Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, på tide med en oppdatering av telefonen min nå føler. jeg.

Har ikke gjort noe som helst av oppdateringer siden rett før jul omtrent, så hadde vært veldig fint med litt hjelp her.

 

Et par ting;

Er det noen nye ROM der ute som kan anbefales? Er det noe nytt på Android-fronten for HD2?

Trenger jeg alle softwareoppdateringene som ligger på htc.com om jeg skulle installere en ny ROM?

Er det noen som gidder å anbefale et par gode og nyttige programmer (helst gratis), taskbarer og diverse utseendeapps?

 

Jeg skal gjøre telefonen helt ren før jeg starter. Hvordan gjør jeg det? Altså, gjør at alt er slik som den var når jeg fikk den. Og holder det å overføre kontaktene til simkortet, og så føre tilbake når jeg har resetta?

 

Håper noen gidder å ta seg tid til å hjelpe en litt rådløs sjel, blir litt mye å bla igjennom over 100 sider her for å finne svar.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

 

Hva er bra med Artemis kontra andre ROM'er? Er det noe jeg må passe på før/under/etter installasjonen? Ooog kan jeg fortsatt installere hva jeg vil på telefonen etter å ha lagt inn den, eller må jeg passe på at det står at det fungerer sammen med Artemis?

 

Og hvordan gjør jeg en hard-reset? :)

Lenke til kommentar

Hvordan fjerner man SIM-kontaketer? Med "fjerner" mener jeg ikke å slette dem, jeg ønsker bare å skjule dem slik at bare telefon-kontaktene vises i lista, men fortsatt ha en backup av kontaktene mine på SIM-kort. Synes det er irriterende at alle kontakter vises 2 ganger i lista, hehe.

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn Artemis ROM, men trenger jeg radio?

 

Du trenger ikke å flashe radio, den du har fra originalrommen fungerer greit.

 

Radio følger ikke med Artemis rommen.

 

Jeg har flashet til den siste offisielle HTC radioen, og denne skal etter sigende være betydelig bedre på batteritiden. Jeg bruker telefonen såpass mye at jeg ikke kan si om den er bedre eller ei. VErsjon jeg bruker er versjon 2.09 , du finner link til denne på førstesiden til Artemis rommen.

Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med % avregning på Kalkulatoren?

 

En annen ting jeg savner på en så avansert telefon er muligheten for visning av uke nummer i kalenderen. noen som vet om en kalender som gjør det?

 

Det er vel ikke % tegn på kalkulatoren? Men uansett, gang med den prosenten du vil ha og del på 100 :)

 

F.eks: En bukse koster 1000 kr i Sverige. Du får 15 % avslag pga kursen=1000*15=1500, 1500/100=150kr. 1000kr-150kr=850kr.

 

Ble nesten en mattetime det her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...