende det er min undergjennomsnittelige inteligens når det gjelder telefoner, men finner ikke lette nok svar på hvordan jeg skal gjøre dette.

 

Sender med ett lite bilde om hvordan jeg ønsker at telefonen skal se ut, og hjelp taes i mot med evig takknemlighet...

post-212157-1269385715,6743_thumb.jpg

 

Edit: Kjører med manila 2.5 om det skulle ha noe å si

 

 

Bumper denne litt jeg.....

 

Kul slider: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=295044&d=1268838619

 

Kul Taskbar: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=184626&d=1242073260

 

Mulig å få screen av taskbaren?

Fant en slider jeg ble jævlig fornøyd med :)

Endret av vafflus83
Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med % avregning på Kalkulatoren?

 

En annen ting jeg savner på en så avansert telefon er muligheten for visning av uke nummer i kalenderen. noen som vet om en kalender som gjør det?

 

Sett PC kallenderen opp med ukenr og sync.

 

Mulig og forklare dette litt nærmere? Pc kallenderen, dvs? Gjerne hvor man setter opp denne til ukenr også.

 

Takk.

 

Dersom du bruker PC så er det sikkert noen andre som kan hjelpe, jeg har Mac og der er det enkelt å legge inn uke nummer men PC, det har jeg heldigvis slutta med. Nok å være beta tester på Winmobil :)

Lenke til kommentar

Legg inn Co0kie's Home Tab. Fantasisk genialt!

Alright. Takker :)

 

Hvilket program er det beste for å konvertere video som blir spillbar på HD2 egentlig? Har prøve flere program nå, men det finnes problemer med alle sammen. Lyden ender alltid opp med å "hakke". Videoen går smooth.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har et spørsmål vedrørende dekning på Leo. Har hatt denne siden desember og har slitt utrolig med dekninga. Tlf'en svitsjer ofte mellom edge og 3G, og det hender samtaler blir brutt når jeg f.eks kjører bil osv. Tlf kan vise dekning, men allikevel ikke ha det.

 

Kjerringa har forresten iphone med samme abb og hennes viser ofte langt bedre dekning.

 

Var også på fjellet en tid tilbake. Inne på hytta vekslet tlf mellom å ha 0-4 bars, men hadde aldri fysisk dekning.

 

Tlf har vært inne til rep to ganger, første gang byttet de hovedkort. Andre gang fant de ingen feil.

 

Har for øvrig netcom.

 

Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar

Legg inn Co0kie's Home Tab. Fantasisk genialt!

Alright. Takker :)

 

Hvilket program er det beste for å konvertere video som blir spillbar på HD2 egentlig? Har prøve flere program nå, men det finnes problemer med alle sammen. Lyden ender alltid opp med å "hakke". Videoen går smooth.

Jeg synes HandBrake funker veldig godt. Det kommer med flere størrelsesprofiler (iPhone, Zune osv.), men det er det egentlig bare å opprette en profil i programmet som er best tilpasset HD2 (800x480).

 

Jeg har allerede konvertert flere YouTube-videoer (fra HD-kvalitet) og en hel konsert-DVD uten problemer (det går faktisk an å konvertere direkte fra DVDer også).

Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med % avregning på Kalkulatoren?

 

En annen ting jeg savner på en så avansert telefon er muligheten for visning av uke nummer i kalenderen. noen som vet om en kalender som gjør det?

 

Det er vel ikke % tegn på kalkulatoren? Men uansett, gang med den prosenten du vil ha og del på 100 :)

 

F.eks: En bukse koster 1000 kr i Sverige. Du får 15 % avslag pga kursen=1000*15=1500, 1500/100=150kr. 1000kr-150kr=850kr.

 

Ble nesten en mattetime det her :p

Ikke bare jeg som ikke hadde oppdaget at kalkulatoren er langt mer avansert enn hva øyet ser. Åpne kalkulatoren, og snu telefonen 90 grader, og vips har du mer avansert kalkulator. Der har du %-tegn. Eksempelvis 1000 x 85% = 850.

 

Edit: Den virker likevel ikke å være helt i water. En kan f.eks. ikke skrive 1000 - 15%, for da blir svaret 999.85.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

 

Ikke bare jeg som ikke hadde oppdaget at kalkulatoren er langt mer avansert enn hva øyet ser. Åpne kalkulatoren, og snu telefonen 90 grader, og vips har du mer avansert kalkulator. Der har du %-tegn. Eksempelvis 1000 x 85% = 850.

 

Edit: Den virker likevel ikke å være helt i water. En kan f.eks. ikke skrive 1000 - 15%, for da blir svaret 999.85.

 

Takk for tipset, den der med å snu telefonen kjente ikke jeg til heller :)

 

Men regnestykket du presenterer her er faktisk korrekt. % = hundredeler, og 1000 - 15 hundredeler er faktisk lik 999.85.

Lenke til kommentar

Hvis noen her har en pent brukt HD2 som de vil selge, kontakt meg på PM.

 

Merk at jeg ikke er interessert i å betale "FINN.no-pris" (da kjøper jeg heller en HTC Desire..)

 

 

 

Forresten: Hvor enkelt er det å bruke Office Mobile på HD2? Har liksom ikke klart å finne noen gode screenshots eller videoer av det i bruk... Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

Ett problem med hver av Kalenderene: 1) Hvordan får man lettest til å legge til visning av ukenummer i ukesvisningen på Sense-kalenderen? 2) Hvordan får man lagt inn avtaler i f.eks. november 2010 nå (eller i det hele tatt kommet frem til en visning av november måned på WinMo-kalenderen?

 

Noen som kan hjelpe med noen helst enkle fremgangsmåter?

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar

Ett problem med hver av Kalenderene: 1) Hvordan får man lettest til å legge til visning av ukenummer i ukesvisningen på Sense-kalenderen? 2) Hvordan får man lagt inn avtaler i f.eks. november 2010 nå (eller i det hele tatt kommet frem til en visning av november måned på WinMo-kalenderen?

 

Noen som kan hjelpe med noen helst enkle fremgangsmåter?

 

på sense kalenderen er det jo bare å drage fingeren over skjermen, neden fra å opp, så går du til neste måned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...